بیشتر بدانید

«۶عادت بد زنانه» که آقایان دوست ندارند!

تلاش برای حفظ روابط عاشقانه یکی از عادت های پسندیده خانم های ایرانی است. خانم‌هایی که اصالت رابطه و صداقت برایشان از هر چیزی مهم تر است. اما گاهی همین خانم ها در دام عادت های اشتباهی گیر می‌کنند که نه تنها رابطه عاشقانه شان را بهتر نمی کند بلکه آن را در معرض خطر و حتی سقوط رابطه قرار می‌دهد. چرم کروکو در این مطلب شش مورد از عادت های اشتباه خانم ها که موجب می‌شود آقایان از آنها دوری کنند را برشمرده است. با ترک این عادت ها عمر رابطه ماندگارتر و اصالت آن بیشتر می‌شود. پس در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

وسواس را کنار بگذارید!

آقایان از خانم های وسواسی که حساسیت زیادی روی ظاهر خودشان دارند دوری می‌کنند. این آقایان مدام از زیاده روی خانم هایشان گله و شکایت دارند و در حرف هایشان این جمله را زیاد تکرار می‌کنند که «از این وضع خسته شده ام». متاسفانه این وسواس فقط به ظاهر و صورت محدود نمی‌شود و به صورت آزار دهنده ای تا وسایل خانه و نظافت و پخت و پز هم ادامه دارد. اگر می‌خواهید در دل مرد خود ماندگار باشید وسواس تان را کنار بگذارید، از پزشک متخصص کمک بگیرید و از مشاوره های لازم در این زمینه بهره مند شوید.

دور آرایش غلیظ را خط بکشید!

خودتان را جای آقایان بگذارید؛ وقتی به صورت همسر یا نامزد یا دوستشان نگاه می‌کنند با لایه ای غلیظ از کرم پودر، رژلب، رژگونه و… مواجه می‌شوند؛ که آن ها را از ارتباط با روح لطیف صورت طبیعی طرف مقابلشان بازمی دارد. به نظر خیلی از آقایان آرایش غلیظ نشان دهنده سطح فکر پایین و اعتماد به نفس کم خانم ها است. چرا فکر می‌کنید آرایش غلیظ برای آقایان جذابیت خاصی دارد؛ که حتی سر میز شام، موقع تماشای تلویزیون و یک دورهمی دوستانه صورتتان را از انواع مواد آرایشی می‌پوشانید. زیبایی در سادگی است. این یک اصل مهم است. سعی کنید همیشه نوعی آرایش ملیح و سبک داشته باشید. کمتر از رژگونه استفاده کنید و بیشتر سراغ آرایش چشم هایتان بروید.

موهای تان را ساده تر ببندید

خودتان را با سیاست های خاص زنانه در دسترس مرد زندگی تان قرار دهید؛ اجازه دهید تا در موقعیت های خاص بتوانند موی شما را نوازش کند و دستی روی سرتان بکشد. این که تا از خواب بیدار شوید به موهایتان پیچ و تاب دهید، تافت بزنید، از انواع روغن ها و چربی کننده های مو استفاده کنید و اجازه ندهید همسر یا نامزدتان از چند متری شما رد شود چیزی به رابطه عشقی شما اضافه نمی شود. مخصوصا این که تعداد زیادی سوزن و سنجاق سر را در موهای تان فرو کرده باشید.

 زیورآلات خوبه اما به اندازش!

وقتی یک خانم با تعداد زیادی اکسسوری و زیورآلات دست و گردن خود را می‌پوشاند و روبروی مردش می‌نشیند؛ تنها یک چیز به ذهن طرف مقابل یا همان مرد زندگی اش خطور می‌کند:« چرا؟»  چه ضرورتی در این همه شلوغ کاری هست. زیور آلات اضافی و سنگین چه جلوه خاصی به ظاهر شما می‌دهد؟ این رفتارها شاید به نظر شما طبیعی باشد اما واقعا از نظر آقایان عجیب و غریب و گاهی غیر طبیعی جلوه می‌کند.

مدام نپرسید من زشتم؟

برخی از خانم ها عادت دارند که مدام از همسرشان این دست سوال ها را می‌پرسند که من خوبم؟ بدم؟ زشت شدم؟ این سوال ها نشان می‌دهد شما از لحاظ عاطفی به قدر کافی تغذیه نشده اید. مشکلات اعتماد به نفس دارید و از احساس ناامیدی درونی رنج می‌برید. پس به جای این سوال و جواب ها مطالعات خود را در زمینه خودشناسی افزایش دهید. مهارت های لازم در زمینه کسب اعتماد به نفس را پیدا کنید و هر روز زنی باشید قوی تر از روز قبل!

تنبلی را کنار بگذارید و به سلامتی تان اهمیت بدهید

مردها از زن هایی که خودشان را دست کم می‌گیرند بیزارند! هر چه بگوییم مردها عاشق زنانی می‌شوند که به خودشان اهمیت می‌دهند کم گفته ایم. هر چند در ابتدا شاید در نگاه او کمی خودخواه یا مغرور به نظر برسید اما به مرور زمان جای خودتان را در دل طرف مقابل تان باز می‌کنید. هر کس به خودش اهمیت بدهد این توانایی را دارد که به همسر، فرزند، دوست و یا هر کس دیگری نیز عشق بورزد و اهمیت بدهد. بنابراین اگر می‌خواهید کسی شما را دوست داشته باشد در مرحله اول خودتان را دوست داشته باشید. ورزش کنید، غذای سالم بخورید، ارتباط های سالم اجتماعی تان را توسعه دهید؛ کتاب بخوانید و از اوقات تنهایی تان به نفع احسنت استفاده نمایید.

نکته مهم پایانی

همیشه قبل از این که برای جلب توجه همسر یا نامزدتان دست به اقداماتی مثل آرایش های غلیظ و عجیب و غریب یا پیروی از مدل و سبک خاصی بزنید نظر او را جویا شوید. ببینید همسرتان چگونه شما را دوست دارد. هر انسانی به صورت ذاتی طبیعی و سادگی را از هر چیز دیگری بیشتر می‌پسندد؛ مگر این که تحت تاثیر فرهنگ های غلط و مدگرایی های افراطی قرار گرفته باشد. یادتان باشد زیبایی باید در نگاه شما باشد نه در آن چیزی که به آن می‌نگرید! چرم کروکو امیدوار است تمام خانم هایی که این مطلب را خوانده اند از این به بعد جور دیگری خود را در آیینه ببینند؛ یک جور خاص طبیعی و در عین حال دوست داشتنی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *