کیف زنانه

چگونه می توان کیف های دستی مجلسی را تمیز کرد؟

کیف دستی مجلسی

یکی از دغدغه های خانم های شیک پوش وقتی می خواهند به یک مهمونی یا مجلس بروند کیف است. در این قسمت درباره کیف های مجلسی صحبت می کنیم. حواستان باشد وقتی لباس هایتان طرح دار است باید از کیف های ساده استفاده کنید و اگر کیف هایتان طرح دار است لباس های ساده بپوشید با این کار در مجلس بیشتر به چشم می آیید.

اگر در مجلسی لباستان مشکی است بهتر است از کیف های مشکی که روی آن نقره ای یا طلایی کار شده است استفاده کنید و اگر اهل پوشیدن لباس رنگی هستید بهتر است کیف تیره تر از لباستان استفاده کنید مثلا اگر لباستان آبی روشن است بهتر است از کیف های سرمه ای یا آبی تیره استفاده کنید.اگر قدتان بلند است و لاغر هستید بهتر است از کیف های گرد استفاده کنید و اگر قدتان کوتاه است به دنبال کیف های مستطیلی شکل بروید.

کیف دستی مجلسی در مهمانی ها یا مجالس بهتر است از کیف های کوچک مجلسی استفاده کنید اگر وسایل کم دارید اما اگر وسایلتان زیاد است می توانید از کیف های بزرگ دوشی استفاده کنید.جنس کیف های مجلسی معمولا جیر چرم پولک دوزی مروارید دوزی ساتن است و شما می توانید هر کدام را که دوست دارید استفاده کنید؛ اما حواستان باشد ساتن و ابریشم زودتر از بقیه کثیف شود و تمیز کردنش هم سخت است و کیف های پولک دوزی و مروارید دوزی هم باید خیلی مواظبش باشید تا به جایی گیر نکند.

کیف های مجلسی انواع مختلفی دارد در این بخش درباره آن ها صحبت می کنیم:

۱)کیف دوشی توت: ساختار این کیف به گونه ای است که دو دسته موازی دارد استحکام و سهولت در حمل آن باعث شده طرفداران زیادی را به خود جلب کند.جنس این پارچه ها بیشتر از پارچه ضخیم و چرم است.

۲)کیف ساید: این کیف ها دارای بند های از جنس زنجیر هستند و دو طرف شانه را می پوشانند این کیف ها در مد روز بسیار تاثیر گذار است و طرفدار زیاد دارد.

کیف دستی مجلسی

۳)کیف ونیتی: ساختار این کیف ها به شکل مستطیلی دایره و بیضی است که بیشتر آن ها مستطیلی است این کیف ها مناسب وسایلی کمی مانند زیور آلات یا لوازم آرایشی است که قسمت های مختلفی دارد این نوع کیف ها با همه ی استایل ها ست نمی شود.

۴)کیف کلاچ: این کیف ها انگلیسی هستند و به گونه ای هستند که در دست قرار می گیرند و کوچک هستند به طوری که فقط برای وسایل ضروری مانند تلفن همراه کارت بانکی است و مناسب مجالس ها هستند این کیف ها سبک و راحت هستند و زیبایی خاصی دارند و با همه ی استایل ها ست می شوند.

۵)کیف رو دوخت یا لحافی: دوخت این کیف به گونه ای است که به صورت لوزی مانند روی کیف دوخته شده است و بعضی از آن ها شکل لحاف های قدیمی هستند.این کیف ها به سبک کلاسیک و کسانی که مدل های کلاسیک دوست دارند طرفدار این کیف هستند.

کیف دستی مجلسی

کیف ها احتیاج به مراقبت دارد و باید مراقب باشیم آن ها کثیف نشوند اما اگر کثیف شدند در این بخش به شما آموزش می دهیم چجوری آن ها را تمیز کنید:

  1. کیف های چرمی: اول از همه کیف را با شیر تمیز می کنید و بعد آن را با دستمال خشک میکنید و یک واکس بی رنگ به آن میزنید.
  2. کیف های پارچه ای: مقداری پودر تالک روی آن بپاشید و با برس اضافه های آن را پاک کنید اگر هنوز لکه مانده بود با آب و صابون آن را بشورید و در آخر با آب و سرکه آن را آبکشی کنید.
  3. کیف های مخمل: این کیف ها را پس از هر بار استفاده با یک برس زبر تمیز کنید تا گرد و غبار به آن نماند و داخل یک کاغذ ضخیم نگه داری کنید.

کیف دستی مجلسی

ایده های مختلف ست کردن کیف های دستی با کفش

برای ست کردت کیف و کفش باید بدانید که این ست را برای چه مناسبتی میخواهید در این قسمت درباره آن توضیح می دهیم. برای ست کردن کیف و کفش دقت کنید که رنگ آن ها با هم نا همسان باشد.مثلا می توانید کیف سرخابی را با کفش لاجوردی ست کنید یا کفش پلنگی را با کیف قرمز ست کنید.

یکی از جدید ترین و جذاب ترین مد ها کیف و کفش طرح دار است اما مراقب باشید طرح این دو با هم یکی نباشد، یک نکته جالب این که میتوانید رنگ کفش هایتان را با رنگ رژ لبتان ست کنید و برای ست کردن رنگ کیف تان به رنگ یقه‌تان نگاه کنید و با آن ست کنید این رنگ ها هیچ سنخیتی باهم ندارند اما همین متفاوت بودن آن ها باعث جذابیت آن ها می شود.

 

عکس های بیشتر :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *