استایل مردانه, کفش مردانه

نکات مهم برای خرید شیک ترین کفش کالج مجلسی مردانه و ست کردن آن با کت و شلوار

کفش کالج با نام اصلی کفش‌ لوفر (Loafer) نوعی کفش راحت، بدون پاشنه و بدون بند می باشد که به خوبی توانسته جایگاه خود را در میان جوانان باز کرده و به کفشی محبوب و پر مصرف میان آنها تبدیل شود. این کفش ها اغلب از جنس چرم یا نبوک بوده و دارای رنگ های متنوع و در بعضی موارد همراه با سگک، بند یا پاپیون می باشند. طرفداران این نوع کفش ها محدودیتی برای استفاده از آن ها نداشته و در هر مکانی مانند محل کار، پیاده روی، مهمانی ، دانشگاه و … می توانند از کفش های کالج استفاده کنند و همین امر موجب شده است تا افرادی که به دنبال راحتی و شیک پوشی در کنار هم هستند کفش کالج را برای پوشیدن انتخاب کنند.

 

کفش کالج مجلسی مردانه

از آن جا که ست کردن کفش های کالج مجلسی مردانه با انواع تیپ ها و شلوارها آسانتر از یک کفش مجلسی مردانه است این نوع کفش ها انتخابی مناسب برای آقایانی می باشد که می خواهند در کم ترین زمان ممکن به تیپ مورد نظر خود دست پیدا کنند. از طرفی در چند سال اخیر صنعت مد و فشن اغلب از یک کفش کالج مجلسی مردانه در کنار کت و شلواری با قد کوتاه تر نسبت به گذشته و کروات استفاده کرده که همین امر استفاده از کفش های کالج مردانه را برای مجالس رسمی رواج داده است.

 

اما استفاده از کفش های کالج مجلسی مردانه نیازمند دانستن نکاتی است که آگاهی داشتن از آنها به شیک پوشی ما کمک شایانی می کند، در ذیل این نکات را می خوانیم.

کفش کالج مجلسی مردانه باید از چه جنسی باشد؟

جنس کفش های کالج می تواند ظاهری غیر رسمی یا رسمی به شخص بدهد، به همین علت برای داشتن ظاهری رسمی نیازمند انتخاب جنسی هستید که ظاهر شما را برای حضور در یک مجلس کامل کند.

کفش کالج مجلسی مردانه

چرم براق یا چرم هایی با بافت ریز برای کفش کالج مجلسی مردانه انتخاب های مناسبی هستند و در تمام فصول نیز قابل استفاد می باشند اما برای هماهنگی بیشتر لباس ها و کفش ها، در فصول سرد می توان کالج های مخملی را با چرم جایگزین کرد.

کفش کالج مجلسی مردانه

کالج های مجلسی از جنس چرم جیر نیز می توانند در بین انتخاب های شما باشند و با کت و شلوار شما قابل ست کردن خواهند بود.

کفش کالج مجلسی مردانه باید چه رنگی داشته باشد؟

ساده ترین پاسخ به این سوال رنگ مشکی است، رنگی که شما آن را با هر طرح و رنگ دیگری می توانید به راحتی ست کنید و هیچ زمانی شما را به دردسر نخواهد انداخت، در واقع اگر کت و شلوارهای شما محدود است مشکی راحت ترین و در دسترس ترین انتخاب برای رنگ کفش کالج مجلسی مردانه می باشد، البته در صورتی که از رنگ مشکی خسته شده اید و یا به دنبال تنوع هستید می توانید از رنگ آبی تیره نیز استفاده کنید.

اما اگر شما محدودیتی در کمد لباستان ندارید می توانید انتخابی شجاعانه تر داشته و از رنگ هایی مثل زرشکی، لاجوردی و سبز تیره نیز استفاده کنید و آن ها را با کت و شلوار های رنگ روشن ست کنید.

با کفش کالج مجلسی مردانه جوراب بپوشم یا نه؟

درست  است که کفش های کالج برای راحتتر بودن پاهای شما انتخاب شده اند اما نپوشیدن جوراب ممکن است باعث بروز مشکلاتی در سلامت پاهایتان شود پس بهتر است از جوراب های کالج که به راحتی در همه جا در دسترس هستند استفاده کنید.

جوراب های کالج دورتا دور پاهای شما را پوشانده و دارای رویه ی باز هستند اما نکته ی قابل تامل در این جا انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ با کفش ها می باشد پس سعی کنید جوراب های تک رنگ و مشابه رنگ کفش خود انتخاب کنید زیرا ممکن است هنگام راه رفتن پای شما قابل مشاهده شود در این صورت جوراب رنگارنگ شما جلوه ی جالبی نخواهد داشت.

چه نوع شلوارهایی برای ست کردن با کفش کالج مجلسی مردانه مناسب هستند؟

شلوارهای کوتاه و شلوارهایی که در قسمت پایین ساق پاها تنگ هستند مناسب پوشیدن با یک کفش کالج مجلسی مردانه می باشند همچنین کت و شلوارهایی با دوخت ایتالیایی در کنار کفش کالج مجلسی مردانه ظاهری بسیار شیک و کلاسیک برای شما فراهم می کند.

به خاطر داشته باشید که پوشیدن شلوارهای گشاد و یا راسته با کفش کالج مجلسی مردانه اصلا مناسب نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *