استایل زنانه, لباس زنانه

انواع شلوار لگ زنانه(چرمی، جین و…)+راهنمای ست کردن

شلوار های لگ مدت زیادی است که به یک آیتم ضروری در کمد لباس خانم ها تبدیل شده است. این شلوار ها تن خور بسیار زیبایی دارند. به شرط رعایت اصول درست ست کردن آن با سایر لباس ها، شما را به سطح مطلوبی از خوش تیپی نزدیک می‌کند. با چرم کروکو همراه شوید تا با انواع لگ های زنانه مانند لگ چرم و جین و همچنین راهنمای ست کردن آن بیشتر آشنا شوید.

شلوار لگ غیررسمی است اما چهارفصل!

 هر چند عده ای از این شلوارها برای موقعیت های رسمی استفاده می‌کنند اما طراحان مد و پوشاک معتقد هستند که شلوار لگ نوعی شلوار غیر رسمی است؛ که بیشتر مناسب استفاده های روزانه خانم ها می‌باشد. مزیتی که این شلوار ها دارد این است که در همه فصل ها قابل استفاده است و به زیبایی بر تن می‌نشیند.

 

یک قانون کلی درباره لگ های زنانه

لگ های زنانه نوعی شلوارتنگ هستند؛ بنابراین اگر لگ می‌پوشید برای قسمت بالاتنه از لباس های کوتاه و خیلی جذب استفاده نکنید. بهترین گزینه برای ست کردن با لگ شومیزها و بلوزهای ساده می‌باشد. ویژگی خوب این لباس ها این است که روی تن نه خیلی گشاد است و نه تنگ! بنابراین با لگ زنانه به زیبایی ست می‌شود.

لگ زنانه در موقعیت رسمی!

 اگر می‌خواهید شلوار لگ زنانه را در موقعیت های رسمی بپوشید باید کمی تلاش کنید. یعنی کفش ها و صندل های تخت تان را کنار بگذارید و از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید؛ یا حداقل از کفش های پاشنه متوسط کمک بگیرید. لگ زنانه به همراه کفش های پاشنه دار با کمی تخفیف تیپ شما را برای موقعیت های رسمی معقول جلوه می‌دهد.

 

 تنوع شلوارهای لگ

 شلوارهای لگ در انواع رنگ ها و طرح ها و حتی جنس های مختلف تولید می‌شود. می‌توانید از طرح های رنگی وگلدار این شلوار ها برای استفاده های روزمره استفاده کنید. برای خرید و گشت و گذارهای بیرون هم بهتر است از شلوار لگ ساده استفاده کنید. در این صورت مانتو، بلوز، پیراهن، تونیک یا هر چیز دیگری که می‌پوشید می‌تواند طرح دار باشد.

 

 یک تیپ ساده با شلوار لگ زنانه

چیزی که در مورد لگ های زنانه بیشتر از همه مورد توجه است ساده بودن آن است؛ شما به راحتی می‌توانید این لگ ها را مثالا با یک تاپ معمولی ست کنید؛ و در عین حال خوش تیپ و امروزی به نظر بیاید. شاید همین ویژگی یکی از دلایل اصلی رواج لگ های زنانه در میان بانوان و دختران جوان است.

 

شلوار لگ جین

نمی توان از لباسی حرف زد اما پای مدل های جین آن به میان نیاید. شلوارهای لگ هم از این قاعده مستثنا نیستند. لگ های زنانه جین در انواع رنگ ها و طرح های مختلف در کمد لباس هر خانومی خودنمایی می‌کند. یک لگ جین به همراه یک جفت کفش اسپرت سفید یا مانتو و پیراهنی که دوست دارید استایل شیکی به شما می‌دهد. با این استایل برسر قرارهای دوستانه خود حضور پیدا کنید، قدم بزنید؛ خریدتان را انجام دهید و از ظاهر خوب و برازنده ای که دارید نهایت لذت را ببرید.

 

ست کردن شلوار لگ زنانه با کفش

 انواع کفش های عروسکی به دلیل ظرافت و سادگی با لگ های زنانه جلوه زیبایی دارد. در فصل های بهار و تابستان هم می‌توانید از انواع صندل های لژدار یا بندی استفاده کنید. برای روزهای سرد زمستانی چیزی زیباتر از بوت و چکمه های چرمی که با لگ خود ست کرده اید نمی تواند حال و هوای زمستانی شما را گرم و جذاب کند.

 

چند نکته برای خرید بهترین لگ زنانه

  •  به جنس لگ هنگام خرید دقت کنید که با کیفیت و مرغوب باشد؛ و ضخامت و کشش لازم را داشته باشد. سایز لگ می‌بایست با سایز پای شما کاملا متناسب باشد. سایز بزرگ یا کوچکتر از سایز واقعی تان هم شما را به زحمت میاندازد و هم جلوه ی زیبایی روی اندامتان ندارد. ب
  • عضی از لگ های زنانه زیپ یا دکمه دار هستند؛ بعضی دیگر هم به صورت کمرکشی می‌باشد. انتخاب مدل لگ زنانه کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. چیزی که مهم است این است که علاوه بر توجه به مدل تنگ لگ شما باید در آن احساس راحتی کنید. اگر تنگی لباس ها شما را آزار می‌دهد قید زیبایی لگ های زنانه را بزنید و سراغ مدل های دیگر شلوارها بروید. البته جنس لگ های پارچه ای و نخی که از الیاف پنبه تولید می‌شود بسیار راحت و در عین حال زیبا است.

 لگ چرم؛ پیشنهاد ویژه چرم کروکو

 اگر می‌خواهید استایل شیک و زیبایی داشته باشید و در عین حال از جنس و کیفیت لگ خود مطمئن باشید سراغ لگ های چرم زنانه بروید. هر اندامی که داشته باشید می‌توانید از زیبایی شلوار لگ چرم در استایل خودتان بهره مند شوید. لگ های چرم براق مناسب مهمانی هاست؛ ولی لگ های چرم مات  برای محیط های اداری و رسمی نیز قابل استفاده است. در پایان به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات چرمی فروشگاه بزرگ اینترنتی چرم کروکو بازدید کنید.

0 دیدگاه در “انواع شلوار لگ زنانه(چرمی، جین و…)+راهنمای ست کردن

  1. سارا گفت:

    دنبال خرید بلوز دامن دخترانه شیک هستم که گفتن برم سراغ فروشگاه تک دوخت کسی تاحالا امتحان کرده؟چطور بوده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *