استایل زنانه

نوین ترین کیف های مد سال + مزایا و معایب 

سال هاست که کاربرد کیف ها فقط محدود بر حمل ملزومات روزمره و یا مدارک نیست، با پیشرفت جوامع و تغییر در سبک زندگی نیاز به کیف های مختلف با جنس و طرح های گوناگون یکی از اصلی ترین توقعات شیک پوشان از طراحان عرصه مد و لباس بوده است. همیشه برای خرید، مهمانی، پیاده روی، مدرسه و دانشگاه و یا سرکار، حتما نیاز به وسیله ای هست تا وسایل مورد نیازی که به همراه است را در آن قرار دهیم. به همین خاطر، کیف ها نقش تکمیل کننده و پررنگی در استایل و تیپ خانمها و آقایان بر عهده دارند و اگر واقعا قصد دارید تا آراسته و شیک پوش به نظر برسید، از آنچه که طراحان برتر عرصه مد هر ساله برای شما تدارک می بینند، غافل نشوید. در ادامه همراه چرم کروکو باشید، برای آشنایی و بررسی مزایا و معایب نوین ترین کیف های ترند شده و آنچه در صحنه مد سال ۲۰۲۰ گذشت.

کیف های کمری و رقص رنگ ها بر نوین ترین مد سال ۲۰۲۰ 

چرم: چرم یکی از اصلی ترین مواد سازنده و تولید کیف است. چرم ها انواع مختلفی دارند اما اصلی ترین آن ها را میتوان به دو گروه چرم مصنوعی و چرم طبیعی نامید. صادقانه چرم های طبیعی از دوام و زیبایی بیشتری برخوردار هستند به همین دلیل قیمت بالاتری نیز دارند. اما در سال های اخیر و به ویژه سال ۲۰۲۰،  با توجه به فعالیت گسترده حامیان محیط زیست و حقوق حیوانات چرم های مصنوعی نیز جایگاه ویژه ای در سبد خرید علاقه مندان پیدا کرده اند و همچنین از قیمت پایین تری برخوردار هستند. 

رنگ خاص دوست داشتنی: اگر تا الان فکر می کردید محصولات چرمی، تنوع لازم برای ساخت استایل های متفاوت را ندارند و تا کنون از طرفداران پروپاقرص محصولات چرمی نبوده اید، قطعا با نگاهی بر نوین ترین طرح های عرضه شده سال ۲۰۲۰  در مجلات معروف مد و فشن، نظر شما برای خرید یک کیف کمری ترندی جلب خواهد شد. امروزه برند های معتبر و مختلفی به صورت تخصصی در زمینه تولیدات چرمی فعالیت می کنند، که همیشه سعی بر نوآوری و تاثیر گذاری محصول نهایی بر مد داشته اند. 

در طرح های نوین کیف های چرمی سال ۲۰۲۰، علاوه بر رنگ های اصلی چرم شامل مشکی، قهوه ای تیره و روشن و عسلی، رنگ های دیگری مانند آبی، سبز و قرمز و شنی و خردلی تند نیز با اضافه کردن رنگ به این محصولات، موج تازه ای در بازار و کمد لباس علاقه مندان ایجاد کردند. به کار بردن همزمان دو یا چند رنگ ازین طیف رنگی نیز از ترند های دوست داشتنی سال ۲۰۲۰ است که ترکیب این رنگ‌ها در کنار هم کاملا متضاد اما هماهنگ است؛ مانند قرمز و شنی و یا عسلی و قهوه ای. حال این ترکیب رنگ های چرمی جدید با خرید یک کیف کمری و یا مینیاتوری، یک استایل شیک و نوین را به شما هدیه خواهد کرد.

البته از دیگر کیف‌های نوین مد سال ۲۰۲۰، کیف هایی با جنس چرم و به شکل سطل با اندازه های کوچک و مینیاتوری بوده  که معمولاً زیپ نداشته و دقیقا شکل و شمایلی مانند سطل  با عمق و ارتفاع زیاد دارند؛ این کیف ها خیلی جادار و کاربردی نبوده اما بسیار هیجان انگیز محسوب می شوند. احتمالا دلیل ترند شدن این کیف‌ها هر چند سال یک بار هم همین است.

مزایا و معایب کیف چرمی

از مهم ترین مزایا کیف های چرمی زیبا، دوام و طول عمر تضمین شده است؛ به طوری که با یک بار هزینه کردن شما را از داشتن انواع و اقسام کیف های بی کیفیت و به اصطلاح فیک بی نیاز خواهد کرد. چرا که در رنگ بندی نوین ترین مد سال ۲۰۲۰، این کیف ها به با با انواع لباس ها و استایل های مختلف ست می شوند و نمادی از سلیقه خاص و شیک پوشی به حساب می آیند، به این ترتیب هیچوقت برای انتخاب و برداشتن آن تردید نخواهید داشت.  شاید در حال حاضر یکی از معایب مدل های خلاقانه کیف های ترند شده سال  ۲۰۲۰ را میتوان، طراحی در سایز های کوچک و به اصطلاح مینیاتوری دانست، که اغلب بدون دسته بوده و یا دسته های کوتاهی دارند و مهم ترین ایراد وارده به آن ها با توجه به استفاده روزانه از کیف ها، نداشتن بند بلند و رودوشی است. 


تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *