استایل زنانه, لباس مجلسی

انواع مدل های لباس مجلسی دخترانه ۱۴ ساله شیک

زیبایی وسادگی را در لباس مجلسی دخترانه نوجوان پیدا کنید.

هیچکس نمی‌تواند اهمیت ظاهر و البته استایل را در دوران نوجوانی و بلوغ انکار کند. همه ما می‌دانیم در این دوران پوشش و استایل به چه اندازه اهمیت دارد؛ حال تصور کنید که بخواهید در مراسمی مهم شرکت کنید، در این صورت قطعا پیدا کردن لباس مجلسی دخترانه ۱۴ ساله تمام فکر و ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد.

این روزها دختران نوجوان بسیار خوش‌شانس هستند؛ زیرا مادرانشان نیز به اندازه آن‌ها این دغدغه پرا دارند. ما قصد داریم این دغدغه را برای همیشه برای دختران نوجوان و مادرانشان برطرف کنیم؛ بنابراین حتما در ادامه این متن همراه مجله کروکو باشید. ما راه حل‌هایی را پیش روی شما می‌گذاریم که بهترین تجربه را در انتخاب این لباس‌ها داشته باشید.

نکات اولیه انتخاب لباس مجلسی دخترانه نوجوان

قبل از راهی شدن به بازار و از این مغازه به آن مغازه رفتن برای خرید لباس مجلسی دخترانه ۱۴ ساله باید دو نکته را بدانید. با دانستن این نکات دیگر نیازی نیست که ساعت‌ها سردرگم به دنبال لباسی بگردید که حتی نمی‌دانید به استایلتان می‌آید یا خیر. این دو نکته عبارت است از:

  • تناسب فرم صورت با یقه لباس؛
  • تناسب مدل لباس با فرم بدن.

نکته بسیار مهم دیگری که کارشناسان مد و فشن همواره بر آن تاکید دارند، این است که هرگز نباید دختران کم سن لباس بزرگسالان را بپوشند و حتما باید از لباس هایی با مدل ها و سبک های مخصوص سن خود استفاده نمایند.

 

در خرید لباس مجلسی دخترانه 14 ساله سراغ مدل‌هایی متناسب با سبک دختران نوجوان بروید.

 

به عنوان مثال، هرگز نباید با لباس‌های مجلسی کار شده سن کودک را بیشتر از آنچه که هست، نشان دهید و همچنین راحتی او را سلب کنید. اما یادتان باشد که لباس مجلسی از ضروری‌ترین آیتم‌های کمد لباس دختران نوجوان و جوان به شمار می‌آید و این لباس اگر درست انتخاب شود، عیب های اندام بسیار کمتر به چشم می آید.

انتخاب یقه پیراهن مجلسی دخترانه بر اساس فرم صورت

از مدل برش لباس‌ها که بگذریم، این آستین و از همه مهمتر یقه لباس است که آن را خاص می‌کند. درواقع می توان ادعا کرد که یقه پیراهن‌های مجلسی سهم بزرگی در زیبایی آن‌ها دارند. البته ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود، یقه لباس در چگونه دیده شدن ظاهر دخترخانم‌های نوجوان نیز بی‌تاثیر نیست.

درواقع شما باید بر اساس چهره دختر نوجوانتان یقه مناسبی برای لباس آن‌ها انتخاب کنید. این موضوع به خصوص برای نوجوانانی که ظاهر برایشان حرف اول را می‌زند، باید مهمتر از مدل لباس باشد. پیش از هر چیز باید بدانید که بهترین مدل یقه، یقه‌ای است که فرم صورت شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان دهد. حال با این پیش‌فرض بیایید نگاهی به صورت‌های مختلف و یقه‌های مناسب آن در لباس مجلسی دخترانه ۱۴ ساله بیندازیم.

بهترین یقه برای صورت‌های بیضی

در میان انواع چهره‌ها، فرم صورت بیضی از لحاظ زیبایی شناسی بهترین چهره است. دختران نوجوانی که این چهره را دارند، بسیار خوش شانس هستند؛ زیرا انواع یقه‌ها با این چهره تناسب دارد.

چهره گرد و یقه پیراهن مجلسی دخترانه مناسب با آن

دخترانی که فرم صورتشان گرد است، باید به دنبال یقه‌هایی باشند که صورت آن‌ها را کشیده‌تر نشان دهد. از این رو یقه‌هایی که پایه آن‌ها بر یقه هفت قرار می‌گیرد، نتخاب مناسبی برای این فرم صورت به شمار می‌آید، مانند یقه‌های زیر:

  • چهارگوش؛
  • انگلیسی؛
  • هفت.

 

پیراهن‌های مجلسی با یقه هفت صورت‌های گرد را کشیده و زیبا نشان می‌دهد.

یقه مناسب با فرم صورت مربع دختران نوجوان

یقه‌هایی به فرم صورت مربع می‌آیند که فک را باریک‌تر نشان دهند. به عنوان مثال، یقه‌های زیر انتخاب خوبی برای این فرم صورت هستند:

  • انواع یقه‌های هفت؛
  • گرد باز؛
  • انگلیسی؛
  • آرشال.

 

یقه‌های هفت و باز صورت‌های مربع را کشیده و باریک‌تر نشان می‌دهند.

انتخاب درست یقه برای چهره‌های قلبی

فرم صورت چهره‌های قلبی باید به چهره‌های بیضی شکل نزدیک شود؛ به این منظور دخترانی با این فرم صورت به یقه‌هایی نیاز دارند که فکشان را پهن‌تر نشان دهند. به عنوان مثال، یقه‌های زیر برای این چهره‌ها بسیار مناسب هستند:

  • یقه‌های گرد باز؛
  • چهارگوش؛
  • قایقی.

 

بهترین یقه لباس مجلسی دخترانه برای صورت‌های قلبی، پیراهن‌هایی با یقه گرد باز هستند.

یقه‌های متناسب با چهره مستطیلی

دختران نوجوانی که فرم صورت مستطیلی دارند، باید به دنبال یقه‌هایی باشند که چهره آن‌ها را کوتاه‌تر نشان دهد. البته توجه داشته باشید که گاهی چهره‌های مستطیلی باریک و گاهی نیز پهن هستند. اگر چهره دخترتان مستطیل پهن است، نباید سراغ یقه‌های خیلی پهن بروید.

بهترین مدل یقه در انتخاب لباس مجلسی دخترانه ۱۴ ساله برای این فرم صورت شامل موارد زیر می‌شود:

  • یقه‌های ایستاده؛
  • ب ب؛
  • قایقی.

پیراهن‌هایی با یقه ایستاده بهترین گزینه برای صورت‌هایی به فرم مستطیلی هستند.

چهره‌های الماسی و یقه‌های مناسب آن

دخترانی با این فرم صورت باید به دنبال یقه‌هایی باشند که فکشان را پهن‌تر و همچنین پیشانی و گونه‌های آن‌ها را نیز باریک‌تر نشان دهد. در ادامه به بهترین یقه پیراهن مجلسی برای این فرم صورت اشاره می‌کنیم:

  • یقه‌های گرد باز؛
  • چهارگوش؛
  • پهن؛
  • انگلیسی.

یقه‌های چهار گوش انتخاب مناسبی برای چهره‌های الماسی شکل است.

انتخاب مدل لباس مجلسی دخترانه ۱۴ ساله براساس فرم بدن

یادتان باشد لباس ها در افزایش اعتماد به نفس نوجوانان به خصوص در سن بلوغ بسیار موثر هستند. البته مقصود از این عبارت تنها استفاده از لباس های لاکچری و گران قیمت نیست، بلکه لباسی با تن خوری مناسب، ساده و کاربردی اما در عین حال شیک و به روز می تواند برای یک دخترخانم ۱۴ ساله مناسب و خواستنی باشد.

اگرچه بسیاری از دختر خانم‌های نوجوان به دنبال انتخاب پیراهن‌های مجلسی مطابق با مد روز هستند، اما استایل آن‌ها مهمتر از مد است. بله درست است؛ اگر لباسی مطابق با فرم بدن خود انتخاب نکنید، ظاهرتان آنچنان که باید جذاب به نظر نخواهد رسید.

پیراهن مجلسی دخترانه مناسب برای اندام شنی

دختران نوجوانی که اندام شنی دارند، بسیار خوش شانس هستند؛ زیرا می‌توانند بدون هیچ تردیدی دست روی هر مدل لباس مجلسی بگذارند و جالب اینجاست که این مدل‌ها در تن آن‌ها بسیا زیبا به نظر خواهد رسید.

بنابراین اگر دختران نوجوان شما چنین اندامی دارند، برای خرید لباس مجلسی مناسب برای آن‌ها کار سختی پیش رو ندارید. تنها نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، این است که لباس‌های تنگ جذابیت استایل دختران جوان را بیشتر نشان می‌دهد.

انواع لباس مجلسی دخترانه 14 ساله به اندام‌های شنی می‌آید.

لباس مجلسی دخترانه مناسب برای فرم بدن گلابی

اگر دختر خانم شما پایین‌تنه بزرگتری نسبت به بالاتنه‌اش دارد، فرم بدن او به شکل گلابی است. اولین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که پیراهن‌های مجلسی به فرم A با دامن‌های کوتاه جذابیت این اندام را زیاد می‌کنند. دومین نکته این است که پیراهن‌های مجلسی طرحدار جلوه بیشتری به این فرم بدن می‌دهند.

همچنین توصیه می‌کنیم که در انتخاب لباس مجلسی سراغ پیراهن‌هایی با یقه V یا یقه قایقی بروید. با توجه به این نکات لباسی انتخاب خواهید کرد که تعادل را میان پایین تنه و بالاتنه شما برقرار کند.

 پیراهن‌های کوتاه با دامن‌هایی به فرم A انتخاب مناسبی برای فرم بدن گلابی هستند.

لباس مناسب برای فرم بدن سیب

دخترانی که بالاتنه پهن‌تری نسبت به پایین‌تنه خود دارند، فرم بدنشان به شکل سیب است. معمولا این افراد قفسه سینه بزرگی دارند و به اصطلاح چهارشانه هستند. دخترخانم‌هایی با این اندام باید لباس‌هایی انتخاب کنند که قفسه سینه آن‌ها ظریف‌تر و کمر آن‌ها نیز باریک‌تر نشان داده شود.

بنابراین شما به عنوان والدین این خانم‌های نوجوان باید سراغ پیراهن‌های مجلسی با یقه V شکل بروید. همچنین لباس‌های مجلسی به فرم A یا لباس‌هایی با طرح امپراطوری استایل این افراد را بسیار جذاب می‌کند. مدل لباس مجلسی دخترانه ۱۴ ساله بلند که خط چین آن‌ها زیر قفسه انتخاب ایده‌آلی برای این فرم از بدن به نظر می‌رسد.

مدل لباس مجلسی دخترانه 14 ساله بلند که با چین‌های زیر قفسه سینه انتخاب مناسبی برای فرم بدن سیب هستند.

لباس مجلسی دخترانه مناسب با فرم بدن مستطیلی

دخترخانم‌هایی که حجم بدن آن‌ها از بالا تا پایین یکسان است، فرم بدن مستطیلی دارند. پیراهن‌های مجلسی که گردن و قفسه سینه‌ها را به نمایش بگذارد، زیبایی این اندام را افزایش می‌دهد. از این رو توصیه می‌کنیم سراغ پیراهن مجلسی با دامن‌های A شکل و آستین‌های کوتاه یا حلقه‌ای بروید.

پیراهن‌های مجلسی با دامن‌هایی به فرم A و آستین‌های کوتاه، فرم بدن مستطیلی را بسیار زیبا و جذاب نشان می‌دهد.

لباس مجلسی مناسب برای دخترخانم‌هایی با فرم بدن مثلث برعکس

معمولا فرم بدن دخترخانم‌هایی که ورزشکار هستند، به شکل مثلث برعکس است. این دخترخانم‌ها باید سراغ لباس‌هایی بروند که اندازه شانه‌های آن‌ها را متعادل نشان دهد. بهترین انتخاب برای این خانم‌های نوجوان پیراهن‌های مجلسی با یقه V شکل است.

 

پیراهن‌های مجلسی با یقه‌های V شکل بهترین گزینه برای دخترخانم‌هایی با فرم بدن مثلث برعکس است.

انتخاب لباس با توجه به مدل مو

فراموش نکنید مدل موها زیبایی لباسی که بر تن دختران نوجوان است، دو چندان کند! به عنوان مثال زمانی که موهایتان کوتاه است، لباس‌هایی با زوایای تیز استایلی فوق العاده شیک و جذاب برای دختر خانم شما خلق می‌کند. اما چنانچه موهای دخترتان بلند است، سراغ لباس‌های عروسکی بروید. لباس‌هایی که به انحنا و پیچ و تاب موهایتان بیاید و خیلی خشن و ناموزون به نظر نرسد.

 

ترکیب موی بلند و لباس‌های عروسکی استایل شما را بسیار دخترانه و جذاب نشان می‌دهد.

ست کردن کفش با لباس مجلسی دخترانه

بسیاری از دخترخانم‌های نوجوان به پوشیدن کتانی و اسنیکرز با پیراهن‌های کوتاه علاقه دارند. این درحالی است که معمولا مادران این ترکیب را برای مراسم‌های رسمی نمی‌پسندند. پیشنهاد می‌کنیم برای دورهمی‌ها و مهمانی‌های دوستانه دختران نوجوان خود را در پوشیدن کفش‌های اسپرت راحت بگذارید. در این مراسم‌های دوستانه ترکیب کفش‌های اسپرت در کنار لباس‌های مجلسی کوتاه و چین‌دار بسیار زیبا به نظر می‌رسند.

 

کفش‌های تخت بهترین گزینه برای ست کردن با لباس مجلسی دخترانه 14 ساله هستند.

 

اما در مورد مراسم‌های رسمی‌تر باید دنبال کفش‌های دیگری باشید. بهترین انتخاب برای دخترخانم‌های نوجوان کفش‌های تخت است. این کفش‌ها در عین سادگی زیبایی خاصی دارند که استایل دخترانه دخترخانم شما را تکمیل می‌کند. به خصوص که اکثر دخترخانم‌های نوجوان مدل لباس مجلسی دخترانه ۱۴ ساله کوتاه را می‌پسندند که زیبایی پاهای آن‌ها را بیشتر به نمایش می‌گذارد. کفش‌های تخت و عروسکی جذابیت این استایل را بیش از پیش خواهد کرد. قطعا مدل لباس مجلسی دخترانه ۱۴ ساله بلند با پیراهن‌های مجلسی زنانه متفاوت است. بنابراین باید در انتخاب آن‌ها نکات مختلفی را در نظر داشته باشید. یادتان باشد با انتخاب لباس دخترانه نوجوان شیک اعتماد به نفس دخترخانمتان را تا حد زیادی بالا می‌برید.

امیدواریم با نکاتی که در این متن به شما گفتیم پیراهن مجلسی زیبا و جذابی برای دختر نوجوانتان انتخاب کنید. پس از انتخاب مدل پیراهن مجلسی نوبت به ست کردن کیف و کفش متناسب با آن می‌رسد. اگر به دنبال استایلی جذاب برای دختر خانم خود هستید، توصیه می‌کنیم هر کفشی را انتخاب نکنید. کفش‌های چرمی دخترانه جذابیت استایل دختران نوجوان را زیاد می‌کنند. برند کروکو با ارائه کفش‌های دخترانه پیشنهادات جذابی در فروشگاه خود برای تکمیل استایل دختر خانمتان دارد. از فروشگاه کروکو بازدید کنید و بهترین‌ها را برای استایل مجلسی دختران خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *