استایل زنانه

آیتم های ضروری در کمد بهاری خانم ها!

فصل بهار از راه رسیده است! فصل جیک جیک گنجشکان سرمست و شکفتن شکوفه های زیبا! اول دلتان را به عشق دعوت کنید و بعد سری به کمد لباس هایتان بزنید. می‌خواهیم همگام با طبیعت پیش برویم و روحیه خودمان را با با یک استایل بهاری صیقل بزنیم. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه آیتم هایی برای کمد بهاری شما ضروری است. چرم کروکو در این مطلب به شما کمک می‌کند یک کمد بهاری شیک داشته باشید؛ تا هم از سردرگمی ست کردن لباس هایتان نجات پیدا کنید، هم در وقت و زمان تان صرفه جویی های لازم را انجام دهید.

بارانی

بارانی یکی از پوشاک های محبوب خانم ها است. فصل بهار زمان مناسبی برای پوشیدن این لباس می‌باشد. مخصوصا این که هوا بی ثبات است؛ گاهی به قول شاعر بی بهانه سرد و بارانی می‌شود؛ بدون آن که از قبل خبر دهد. بارانی های چرم با رنگ های روشن مثل خردلی، عسلی، سفید و… بهترین گزینه برای فصل بهار است. بالاخره باید پوشش شما در این فصل دل انگیز کمی متفاوت تر از حال و هوای سنگین زمستان و پالتوهای تیره تان باشد.

دامن میدی

 دامن هایی که تا زیر زانو می‌آید و در واقع نه کوتاه هستند و نه بلند دامن های میدی نامیده می‌شود. طراحی این دامن ها و اندازه استاندارد شان آن را برای استفاده در فصل بهار به یکی از گزینه های ایده آل خانم ها تبدیل کرده است. اگر مانتوهای جلوباز می‌پوشید می‌توانید این دامن ها را به زیبایی با مانتوی خود ست کنید.

تیشرت و شلوار

 برای گشت و گذار های روزانه و پیاده روی های روزمره در فصل بهار به چند تیشرت راحت نیاز دارید. یکی دوتا شلوار جین هم که قد کوتاهی داشته باشند برای کامل کردن استایل شما لازم است.

پلیور، کت و هودی های سبک

 ژاکت، کت و پالتوهای سنگین تان را با اطمینان بشویید و در جای مخصوص خود قرار دهید. بهار فصل لباس های سبک است. برای احتیاط می‌توانید پلیور یا یک هودی سبک را روی رگال لباس هایتان آویزان کنید. تا در هر هوایی بتوانید از آن استفاده کنید.

یک جفت اسنیکرز سفید یا کفش تخت

رنگ سفید برای فصل بهار معجزه می‌کند. اگر می‌توانید لطفا کمی از رنگ مشکی در کفش های خود دل بکنید. یک جفت اسنیکرز سفید هم شیک و راحت  است؛ هم به شما فرصتی می‌دهد تا کمی تفاوت را در فصل بهار تجربه کنید. می‌خواهیم قدم بزنیم و از هوای بهار لذت ببریم. ویژگی خوب فصل بهار این است که نه مثل زمستان از هوای سرد به خودمان می‌لرزیم و مانند تابستان از گرما کلافه می‌شویم. کفش های تخت هم انتخاب خوبی است. هیچ چیز به اندازه پیاده روی با یک جفت کفش تخت که به زیبایی با لباس هایتان ست شده است لبخند را روی لبهای تان نقش نمی بندد.

کیف دستی

این همه میگوییم فصل بهار و فقط رنگ شاد! اما شاید ست کردن کیف هایی با رنگ شاد مثل قرمز، صورتی یا زرد کمی برای شما سخت باشد؛ یا محدودیت هایی در انتخاب داشته باشید. در این صورت می‌توانید از رنگ های خنثی استفاده کنید. رنگ سفید، صورتی روشن، طوسی گزینه های خوبی برای روزهای بهاری است. فعلا کیف های مشکی را کنار بگذارید. برای بیرون و استایل های خیابانی کیف دستی های بزرگ گزینه خوبی است؛  اما یادتان باشد برای جشن های بهاری یا میهمانی هایی که به آن دعوت می‌شوید از کیف های کوچک تر استفاده کنید؛ که هم شیک ترند و هم ظاهری رسمی تری دارند.

شومیز های آستین کوتاه و بدون یقه

 شومیزها تن خور راحتی دارند؛ تنگ و چسبان نیستند؛ و در انواع جنس های باکیفیت در بازار موجود هستند. به همین دلیل بهترین گزینه برای پوشیدن در فصل بهار است. مخصوصا اگر از رنگ های سفید و طرح های گلدار آن استفاده کنید. یادتان باشد بهار است و شما خواه یا ناخواه بخشی از طبیعت هستید. نمی خواهید که با رنگ های تیره و مات خود را از احساس سرزندگی در فصل بهار محروم کنید؟!

عطرهایی با رایحه گل

 بهتر است با آغاز شکفتن گل ها عطرهای گرم و سنگین خود را کنار بگذارید. رایحه هایی از گل رز، نعناع، عنبر و غیره تازه، سبک و هیجان انگیز هستند؛ بدون شک استشمام این بوها،احساس متفاوتی از «بودن» در فصل بهار را به شما می‌دهد.

روسری های رنگی

 فصل بهار تنها فصلی است که از شما می‌خواهد خود را از سفیدی سرد زمستان بیرون بکشید و رنگ بازی کنید. اما چگونه؟ انتخاب روسری های نخی و ابریشمی که طرح های رنگارنگی دارد به شما حس زیستن و آغاز یک سال نویدبخش را می‌دهد. یادتان باشد با انتخاب اکسسوری های بهاره قرار است شادتر و جذاب تر به نظر بیایید.

عینک آفتابی

 خودتان را در حالی تصور کنید که در هوای دل انگیز بهاری در حال قدم زدن هستید؛ ناگهان ابرها کنار می‌روند و نور خورشید همه جا را فرا می‌گیرد. در این حال و هوای خاص، عینک آفتابی کمک می‌کند ساعت ها حتی از آن هوای گرد هم لذت ببرید. عینک هایی با تناژ رنگی زرد، قرمز، صورتی بهترین رنگ برای فصل بهار است.

اکسسوری های کوچک ولی مهم!

 گردنبند، دستبند، گوشواره و سایر اکسسوری های زینتی می‌تواند از شما یک خورشید در محافل و موقعیت های مختلف بسازد. اصلا چرا راه دور برویم! به گوشیتان نگاه کنید؛ اگر قاب رنگ و رو رفته و کهنه ای دارد سریع برای تعویض آن اقدام نمایید. یک قاب شفاف با گل بوته های بهاری، پروانه و پرنده های زیبا هم حال خودتان را خوب می‌کند؛ هم حال افرادی که گوشی را در دست شما می‌بینند. از جاکلیدی، جاسوئیچی، حتی لاک ناخنتان غافل نشوید. کوچکترین رنگ شادی می‌تواند حال شما را در فصل بهار بهتر کند.

نکته پایانی

فصل بهار یک بهانه است تا شما را به سمت یک دگرگونی درونی پیش ببرد. داشتن یک کمد بهاری کمک می‌کند این تغییر را بهتر احساس کنید و آمادگی لازم را برای شروع یک فصل تازه کسب نمایید. همه می‌دانیم که ظاهر ما چقدر در حال درونی مان تاثیرگذار است! چرم کروکو به شما پیشنهاد می‌کند از محصولات چرمی بی نظیر این برند محبوب بازدید کنید. حتما برای استایل بهاری تان گزینه های ایده آلی پیدا می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *