کیف زنانه, کیف مجلسی

۲۵ مدل کیف مجلسی زنانه شیک و جدید

توجه: عکس های ذیل صرفا جهت ایده هستند و در فروشگاه کروکو به فروش نمیرسند.

کیف ها همراهان همیشگی ما در همه جا هستند. امروزه کمتر خانمی را می بینیم که در جایی حضور داشته باشند و از یکی از انواع کیف ها استفاده نکند. هر جا که چشم بچرخانید انواع مدل های کیف را با جنس های مختلف در دست افراد متفاوت با سلیقه خاص خود می بینید. اما یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم ها انتخاب کیف مجلسی است. کیف مجلسی زنانه باید ویژگی های خاصی داشته باشد. این ویژگی های را می توان شامل جنس، شکل و اندازه آن دانست. و خیلی مهم است که با لباسی که برای مهمانی و مجلس انتخاب می کنیم هماهنگی لازم را داشته باشد.

راهنمای انتخاب بهترین کیف مجلسی زنانه

اما از آنجایی که از نظر اقتصادی برای همه مقرون به صرفه نیست که برای هر لباس کیف جداگانه ای خریداری کنند، بهتر است با انتخاب یک کیف مجلسی زنانه که قابلیت ست شدن با بیشتر لباس های ما را داشته باشد، نگرانی های موجود برای کیف مهمانی را کم کنیم. به صورت معمول خانم ها برای انتخاب کیف مجلسی، کفش خود را مدنظر قرار می دهند و کیفی را انتخاب می کنند که با کفش مجلسی شان ست باشد. می توان گفت که این روش انتخاب کیف مجلسی زنانه، روش مطمئن و خوبی است اما دیگر اندکی قدیمی شده است است. پس با ما همراه باشید تا فاکتور های دیگری را جهت انتخاب کیف مجلسی با شما در میان بگذاریم تا از این پس انتخاب کیف مجلسی زنانه برای شما راحت شود.

فاکتور های لازم جهت انتخاب کیف مجلسی زنانه

ظاهر کیف: مهمترین نکته ای که باید در انتخاب کیف مجلسی مد نظر قرار دهید ساده و یا طرح دار بودن آن است. اگر در انتخاب لباس مجلسی برای مهمانی و عروسی هایی که دعوت می شوید بیشتر تمایل به لباس با پارچه های ساده دارید می توانید از کیف های طرح دار استفاده کنید ولی برعکس، اگر از لباس های طرحدار و کار شده استفاده می کنید بهتر است که کیف ساده و تک رنگ را برای همراه داشتن انتخاب کنید. زیرا کیف طرحدار در کنار لباس های پر زرق و برق و طرحدار و کار شده کاملا گم می شود و نمایی نخواهد داشت و ممکن است در نمای کلی ظاهر شما را شلوغ و در هم نشان دهد. انتخاب یک المان طرحدار در کنار سایر المان های ساده بهترین حالت ست کردن را به شما میدهد. نه آنقدر ساده هستید که به چشم نیایید و نه آنقدر شلوغ که چشم را بزند.

شکل کیف:

کیف های مجلسی در شکل های مختلف اعم از دایره، بیضی، مربع و یا مستطیل طراحی و دوخته می شوند. انتخاب یکی از انواع شکل های آن بیشتر از هر چیز دیگری مربوط به سلیقه شما می شود. می توانید با در دست گرفتن هر کدام از شکل های آن و نگاه کردم به خود در آینه در حالی که کیف را به دست دارید به شما در انتخاب این که کدام شکل بیشتر با استایل تان هماهنگ است تصمیم بگیرید. اگر طرفدار فشن و مد هستید توجه به مد روز نیز می تواند تا حدودی به انتخاب شما کمک کند.

اندازه کیف:

کیف های مجلسی اغلب با توجه به این که دارای طراحی خاص هستند کار شده اند و یا قفل و زنجیر و تزئینات خاصی دارند، در اندازه های کوچک طراحی و تولید می شوند. کوچک بودن سایز کیف مجلسی زنانه بیشتر به این خاطر است که کیف های کوچک نشانه ظرافت هستند و به صورت معمول برای استایل های مهمانی و مجلسی به دنبال ظرافت هستیم. اما این به این معنی نیست که نمی توان از کیف های سایز بزرگ برای مهمانی و مجلس استفاده کرد. هر چیزی که به شما حس خاص بودن می دهد و با سایر عناصر استایل تان هماهنگی دارد می تواند کامل کننده تیپ شما برای مهمانی باشد.

جنس کیف:

کیف مجلسی زنانه با استفاده از جنس های مختلف پارچه از جمله ساتن و یا ابریشم و چرم تولید می شود. بسیاری از کیف های مجلسی کار شده هستند و روی آنها از انواع پولک و یا مروارید و منجوق استفاده شده است. توجه کنید که کیف های ساده و چرم دیر تر خراب می شوند و تمیز کردن آنها راحت تر است. در مقابل کیف های پارچه ای به ویژه کیف های ابریشمی بسیار حساس اند و در نگهداری از آنها باید دقت ویژه ای داشته باشید.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *