استایل زنانه

معرفی ١۰ استایل دخترانه که‌ می‌توانید از آن الهام بگیرید!

استایل دخترانه

اگر با دقت بیشتری به دخترهای خوش استایل دور و برتان نگاه کنید متوجه‌‌‌ می‌شوید که هر کدام سبک لباس پوشیدن خودشان را دارند. سبک لباس پوشیدن هر فرد ارتباط مستقیمی با ویژگی‌‌‌‌‌ها و خلقیات درونی او دارد. اگر شما هم‌‌‌ می‌خواهید سبک خاص خودتان را داشته باشید بهتر است با انواع استایل‌‌‌‌‌‌های دخترانه آشنا شوید. با چرم کروکو همراه باشید تا ١٢ سال دخترانه را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی ١۰ استایل دخترانه

 

استایل دخترانه

 ۱- استایل وینتیج

 استایل وینتیج مدهای الهام بخش دهه ۵٠ میلادی را در ذهن تداعی‌‌‌ می‌کند. لباس‌‌‌‌‌ها با پارچه‌‌‌‌‌‌های طرح دار و رنگی از ویژگی‌‌‌‌‌‌های اصلی این استایل است. دامن هم در این استایل فاکتور مهمی محسوب میشود. دختران زیادی این استایل را ترجیح‌‌‌ می‌دهند. کافیست با لباس‌‌‌‌‌‌های رنگی و گل گلی، موهایشان را فر کنند و یا دم اسبی ببندد. به همین راحتی به یک دختر فوق العاده با استایل وینتیج تبدیل‌‌‌ می‌شوند.

استایل دخترانه۲-  استایل اگزوتیک

 اگزوتیک یعنی عجیب و غریب! دخترانی که اهل ریسک هستند سراغ این استایل‌‌‌ می‌روند. لباس‌‌‌‌‌‌های این استایل دهان بیننده خود را از تعجب باز‌‌‌ می‌گذارد. این استایل به روحیات کنجکاو دختران نزدیک است. استفاده از رنگ‌‌‌‌‌‌های تند، طرح‌‌‌‌‌‌های پیچیده، برچسب‌‌‌‌‌‌های عجیب و سوال برانگیز، زیورآلاتی که بیش از اندازه بزرگ هستند، از ویژگی‌‌‌‌‌‌های این استایل است.

استایل دخترانه۳- استایل مد روز

دخترانی که همیشه پیرو مد هستند و از اخبار آخرین اطلاعات مد و سبک لباس‌‌‌‌‌‌های جدید جا نمی مانند طرفدار این استایل هستند. دختران ترندی در انتخاب لباس شجاع هستند. برایشان فرقی نمی کند چه چیزی مد‌‌‌ می‌شود؟ آیا مد روز به پوشش و تیپ شخصیتی شان‌‌‌ می‌آید یا نه؟ برای آن‌‌‌‌‌ها فقط یک چیز اهمیت دارد: پوشیدن لباس‌‌‌‌‌‌های آخرین مد روز.

استایل دخترانه۴-  استایل الگانت

 شاید این استایل دخترانه ترین نوع استایل باشد. در استایل الگانت یا شیک، جزئیات بیشتر از همه مورد توجه قرار‌‌‌ می‌گیرد. زیورآلات و لوازم تزئینی مجلل در این استایل نقش بسیار پررنگی دارد. اگر سلبریتی یا بازیگر محبوبتان همیشه از پوشش‌‌‌‌‌‌های پر زرق و برق در ظاهر خود استفاده‌‌‌ می‌کند بدانید که پیرو استایل الگانت است.

استایل دخترانه

۵- استایل رترو

 ممکن است خیلی از دختران، طراحی لباس‌‌‌‌‌‌های قدیمی را دوست داشته باشند اما بخواهند از سبک‌‌‌‌‌‌های امروزی پیروی کنند. مثلا موهایشان را طبق آخرین مدل‌‌‌‌‌‌های روز حالت دهند؛ کفش‌‌‌‌‌‌های امروزی بپوشند و… استایل رترو برای این افراد بهترین گزینه است؛ چون با همان لباس‌‌‌‌‌‌های طرح قدیمی‌‌‌ می‌توانند ظاهر یک دختر مدرن امروزی را حفظ کنند.

استایل دخترانه۶- استایل دانشجویی

دنیای مد، دخترانی که اهل کتاب و مدرسه هستند را نیز تنها نگذاشته است. لباس‌‌‌‌‌‌های یقه دار، جوراب شلواری ها، دامن‌‌‌‌‌‌های بلند، طرح‌‌‌‌‌ها و بافت‌‌‌‌‌‌های ساده از آیتم‌‌‌‌‌‌های اصلی این استایل است. ویژگی لوکس بودن در استایل دخترانه دانشجویی جایی ندارد؛ اما استایل دانشجویی آنقدر جالب و خاص است که یک دختر جوان دانشجو را راضی کند.

۷- استایل ویبرانت

 دخترانی که‌‌‌ می‌خواهند در صف اول توجه باشند پیرو استایل دخترانه وبرانت هستند. استفاده از طرح‌‌‌‌‌‌های پر جنب و جوش و پرتحرک با رنگ‌‌‌‌‌‌های شاد و پاستیلی از ویژگی‌‌‌‌‌‌های این استایل است.

استایل دخترانه

۷-  استایل بوهمیا

استایل بوهمیا یکی دیگر از انواع استایل دخترانه می باشد. این استایل از کولی‌‌‌‌‌ها و بوهمیاها الهام گرفته شده است. زنجیرهای بزرگ و حاشیه‌‌‌‌‌‌های پررنگ و چشمگیر، شکل‌‌‌‌‌‌های مختلف هندسی از ویژگی‌‌‌‌‌‌های اصلی این استایل است. هنرمندها و بازیگران به استایل علاقه زیادی دارند. لباس‌‌‌‌هایی که برای این استایل استفاده‌‌‌ می‌شود اغلب گشاد، رنگی و با طرح‌‌‌‌‌‌های بسیار جذاب هستند.

استایل دخترانه۸- استایل پانک

هشتمین مورد از استایل دخترانه طرفداران استایل پانک عاشق رنگ مشکی و قرمز هستند. استفاده افراطی از این رنگ‌‌‌‌‌ها از ویژگی‌‌‌‌‌‌های این افراد است. لباس‌‌‌‌‌‌های چرم و چکمه‌‌‌‌‌‌های بلند جزو جدانشدنی استایل پانک‌‌‌ می‌باشد. پانکی‌‌‌‌‌ها از زیورآلات بلند و درشت به دور گردن یا مچ دست خود به صورت اغراق آمیزی استفاده‌‌‌ می‌کنند. تی شرت‌‌‌‌هایی با طرح حیوانات وحشی پانکی‌‌‌‌‌ ها را به شدت سمت خود جلب‌‌‌ می‌کند.

 

استایل دخترانه

۹-  استایل گوتیک

نهمین مورد از استایل دخترانه، استایل گوتیک در یک جمله خلاصه‌‌‌ می‌شود رنگ سفید و مشکی؛ لباس، چکمه ها، پیراهن یا حتی آرایش در این استایل ترکیبی از رنگ سفید و مشکی است. طرفداران این سبک نوعی حس اسرار آمیز بودن را درباره خود به دیگران مخابره‌‌‌ می‌کنند. برای زیورالات در این استایل از پانچ‌‌‌‌‌‌های فلزی، مهره ها، دستبندها و حلقه‌‌‌‌‌‌های براق استفاده‌‌‌ می‌شود.

استایل دخترانه

۱۰- استایل کژوال

مورد دهم از استایل دخترانه که خیلی از دخترها اهل ریسک و تیپ‌‌‌‌‌‌های پرسر و صدا نیستند. لباس‌‌‌‌‌‌های راحت را به لباس‌‌‌‌‌‌های عجیب و غریب ترجیح‌‌‌ می‌دهند؛ کژوال برای دختران امروزی سبکی مدرن و در عین حال ساده و راحت است. این استایل به دلیل سادگی و ظرافت طرفداران زیادی بین دختران جوان دارد.

استایل دخترانه

 کمتر استایلی هست که از انواع پوشش‌‌‌‌‌‌های شیک و چشم نواز چرم خود استفاده نکند. چرم کروکو در این سال‌‌‌‌‌ها بهترین محصولات چرمی را تولید و روانه بازار کرده است. انواع مختلف کیف، کفش، کمربند و کت چرمی را‌‌‌ می‌توانید از سایت چرم کروکو تهیه و در استایل‌‌‌‌‌‌های خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *