استایل مردانه

چگونه شیک‌‌ پوش وجذاب‌‌ترین مرد باشم؟

نکات مهم استایل مرد شیک پوش و جذاب

بسیاری از آقایان با وجود صرف هزینه و زمان زیاد برای انتخاب لباس خود، نتیجه‌‌ی دلخواه  را نمی‌‌گیرند. اطلاعات زیادی برای یاد‌‌گرفتن درباره مد و فشن وجود دارد؛ اما با دانستن چند نکته‌‌ی ساده و پرهیز از اشتباهات رایج مردان می‌‌توانید تحولی قابل توجه در سبک  لباس پوشیدن خود به‌‌ وجود آورید و ظاهری چشم‌‌گیر برای خود خلق کنید. خوشبختانه قوانین قدیمی و ساده‌‌ای در مورد رعایت‌‌کردن الگوهای مختلف وجود دارد که باعث به وجود‌‌آمدن استایل خارق العاده‌‌ای برایتان می‌‌شود. کروکو را همراهی کنید تا باهم چندین نکته و نباید را در استایل مرد شیک پوش و جذاب مرور کنیم.

 انواع استایل مرد شیک پوش و جذاب

ست کردن کتانی و کفش اسپرت مردانه با لباس رسمی و کلاسیک یکی از اشتباهاتیست که آن دسته از آقایانی که می‌‌خواهند قوانین مد و فشن را تغییر دهند مرتکب می‌‌شوند. اما باید بدانید این یکی از استایل‌‌هاییست که از نظر عاشقان مد مسخره و افتضاح به نظر می‌‌رسد. برای شیک پوشی و جذابیت از این استایل دوری کنید! هرچیزی را در جای خود استفاده کنید و سعی کنید در‌‌این مورد خلاقیت به خرج ندهید و از قانون همیشگی” کفش رسمی با کت و شلوار و لباس رسمی، کتانی با لباس و استایل اسپورت” تبعیت کنید.

ظاهری شلخته در نتیجه‌‌ی ست کردن لباس رسمی و کتانی!

به شما اطمینان می‌‌دهیم برای مرد شیک پوش و جذاب بودن با پیروی ­کردن از این قانون جذابیت‌‌تان بیشترحفظ می‌‌شود. اگربرای یک دورهمی دوستانه قصد دارید شلوار‌‌جین تیره با یک کت تک به تن کنید انتخاب یک جفت اسنیکرز سفید برایتان معقول است. درغیر این‌‌صورت پوشیدن کتانی با کت و شلوار رسمی را برای همیشه فراموش کنید. تمام تلاشتان را بکنید که انتخابی معقول و شایسته‌‌ی یک جنتلمن و مرد شیک پوش و جذاب را داشته باشید.

 

مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب نکات مهم استایل مرد شیک پوش و جذاب

 

نکات مهم استایل مرد شیک پوش و جذاب

مرد شیک پوش و جذاب

تی‌‌شرت لوگودار؛ وصله ای ناجور در استایل شما!

تی‌‌شرت‌‌هایی که طرح‌‌های گرافیکی و یا لوگو دارند را نپوشید. در انتخاب تی‌‌شرت راحتی آن را در نظر بگیرید. اگر فکر می‌‌کنید که پوشیدن تیشرتی که روی آن لوگوی یک برند معروف طراحی شده است نشان دهنده‌‌ی باکلاس یودن و خوش تیپی شماست سخت در اشتباهید. چون علاقه ی شما به یک برند برای اطرافیان‌‌تان اصلا اهمیتی ندارد. اما با وجود این اگر اصرار به پوشیدن یک تیشرت با لوگو یا طرح‌‌های گرافیکی دارید، تیشرتی با یک لوگوی کوچک انتخاب کنید. اما در نهایت برای آراستگی و جذابیت هرچه بیشترتان، یک تیشرت تک رنگ ساده پیشنهاد ما به شما برای بودن مرد شیک پوش و جذاب می باشد.

 

مرد شیک پوش و جذابمرد شیک پوش و جذاب

کاریکاتور جوراب سفید با کفش رسمی!

شاید به قطعیت بتوان گفت بدترین انتخاب در استایل‌‌تان استقاده از جوراب سفید مخصوصا با کفش رسمی یا کفش مردانه چرم است که چشم انداز مضحکی را به وجود می آورد.جوراب سفید باید فقط برای باشگاه و ورزش استفاده شود. رسمی‌‌ترین و بهترین مدل انتخاب جوراب،ست شدن با رنگ شلوار است. اگر شما به عنوان مرد شیک پوش و جذاب جورابی دقیقا هم‌‌ رنگ شلوار در کمدتان نداشتید می توانید با انتخاب رنگی در همان تونالیته بهترین انتخاب را داشته باشید. تاثیر جوراب و شلوار هم‌‌ رنگ را در شیک پوشی هرگز دست کم نگیرید.

 

مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب

انتخاب عینک دودی بدون توجه به فرم صورت

عینک دودی یا طبی یکی از اکسسوری‌‌های بسیار مهم برای آقایان است که در جذابیت بخشیدن به آن‌‌ها در جهت بودن مرد شیک پوش و جذاب نقش مهمی را ایفا می‌‌کند. اما همین اکسسوری مهم اگر به درستی انتخاب نشود؛ می تواند به بدترین شکل ممکن کلیت استایل‌‌تان را به هم‌‌بریزد. اگر در انتخاب عینک دودی دقت شود و شکل عینک با فرم صورت هماهنگی داشته باشد به راحتی می‌‌تواند حکم یک امضا را داشته باشد و شما خود را به ‌‌‌وسیله‌‌ی آن معرفی کنید. یک عینک خوب علاوه بر بهبود حالت چهره بیان‌‌گر شخصیت شما نیز هست.

یک عینک دودی دور مشکی متناسب فرم صورت‌‌تان می تواند کمک شایانی به جذابیت‌‌ مرد شیک پوش و جذاب بکند، به علاوه اگر با لباس‌‌های دیگرتان نیز ست شود، گامی بزرگ در زمینه‌‌ی مد و خوش پوشی برداشتید طوری که چشم‌‌ها به سوی شما می‌‌چرخد. پس در هنگام خرید به هماهنگی فرم صورت و شکل عینک بی‌‌توجه نباشید.

 

مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب

ست قدیمی و از مد افتاده‌‌یِ پیراهن و کراوات هم ‌‌رنگ

کراوات از همان ابتدا نشان‌‌دهنده‌‌ی قدرت، شکوه و نمادی از لاکچری بودن و شیک پوشی بوده است. این اکسسوری خاص، جزء جدانشدنی کمد لباس آقایان خوش استایل و جذاب است. کراوات به شخصی که آن را می پوشد اعتماد به نفس زیادی می‌‌دهد و نماینده‌‌ی نظم و انضباط و پرستیژ کاری است که درهرملاقات می‌‌تواند توجه اطرافیان را به خود جلب کند وبهترین خود باشد. اما اگر درانتخاب آن سلیقه به خرج ندهید جز بداستایلی چیزی حاصل‌‌تان نمی‌‌شود. برای یک دیدار رسمی بدترین انتخاب برای یک پیراهن قهوه ای، کراواتی دقیقا به همان رنگ است.

این نوع از ست‌‌کردن کراوات با پیراهن سالهاست که از مد افتاده است و برای طراحان مد هم بسیار مسخره به نظر میاید. برای این‌‌که استایل خیره کننده‌‌ای بسازید؛ استفاده از رنگ‌‌های متفاوت  را تجربه کنید و سعی کنید در این زمینه کمی نوآوری داشته باشید. کراوات‌‌های طرح نقطه‌‌ای و شطرنجی اگر با پیراهن و کت و شلوار شما تناسب داشته باشند بهترین انتخاب برای مرد شیک پوش و جذاب است.

 

مرد شیک پوش و جذاب  مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب

ظاهری مضحک با تا زدن و چین خوردگی شلوار

آقایان این نکته را همیشه به‌‌خاطر داشته باشید که شلوارتان نباید چین بخورد. حتی به عبارتی هرگز و در هیچ شرایطی! چشم‌‌انداز یک شلوار‌‌ چین خورده با یک کفش رسمی و براق باعث انزجار اطرافیان به خصوص خانم‌‌ها می‌‌شود. لازم است این را نیز بدانید که چین خوردن شلوار ظاهرتان را ژولیده و شلخته نشان می‌‌‌‌دهد و بجای باریک نشان دادن، شما را بزرگ‌‌تر نشان می‌‌دهد. اگر یک شلوار‌‌ جین تیره دارید تازدن پایین آن قابل قبول است اما شیک به نظر نمی ‌‌آید؛ به‌‌خصوص برای آقایان کوتاه قد. چون باعث کوتاه به‌‌ نظر‌‌رسیدن پاها می‌‌شود.

 

چروک زیاد در پایین شلوار، جایی که با کفش در تماس است وهم‌‌چنین پف کردنش در اطراف مچ فقط باعث می‌‌شود که اطرافیان به شما به عنوان یک فرد نامرتب و بی توجه به استایل و مد نگاه کنند. یک شلوار صاف و بدون چین و بدون هیچ موج و چین‌‌خوردگی در قسمت ران انتخاب یک مرد شیک پوش و جذاب است.

 

مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب

استایل مرد شیک پوش و جذاب شبیه مدادرنگی!

ترکیب کردن و بازی کردن با رنگ‌‌ها کار سختی نیست و با دانستن چند نکته و کمی مهارت و خلاقیت به راحتی می‌‌توانید این کار را انجام‌‌ دهید.به‌‌خاطر داشته باشید که زیاده‌‌روی در رنگ‌‌ها باعث جذابیت شما نمی‌‌شود. اگر عاشق رنگ و استایل‌‌های رنگی رنگی هستید شما  فردی شاداب و پرانرژی هستید، اما استفاده از رنگ‌‌های زیاد و شلوغ در استایل‌‌تان شاید نگاه‌‌های زیادی را به سمت شما جذب کند اما قطعا همه‌‌ی این نگاه‌‌ها در بدلباس بودن و ناجور‌‌بودن ظاهر شما متفق القولند. با یک استایل ساده و استفاده از رنگ‌‌های خنثی و پایه همیشه بدرخشید.

یک کت اسپورت زغالی با یک پیراهن آبی آسمانی و یا سفید، جذابیت فوق العاده‌‌ای به شما به عنوان مرد شیک پوش و جذاب می‌‌دهد. اگر خواهان رنگ جیغ و شاد هستید حالا وقتش است که به بهترین نحو در استایل خود استفاده کنید. یک دستمال جیبی زرد یا صورتی  یا یک پاپیون رنگی ترکیب بی نظیری برایتان می‌‌سازد و شما را به یک فرد درجه یک تبدیل می کند. پس بخاطر داشته باشید لباس های ساده و دارای رنگ خنثی شما را خوش پوش‌‌تر نشان می‌‌دهند تا یک ظاهر شلوغ و سرتا پا رنگ!

 

مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب

 

انتخاب لباس مناسب مرد شیک پوش و جذاب

اگر شما فردی هستید که نمی‌‌خواهید در لباس پوشیدن خود حتی اندکی اشتباه به وجود بیاورید و استایلی تحسین برانگیز داشته باشید نکات ذکر­شده را حتما به خاط‌‌رداشته باشید و به آن‌‌ها توجه کنید. یک اشتباه کوچک در انتخاب لباس‌‌ها و اکسسوری‌‌هایتان می‌‌تواند رتبه جذابیت و شیک پوشی شما را به چندین درجه پایین‌‌تر بیاورد.

 

مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذاب مرد شیک پوش و جذابمرد شیک پوش و جذاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *