استایل مردانه

کاپشن چرمی برای چه استایلی مناسب است؟؟؟

در آقایان و بانوان کاپشن طرفداران خودش را دارد، ولی در میان آقایان طرفداران پر و پا قرص تری دارد؛ زیرا بانوان بیشتر از پالتو استفاده می کنند، که این امر باعث شد صنعت کاپشن در دنیای مد بانوان رشد چندانی نداشته باشد. کاپشن یک بالاپوش بسیار مناسب برای فصل زمستان و پاییز است. اما با تمامی این احوالات کاپشن مخصوصا از نوع چرم طرفداران بسیار دارد و نقش خیلی مهم در پوشش شخص ایفا می کند. خرید کاپشن برای آقایان بسیار مهم است و باید با توجه به آن بقیه لباس های خود را با آن ست کنند. اگر به دنبال همچنین اطلاعاتی هستید پیشنهاد می کنم تا پایان با چرم کروکو همراه باشید. ما قصد داریم در این مقاله در مورد چگونه خرید کردن کاپشن مناسب با استایل و تیپ مخصوص هر شخص را توضیح دهیم.

برند های مشهور تولید کاپشن مردانه

  1. پوما
  2. تامی هیلفیگر
  3.  استارت
  4. ماییلدا
  5. کلوین کلاین

این برند ها بیشترین فروش را در بازار عرضه کاپشن ها درد دست دارند. تا به حال زیاد به برند کاپشن ها توجهی نشده بود. شرکت پوما از معروف ترین برند ها در تولید لباس های گرم کن است. پیشنهاد ویژه بنده برای خرید کاپشن معمولی مارک پوما و استارت است.

برند های معتبر چرم در دنیا

  • پرادا  
  • گوچی
  • فندی

برند های مهم در تولید کاپشن چرم و محصولات چرمی همین ها هستند. البته مه برند های بیشتری وجود دارد ولی خب سر آمد همه آنها همین ۳ برند هستند. برند فندی مهم ترین و بزرگترین مارک کار های چرمی در دنیا است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

کاپشن مدل لیونارد

۹,۵۴۰,۰۰۰ تومان

کاپشن مردانه مدل داریا

۱۰,۷۹۴,۰۰۰ تومان

کت چرم مردانه مازراتی

۱۱,۳۳۴,۰۰۰ تومان

کت چرم مردانه مدل بنس

۱۰,۷۴۰,۰۰۰ تومان

کت مردانه اسپرت آنتونیو

۱۱,۳۳۴,۰۰۰ تومان

کت مردانه اسپرت جنسیس

۱۰,۱۳۹,۴۰۰ تومان

کت مردانه اسپرت فلیپ

۱۱,۳۳۴,۰۰۰ تومان
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

کاپشن چرم را به چه لباسی ست کنیم؟؟؟

کاپشن های چرم طرح های مختلفی دارند که باعث می شود شما بتوانید تیپ های مختلفی را امتحان کنید. برای مثال کاپشن های موتور سواری با کلاه اسپرت و شلوار لی بسیار جذاب خواهد بود.  پیشنهاد میکنم در زمان خرید کاپشن توجه داشته باشید که به دنبال چه تیپ و استایلی هستید. کاپشن در رنگ های تره به فروش می رسد تا گرما بیشتری را منتقل کند، پس بهتر است برای ست خود به دنبال لباس هایی باشید که همخوانی بیشتری با رنگ های تیره دارند؛ برای مثال می شود از رنگ های مانند طوسی یا برای شلوار جین از رنگ آبی تیره استفاده کنید.
از کفش های مرتبط با کاپشن که می شود گفت تیپ اسپرت است باید گفت بهتر است از کتونی و نیم بوت های اسپرت با رنگ تیره استفاده کنید. کفش های اسپرت و شلوار جین یک ترکیب بسیار جذاب برای کسانی است که به دنبال تیپی منحصر به فرد با کاپشن چرم هستند.

طرح و نوع کاپشن بسیار اهمیت خاصی دارد

 

بعضی از کاپشن ها برای ورزش طراحی شده اند و بعضی دیگر برای استفاده های معمولی، کاپشن های ورزشی بیشتر برای کوه نوردان و اسکی سواران است که با رنگ های نارنجی و سبز فسفری تولید می شوند. کاپشن های روزمره بیشتر در طراحی  متفاوت هستند و رنگ های تیره تری هم دارند. در زمان خرید حتما به عایق بودن این کاپشن ها توجه داشته باشید؛ زیرا فقط ضد آب بودن کافی نیست زیرا در مناطق خشک اصلا آبی وجود ندارد.

در نظر داشته باشید از کاپشن های معمولی در ورزش به هیچ وجه استفاده نکنید زیرا دوخت آنها بسیار ظریف تر از دوخت کاپشن های ورزشی است؛ این امر باعث خواهد شد عمر کاپشن شما کاهش داشته باشد. طرح کاپشن شما بسیار تاثیر گذار در استایل شما خواهد بود. مثلا اگر شما به دنبال تیپ شیک هستید، کاپشنی با طرح شلوغ و با جیب های متعدد صد در صد مناسب نیست و تناقض بسیاری با تیپ شما خواهد داشت؛ اگر شما بخواهید تیپ اسپرت داشته باشید باید از کاپشن های موتورسواری استفاده کنید.

کلام پایانی

برای فصل زمستان کاپشن یک پوشش مناسب است و شما می توانید از همین پوشش ساده برای خود، یک تیپ منحصر به فرد بسیازید و دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. نکته قابل توجه این است فقط به طرح لباس نگاه نکنید و بقیه فاکتور های مهم را در نظر بگیرید مانند چرمی که در محصول به کار رفته، مطمئن شوید چرم داخلی کاپشن طبیعی است تا بتواند از شما در برابر سرما محافظت کند.
کاپشن های چرمی همیشه بهترین گزینه برای اشخاصی هستند که به دنبال شیک پوش بودن و بهینه مصرف کردن هستند. نکته بسیار حائز اهمیت این است که کاپشن آقایان همچون پالتو برای بانوان تعیین کننده دیگر ترکیب رنگی و تیپی لباس ها خواهد بود. امیدوار هستم با کمک این مطلب شما بتوانید به ایده خود در خرید و تیپ زمستانی خود نزدیک شده باشید.

تصاویر بیشتر: 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *