استایل زنانه

۱۰ استایل چرم فوق العاده شیک برای بانوان

استایل چرم

چرم ها یک فراورده ای است که از حیوانات به دست می آید و طرف دار خاص خودش را دارد لباس های چرم بسیار گران هستند اما در تن بسیار زیبا هستند چرم ها برای همه مناسب اند اما برای افراد چاق اصلا مناسب نیست.چرم ها بیشتر برای آقایان مناسب است اما امروزه با ظرافت هایی که در دوخت آن به کار می برند برای خانم ها هم مورد استفاده قرار گرفته است.

چرم ها در دنیای مد و فشن نفش مهمی را ایفا می کنند.اینکه چرم به بدن بنشیند خیلی مهم است و بسیار زیبا و شیک است و مناسب فصل زمستان است.لباس های چرم زنانه با بیشتر لباس ها و اکسسوری ها ست می شود و بسیار شیک است.پوشیدن لباس های چرم زیبایی شما را دوچندان می کند این هم به این دلیل است که این جنس طبیعی خاص است و حالت امروزی و جدید به شما می دهد.

استایل چرم

در این بخش درباره چند استایل چرم شیک توضیح می دهیم.اگربه رنگ های تیره علاقه دارید می توانید یک کت چرم با شلوار جین مشکی و کفش مشکی ست کنید این ست بسیار جذاب است و به دل همه می نشیند. دامن های چرم جز آن دسته از لباس هاییست که همه به آن علاقه ندارند.
بلندی رنگ و دوخت دامن بستگی به سلیقه‌ی شما دارد اما این لباس هم بسیار منحصر به فرد هست. شلوار های چرم باعث می‌شود تا در مهمانی مورد توجه همه قرار بگیرید از این رو این شلوار ها فقط مناسب دورهمی‌های زنانه است.

قواعد ست کردن لباس های مختلف چرمی

ست کردن اصطلاحی است که امروزه زیاد به گوشتون می خورد ست کردن در لغت به معنی هماهنگ کردن است.اگر شما محصولاتی مانند کیف.کقش لباس.اکسسوری داشته باشید اما بلد نباشید چجوری این‌ها را با هم ست کنید استایل شما اصلا شیک نمی‌شود. امروزه کمتر کسب هست که به تیپ و استایل خود اهمیت ندهد زیرا با برگزاری فشن ها و دنیایی که رو به پیشرفت است باید به تیپ خود اهمیت بدهید.

 

استایل چرم

 

قوانینی که در ست کردن لباس ها باید بدانید را در این بخش برایتان توضیح می دهیم:

  1. همیشه سعی کنید لباس هایی را انتخاب کنید که متناسب با سایز شما باشد گشادی یا تنگ بودن لباس ها اصلا شما را قشنگ نشان نمی دهند.
  2. استفاده از کمربند یا اکسسوری های شیک مانند دستبند و گردنبند و کلیپس ها باعث زیبا تر شدن تیپ شما می شود.
  3. انتخاب جنس لباس ها اهمیت زیادی دارد مثلا لباس های چرمی شما را لاغر تر و خوش اندام تر نشام می دهد.

درکل اگر می خواهید یک تیپ جذاب و خوبی داشته باشید باید خلاقیت داشته باشید و اصول ها را رعایت کنید و بدانید رنگ جنس سایز لباس ها اهمیت زیادی دارند و دنیای مد را دنبال کنید. اگر می خواهید به یک مهمانی دوستانه در فصل زمستان و پاییز بروید میتوانید یک کت مشکی چرم و یک پیراهن بی آستین قرمز بپوشید.

استایل چرم

شاید باورتان نشود اما با کت های چرم هم می توان تیپ اسپرت زد شما می توانید یک بلوز مشکی با طوسی با جنس چرم و یک شال گردن و ساعت مشکی داشته باشید که این ست هم بسیار زیبا و شیک است.پالتو های چرم در فصل زمستان مخصوصا رنگ قهوه ای طرفدار زیادی دارد.ترکیب رنگ قهوه ای و کرم خیلی خاص قشنگ است شما میتوانید یک پالتوی قهوه ای را با چکمه های کرمی تان ست کنید. نگه داری چرم ها کار سختی است اما دقت کنید اگر پالتو یا کفش یا هر چیز چرمی تان خیس شد هیچ گاه گرم نکنید چون خشک شکننده می کند برای این کار از یک واکس بی رنگ استفاده کنید.

استایل چرم

اگر گرد و خاک روی لباس هایتان نشست سعی کنید آن را با یک برس تمیز کنید اگر روی چرم بملند به مرور زمان چرم خراب می شود.حواستان باشد روی لباس های چرمی تان عطر یا اسپری نزنید زیرا رد عطر روی چرم می ماند و پاک نمی شود. اگر نمی خواهید از لباس های چرمی تان استفاده کنید داخل آن ها را با روزنامه پر کنید و آن ها را خابیده در کمد قرار ندهید تا شکل ظاهری خود را از دست ندهد.

عکس های بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *