کفش زنانه

ویژگی های ایده آل بوت چرم زنانه

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]فصل زمستان فرا رسید و وقت آن است که به سراغ لباس های زمستانی برویم. از میان لباس های زمستانه، بوت ها یا همان چکمه ها جزو اصلی ترین پوشش های مخصوص این فصل به شمار می روند. یکی از بهترین انواع بوت های زنانه، بوت های چرمی هستند. این بوت‌های درجه‌یک نه‌تنها یکی از محبوب‌ترین انواع چکمه‌ها در سراسر جهان محسوب می‌شوند، بلکه یکی از قدیمی‌ترین انواع این کفش‌ها نیز هستند. ما در این مقاله قصد داریم انواع بوت چرم زنانه را با توجه به طول یا ارتفاع، جنس و پاشنه آن‌ها به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

تاریخچه بوت

[/vc_column_text]
[vc_column_text text_larger=”no”]

قبل از بررسی ویژگی های انواع بوت چرم زنانه به تاریخچه آن می پردازیم. اولین بوت شناخته‌شده به حدود ۱۲هزار سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد. از حدود ۳هزار سال قبل از میلاد مسیح، مینایی‌ها در جزیره یونان ساخت بوت را به یک تجارت تبدیل کردند و این صنعت تا امروز به عنوان یکی از شیک ترین صنعت های پوشاک چرم، ماندگار شده است.

نسبت اندام و قد شما با بوت چرم زنانه

تناسب بوت با سایز پا بسیار حائز اهمیت است. انتخاب صحیح بوت می تواند باعث تناسب و خوش فرم شدن پاهای شما شود. در هنگام خرید بوت یا نیم ‌بوت توجه داشته باشید که با قد شما تناسب داشته باشد. چنانچه قد کوتاهی دارید باید بوت ساق کوتاه انتخاب کنید. بوت‌های ساق بلند برای خانم‌های قدکوتاه مناسب نیستند. در این میان کار افراد قدبلند راحت‌تر است و از قدرت انتخاب بیشتری برخوردار هستند. آنها می توانند علاوه بر بوت ساق کوتاه از بوت ساق بلند هم استفاده کنند.

انواع بوت چرم زنانه

بوت‌های بلند تا ران

این بوت ها بلندترین نوع چکمه‌ها هستند؛ زیرا تا ران شما می‌رسند. این نوع بوت چرم زنانه اغلب مخصوص خانم‌هایی است که در مناطق بسیار سرد زندگی می‌کنند. زیرا بیشترین محافظت از سرما را دارند. بوت‌های بلند تا ران با توجه به اینکه از مواد سبک‌تری ساخته‌شده‌اند، می‌توانند در فصول گرم سال نیز استفاده گردند.

بوت‌های تا زانو

این بوت‌ها یکی از زیباترین کفش ها برای خانم‌ها به شمار می روند. این نوع بوت تا زانو امتداد دارد و می‌توان آن‌ها را روی شلوار جین پوشید. اگر آن را با دامن کوتاه بپوشید بسیار شیک به نظر می رسید.

بوت های پایین زانو

این نوع بوت‌ها ساق پا را می‌پوشانند. معمولا این بوت ها در جلو یا کناره‌های خود دارای زیپ‌ هستند تا پوشیدن آن‌ها آسان باشد. البته ممکن است به‌جای زیپ دارای دکمه و یا بند باشند.

بوت‌های تا مچ پا

ین بوت ها پای شما را تا قسمت مچ می‌پوشاند. بوت های تا مچ پا اغلب پاشنه‌های سکویی دارند. بوت های چلسی از محبوب‌ترین نوع چکمه‌های تا مچ پا به شمار می روند. این بوت ها معمولاً با شلوار جین یا شلوار بلند پوشیده می‌شوند. بوت های تا مچ به عنوان یکی از زیباترین انواع بوت زنانه شناخته می شوند.

به چه مناسبتی بوت چرم زنانه می پوشید؟

در هر مناسبتی باید بوت مخصوص آن را به پا کرد. به عنوان مثال برای مهمانی نمی‌توانید از نیم‌ بوت دخترانه اسپرت استفاده کنید. در مهمانی‌ها معمولاً از نیم ‌بوت پاشنه ‌دار استفاده می‌گردد. بوت و نیم ‌بوتی که برای رفتن به سرکار پوشیده می شود با بوت مهمانی فرق دارد و باید راحت‌تر باشد. چنانچه قصد پیاده‌روی طولانی را دارید باید به وزن بوت و پاشنه‌ی آن‌هم توجه کنید. لذا برای پیاده‌روی استفاده از بوت بدون لژ و یا پاشنه‌بلند اشتباه بوده و باعث خستگی و کمردرد می‌گردد.

کف بوت چرم زنانه

نکته مهم دیگری که در انتخاب بوت باید به آن توجه شود، کف آن است. با توجه به فصل سرما و یخ‌بستگی احتمالی خیابان‌ها باید چکمه ای را انتخاب کنیم که بیشترین میزان مقاومت در برابر لیز خوردگی داشته باشد. لایه‌ی زیرین کف نیم ‌بوت‌ و بوت‌ مخصوص پیاده روی باید توانایی یخ‌شکنی نیز داشته باشد و این ویژگی کیفیت یک بوت ایده آل را از سایر بوت ها جدا می سازد.

بوت چرم زنانه ضدآب

در فصل سرما با توجه به بارندگی و سرمای آب، عدم نفوذ آب به بوت چرم حائز اهمیت است. بوت‌هایی که آب به آن‌ها نفوذ نمی‌کند بهترین انتخاب برای این فصل هستند. بوت‌های بدون بند در برابر نفوذ آب بهتر عمل می‌کنند. البته برخی از بوت‌های بنددار زبانه‌ی مناسبی دارند که در مقابل نفوذ آب مقاوم هستند.

چه لباس هایی مناسب بوت چرم زنانه هستند؟

شلوارهای کوتاه و گشاد همراه با بوت و نیم بوت چرم، باعث می‌شوند تا شما قدبلندتر به نظر برسد. بوت‌ها و نیم بوت‌ها همراه با دامن و پیراهن، یک استایل کاربردی و محبوب را تشکیل می دهند. بوت و نیم بوت‌های تخت و بدون پاشنه، برای خلق استایلی متفاوت و جذاب مناسب هستند. ازآنجا که بوت‌ها و نیم بوت‌های بدون پاشنه کمتر از انواع پاشنه‌دار آن‌ها به چشم می‌آیند، از شلوار یا جوراب بلند تنگ و چسبان استفاده کنید تا استایلی متفاوت را ایجاد کنید. شلوار جین معمولا انتخابی ایده آل برای ست کردن با انواع بوت چرم زنانه است.

بوت چرم زنانه گران بهتر است؟

همواره این باور در میان مردم رایج بوده که جنس گران نشانه مرغوبیت است. آیا این باور در مورد بوت چرم زنانه هم صدق می کند؟ واقعیت این است که گاهی خرید نیم‌ بوت ارزان هم می‌تواند انتخابی مناسب باشد. البته نباید از این نکته هم غافل شد که مهم‌ترین فاکتور در قیمت‌گذاری یک کالا کیفیت آن است و برخی از بوت‌های گران و باکیفیت تا سال‌ها عمر خواهند داشت و می توانید روی دوام آنها حساب کنید.

برای کسب نکات بیشتر در مورد بوت چرم زنانه از محصولات سایت معتبر چرم کروکو www.croco.ir بازدید کنید. یکی از اهداف چرم کروکو ارائه محصولات خلاقانه و با کیفیت، متناسب با تمامی سلیقه‌هاست. چرم کروکو یکی از برندهایی است که بوت چرم زنانه و مردانه را به‌صورت ست و یا تکی به مشتریان عرضه می‌کند. پس با خیال راحت تنوع و کیفیت را یکجا به ارمغان ببرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

1 دیدگاه در “ویژگی های ایده آل بوت چرم زنانه

  1. احمد گفت:

    وقتتون بخیر باشه. بسیار ممنون از اطلاعات ارزشمندتون من مشابه محصول شما را در داخل سایت http://WWW.MYMORELLO.COM نیز دیده ام. میخواستم بدونم وجه تمایز شما با این مجموعه چه هست و اینکه از چه طریقی میتونم سفارش خودم رو ثبت کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *