لباس مجلسی

شیکترین مدل های لباس مجلسی آستین دار حریر + ۲۰ مدل دیدنی

توجه: عکس های ذیل صرفا جهت ایده هستند و در فروشگاه کروکو به فروش نمیرسند.

تنوع در رنگ، جنس و طرح پارچه‌های حریر همواره این امکان را  برای علاقه مندانش فراهم می آورد که فارغ از نوع مجلس  و مناسبتی که دارد، بتوانند یک لباس مجلسی آستین دار حریر  شیک و برازنده برای مناسبت پیش رو انتخاب نمایند. با انواع پارچه های حریر می‌توان انواع شومیز، دامن، پیراهن ماکسی و بلند یا پیراهن‌های کوتاه و عروسکی تهیه کرد

از گذشته تاکنون، پارچه حریر با ظرافت و زیبایی منحصر به فردی که دارد، همواره انتخاب بانوان اعیانی برای لباس مجلسی بوده است و البته چندان هم جای تعجب ندارد. حقیقتا چه لباسی می تواند برازنده و مناسب یک بانوی خوش سلیقه و ظریف باشد، به جز یک لباس مجلسی آستین دار حریر شیک؟!  لباس مجلسی پوشیده از حریر به دلیل ظرافت بالایی که دارد، از بهترین گزینه‌ها برای آن دسته از بانوانی می باشد که دوست دارند ظرافت زنانه استایل خود را به هر قیمتی حفظ کنند. چرا که با پوشیدن لباس مجلسی دوخته شده از این پارچه، بدون هیچگونه تلاش اضافه استایل فوق العاده لاکچری و ظریفی برای خود خلق می کنند، چه بسا که پارچه حریر از قدیم الایام حسی از زیبایی و تجمل  را با خود به یدک می کشد.

پس اگر شما نیز یکی از علاقه مندان لباس مجلسی آستین دار حریر هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این نوشته بر آن بوده ایم تا شما را با انواع پارچه‌های حریر زیبا و مناسب برای لباس مجلسی،  مدل‌های متنوع و مختلفی از لباس مجلسی آستین دار حریر و نکاتی که در رابطه  با پوشیدن لباس حریر مهم است آشنا نماییم. حتی اگر برای پوشیدن لباس مجلسی آستین دار حریر دودل هستید و تردید دارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که ممکن است در انتها و با دیدن زیبایی این مدل لباس نظرتان عوض شود.

لباس مجلسی آستین دار حریر را کجا بپوشیم؟

همانگونه که گفتیم، مدل‌های مختلف و رنگارنگی از پارچه های حریر موجود است که توسط آن‌ها می توان لباس های مجلسی بی نظیری تهیه نمود. مناسبت ها و مراسماتی که استفاده از لباس مجلسی حریر درخور و مناسب آنهاست.

برخی از پارچه‌های ظریف و  لاکچری هستند که مناسب برای دوخت و طراحی لباس عروس می باشند، صد در صد حریر می تواند یکی از این پارچه‌ها باشد. ظرافت و زیبایی این پارچه کاملا درخور لباس یک عروس شیک و زیباست. دقت داشته باشید که اگر جنس لباس عروس از حریر ارگانزا باشد، نمی‌توان بر روی آن سنگ کاری و نگین کاری سنگینی اجرا کرد.

تنوع پارچه‌های حریر همواره این امکان را  برای علاقه مندان و طرفدارانش فراهم می آورد که برای مجلس  و مناسبتی که پیش رو دارند، بتوانند یک لباس مجلسی آستین دار حریر  شیک و برازنده  انتخاب نمایند. با مدل های گوناگون پارچه های حریر می‌توان انواع شومیز، دامن، پیراهن ماکسی و بلند یا پیراهن‌های کوتاه و عروسکی تهیه کرد.

شایان ذکر است که اکثر پارچه های حریر لخت هستند و این شکل لخت بودن آنها موجب می‌ گردد یکی از بهترین گزینه ‌ها برای دوخت لباس مجلسی بلند باشند. لباس های مجلسی حریر تک رنگ، از انتخاب‌های فوق العاده مناسب برای افراد سایز بزرگ هستند. چرا که لختی و ظرافت پارچه های حریر به خوش فرم و باریک‌تر دیده شدن اندام شما کمک خواهد نمود. اگر فردی با سایز بزرگ هستید، توصیه می کنیم از رنگ‌های نسبتا تیره و یا خنثی برای تهیه لباس مجلسی آستین دار حریر خود استفاده کنید.

مزیت استفاده از پارچه حریر برای دوخت لباس مجلسی

اگر تصور می‌کنید شاید پیراهن سر تا پا حریر اندکی ساده به نظر برسد و در پی لباسی پر زرق و برق و کارشده‌ ای هستید، می‌توانید لباس‌هایی را با پایین تنه حریر و بالاتنه گیپوره انتخاب نمایید تا جلوه ی خاصی به لباس مجلسی شما ‌بدهد. چرا که دامن حریر افزون بر حالت لخت بودن، جنس سبکی نیز دارد و موقع راه رفتن موج زیبایی دور پای شما خواهد داشت و منظره ی بی بدیلی را خلق خواهد نمود.

لباس های حریر پلیسه ای یکی از ترند‌های ۲۰۲۰ برای فصول بهار و تابستان هستند که با رنگ های متنوع و دلنشینی در مراسمات مد و فشن شوهای اروپایی نمایش داده می شوند. مدل بسیار چشمگیری که وجود داشت نوعی لباس مجلسی آستین دار حریر یقه هفتی بود که طراحی لباس از پیلیسه در قسمت آستین ها و دامن آن استفاده نموده و سر‌شانه های پیراهن را هم به حالت پیوسته ای دوخته بود. این مدل لباس بیشتر به خانم‌هایی که علاقه ی وافری به لباس های پوشیده و ساده اما در عین حال شیک و خاص هستند توصیه می شود. لباس مجلسی های ترند ۲۰۲۰ حریری و پلیسه‌دار را می توانید در کالکشن برند‌هایی همچون دیور و ولنتینو بیابید.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *