استایل مردانه

استایل های مد روز مردانه در مراسم های خودمونی

استایل های مد روز مردانه
[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

با نگاهی به عکس های گذشته تان‌متوجه می شوید چه انتخاب عای وحشتناکی داشتید اما نگران نباشید همه ی ما این انتخاب ها را داشتیم اما برای این که همیشه خوش تیپ باشید باید چند نکته را رعایت کنید که در این بخش به شما آموزش می دهیم.

  • پوشیدن تیشرت های خنده دار؛ بعضی از تیشرت ها هستند که جملات خنده دار روی آن نوشته شاید براتون جالب باشد و آن را بخرید اما بعضی ها از این جور تیشرت ها خوششان نمیاد پس بهتره این تیشرت ها را در خانه بپوشید و بیرون این نوع لباس ها را نپوشید.

  • کفش های پنجه مربعی؛ این کفش ها معمولا در برند های ارزان قیمت یافت می شود و برند های معروف از این نوع کفش ها نمی زنند. کفش در استایل مردانه بسیار اهنیت دارد پس سعی کنید هوشمندانه خرید کنید.

  • لباس های بیش از حد تنگ یا بیش از حد گشاد. وقتی لباسی مناسب اندام شما نیست نپوشید چون اندام شما را زشت نشان می دهند بعضی از مردان که هیکل عضلانی دارند لباس های تنگ می پوشند اما این کار تاثیر منفی دارد یا آقایانی که اضافه وزن دارند لباس های گشاد می پوشند تا اندامشان زیاد معلوم نباشد.

استایل های مد روز مردانه

 

  • پیراهن های براق؛ این پیراهن ها خیلی وقت پیش مد بوده و براقی آن در شب چشم را اذیت می کند و تاثیر منفی به بیننده می دهد اگر می خواهید زیاد توی چشم باشید این پیراهن ها گزینه ی مناسبی نیست و با پوشیدن آن خود را از مد افتاده نشان می دهید.سعی کنید این چند نکته را در لباس پوشیدنتان رعایت کنید تا همیشه خوش تیپ و خوش استایل باشید.

از کجا می توانیم لباس شیک مردانه را خریداری کنیم؟

در این بخش می خواهیم درباره لباس های شیک و جذاب آقایون صحبت کنیم. اگر میخواهید مهمانی بروید و نمی دونید چی بپوشید اگر اهل تیپ اسپرت هستید به سراغ لباس های جین بروید زیرا لباس های جین همیشه روی مد است برای همه سنی خوبه و از همه مهم تر شما را جوان تر نشان می دهد برای هر فصلی مناسب طول عمر زیادی دارد به راحتی با همه ی لباس ها ست می شود و در کل یک تیپ شیک و ساده دارید، استفاده از اکسسوری باعث می شود شما بیشتر توی چشم باشید و تیپ شما را کامل می کند.

استایل های مد روز مردانه

ایجاد کردن یک تیپ شیک و مدل موی زیبا شاید کار سختی باشد اما باعث می شود همیشه شیک به نظر برسید.اگر لباس های جین دوست ندارید و هوا سرد است می توانید یک پیراهن طرح دار با یک شلوار جین و بافت بپوشید که هم استایل شما را شیک می کند و هم شما را گرم نگه می دارد.تیشرت سفید پیراهن جین و شلوار جین و کتانی هم یک تیپ شیکی هست و امروزه خیلی روی مد است و برای مهمانی های دور همی بهترین گزینه است.

ترکیب رنگ های سفید و طوسی هم بهترین گزینه برای آقایان هست می توانید یک تیشرت طوسی و یک شلوار سفید بپوشید اما آقایونی که ست های روشن می پوشند می توانند از رنگ های زرد و سرمه ای استفاده کنند که تیپ خیلی خاص و جذابی می شود.یکی از تیپ های معروف هم پوشیدن تیشرت با پیراهن های چهار خانه است با شلوار کتان که این تیپ طرفداران زیادی دارند و بسیار شیک و اسپرت هستند.

استایل های مد روز مردانه

اگر جز افرادی هستید که جسارت تغییر تیپ خود را دارید می توانید در تابستان از تیشرت های طرح دار آستین کوتاه با شلوان جین یا کتان استفاده کنید. انتخاب بهترین لباس در دورهمی ها یا مهمانی ها تیپی است که به شما احساس راحتی و حس خوبی می دهد پس جسارت داشته باشید و لباس های جدید را بپوشید.

هر جای تهران قیمت لباس ها با هم متفاوت است اگر ساکن جنوب تهران هستید میتوانید لباس های شیک مردانه را از خیابان ولیعصر بخرید زیرا این خیابان بورس لباس های شیک است. مرکز تجاری گلستان و میلاد نور در غرب تهران وجود دارد و این دو مرکز برا همه ی تهرانی ها شناخته شده است بنابراین اگر لباس های برند می خواهید حتما به این دو مرکز هم سر بزنید.

 

عکس های بیشتر:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *