ویژگی های یک کیف پول چرم مردانه باکیفیت

[rt_reading_time label="زمان مطالعه این مقاله ارزشمند : " postfix="دقیقه" postfix_singular="دقیقه"]
[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]کبف پول چرم سالهاست که به عنوان یکی از وسایل اصلی آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. مانند بسیاری از وسایل کمد لباس آقایان ، کیف پول نیز از طیف گسترده ای از استانداردها برخوردار است. برای تهیه بهترین کیف پول چرم به دنبال ویژگی های زیر باشید.

کیف پول چرم نازک

بیشتر مردم نوع چرم مورد استفاده در کیف پول خود را در نظر نمی گیرند. یکی از بزرگترین اشتباهات این است که تصور می گردد داشتن مهر بر روی چرم به معنی کیفیت خوب آن است؛ درحالیکه این واقعیت ندارد. چرم های نازک بدون روکش بهترین نوع چرم برای کیف پول هستند.

فقط ۵٪ از چرم های جهان به اندازه کافی خوب هستند که می توان بدون پوشش از آنها استفاده شود. ۹۵٪ باقی مانده از چرم کیف پول ها برای پوشش نقص چرم ، به یک پوشش نیاز دارند تا رنگ آن را یکدست کند یا ماندگاری اش را بهبود بخشد. این نوع چرم ها با گذشت زمان فرسوده به نظر می رسند.[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

با جستجوی منافذ چرم می توانید بفهمید که چرم دارای رنگدانه است. اگر می توانید منافذ ریز را ببینید ، چرم احتمالاً روکش رنگی ندارد. گاهی اوقات فرایند اصلاح شامل یک الگوی چرمی برجسته بوده که مانند منافذ طبیعی است. بنابراین گول نخورید! برای دیدن اینکه آیا چرمی پوشیده شده است یا خیر ، می توانید چرم را به عقب و جلو خم کنید تا ببینید انعطاف چرم چگونه است.

متاسفانه امروزه بسیاری از کیف پول ها از پلیسه ساخته شده اند که یک چرم مصنوعی است. آنها به رنگ سیاه یا قهوه ای ساده هستند و قرار است به مدت یک یا دو سال مورد استفاده قرار بگیرند و بعد از بد تغییر ظاهر دور انداخته شوند.

نوع چرم را در نظر بگیرید. پوست گوساله یا گوزن به اندازه کافی محکم بوده و می تواند کیف پول مقاوم و با عمر بالا تولید کند؛ در حالی که چرم های دیگر مانند گوشت بره بسیار ظریف هستند و نمی توانند به مدت طولانی دوام بیاورند.

جنس داخل کیف پول چرم

یکی دیگر از شاخص های اصلی کیف پول چرم با کیفیت بالا ، کیف پول هایی است که به طور انحصاری از چرم استفاده می کنند و با استفاده از پارچه یا مخلوط ارزان قیمت ، گوشه ها را برش نمی دهند تا پوشش داخلی کیف پول را ایجاد کنند. تعداد کمی از تولیدکنندگان تصاویر داخل کیف پول را نشان می دهند و فقط به مواد استفاده شده در قسمت بیرونی اشاره می کنند. بنابراین ممکن است شما ندانید که داخل کیف از چه ساخته شده است.

لبه ی صاف کیف پول چرم

در کیف پول های با کیفیت، آستر و پوسته به طور مرتب تا لبه می روند. برای رسیدن به لبه های صاف ، چرم باید قبل از این که تا شود، از هر دو لبه نازک گردد. این روش به ندرت در کیف چرم دیده می شود؛ زیرا صنعتگر به زمان بیشتری نیاز دارد.

جای کارت کیف پول چرم

سه نوع جای کارت وجود دارد. در روش اول تکه های چرمی جداگانه را برش داده، لبه ها را می دوزند و سپس آنها را درون پوسته کیف پول لایه بندی می کنند تا شکاف های کارت ایجاد شود. هر شکاف برای کمک به کشیدن راحت کارت به داخل و خارج استفاده شده و لبه های دوخته شده به مقاومت در برابر کشش در برابر چرم کمک کرده و شکل خود را با گذشت زمان حفظ می کند.

در روش دوم قطعات جداگانه چرم را برش می دهند ، لبه ها را تا کرده و می چسبانند و سپس لایه ها را داخل پوسته کیف پول می کنند. اگرچه از روش قبل بهتر است ، اما به خوبی روش سوم نیست؛ زیرا چسب به اندازه لبه های دوخته شده دوام و مقاومت در برابر کشش ندارد.

در روش سوم یک تکه چرم را بریده و شکاف هایی را بر روی آن برای ورق خوردن کارتها برش می دهند. این شیوه یک روش ساخت بسیار ساده است که هم زمان مونتاژ و هم مقدار چرم مورد نیاز برای هر کیف پول را کاهش می دهد. این روش برای تولید کننده ارزان تر است. اما از آنجا که چرم بریده می شود ، به مرور کشیده شده و فرسوده می گردد. بنابراین ممکن است بعد از چند سال استفاده از کارت ها از بین بروند.

گوشه های گرد کیف پول چرم

این ویژگی نه تنها به زیبایی کیف پول کمک می کند؛ بلکه موجب عدم ساییدگی گوشه های کیف نیز می شود. گوشه های گرد کمک می کند تا کیف پول ها با مقاومت کمتری به داخل و خارج جیب بروند.

یک نکته جالب: اغلب رنگ کیف پول ها بسیار یکنواخت هستند. کیف پول های سیاه و قهوه ای سال هاست که مورد استفاده قرار می گیرند. اما خوشبختانه بسیاری از شرکت ها از این رنگهای یکدست استفاده نمی کنند و جزئیاتی از قبیل دوخت کنتراست، رنگ های داخلی متضاد ، چرم های عجیب و غریب و مونوگرام به آن افزوده اند تا به شیکی کیف بیفزایند.

ماندگاری کیف پول چرم

بزرگترین تفاوت کیف پول در این است که چه مدت خوب می ماند. یک سال؟ چند سال؟ یک کیف پول ارزان قیمت ممکن است تنها چند مدت دوام داشته باشد . اما کیف پول های با کیفیت دارای ارزش ماندگاری هستند و در صورت مراقبت از آنها یک عمر یا بیشتر دوام می آورند. تقریباً همه نشانه های بالا در افزایش عمر کیف پول شما نقش دارند؛ به خصوص در انتخاب چرم و تکنیک های ساخت.

کیف پول چرم بدون پلاستیک

استفاده از پلاستیک در کیف پول چرم به کیفیت آن لطمه وارد می کند. پلاستیک به مرور کیفیت خودش را از دست داده و کثیفی به دست می آورد و ظاهر کیف شما را ارزان می کند. فقط به پلاستیک نه بگویید.

درج حرف اولیه بر کیف پول چرم

اگرچه مشخصه کیفی نیست ، اما افزودن حروف اول به کیف پول ایده ای محبوب برای دادن هدیه است. اما اگر از درج حروف اول مطمئن نیستید فقط منتظر بمانید. زیرا همیشه می توانید به راحتی آنها را اضافه کنید اما نمی توانید آنها را حذف نمایید.

برای کسب نکات بیشتر در مورد کیف پول چرم مردانه از محصولات سایت معتبر چرم کروکو www.croco.ir بازدید کنید. یکی از اهداف چرم کروکو ارائه محصولات خلاقانه و با کیفیت، متناسب با تمامی سلیقه‌هاست. چرم کروکو یکی از برندهایی است که کیف چرم مردانه و زنانه را به‌صورت ست و یا تکی به مشتریان عرضه می‌کند. پس با خیال راحت تنوع و کیفیت را یکجا به خانه خود ببرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

مقالات مرتبط

تخفیف های

باورنکردنی

WhatsApp WhatsApp
خانه
حساب کاربری من