کفش مردانه

کفش چرم مشکی با چی ست میشه؟ (آقایان نکته سنج بخوانند)

مشکی پرطرفدارترین و جذاب ترین رنگ در دنیای مد و پوشاک است. به قول معروف مشکی رنگ عشقه! رمز و رازهای زیادی در این رنگ نهفته است. پس بی جهت نیست که کفش مشکی، آن هم از نوع چرمش در سرتاسر دنیا این قدر زیاد فروش دارد. با چرم کروکو همراه شوید تا درباره دنیای کفش چرم مشکی بیشتر بدانیم.

مزایای کفش چرم مشکی

از کیفیت و دوام کفش‌های چرم که بگذریم کفش چرم مشکی به ظاهر شما جذابیت خاصی‌‌‌‌‌‌ می‌دهد. انتخاب ساده کفش چرم مشکی استایل شما را از یک فرد معمولی به فردی جذاب تغییر میدهد. کفش چرم مشکی به راحتی با هر شلواری ست‌‌‌‌‌‌ می‌شود. حتی در میان چرم‌ های قهوه‌‌‌‌ای دلفریب، باز هم کفش چرم مشکی محبوب تر است. پس به انتخاب خودتان شک نکنید و کمتر چون و چرا کنید.

کفش مشکی چرم، برای تیپ‌های کلاسیک

کفش‌های چرم رسمی به راحتی با شلوار خاکستری و یا مشکی ست‌‌‌‌‌‌ می‌شود. هرچه توناژ این رنگ‌‌ها تیره‌تر باشد ظاهر جذاب‌تری به شما‌‌‌‌‌‌ می‌دهد. کفش چرم مشکی مجلسی و رسمی به شما استایل زیبا و رمز آلودی‌‌‌‌‌‌ می‌دهد. کفش ‌های چرم مدل آکسفورد محبوبترین نوع کفش رسمی است. اگر‌‌‌‌‌‌ می‌خواهید برند بپوشید سراغ کفش‌های چرم آکسفورد بروید. چون هم براق هستند و هم مدل‌های جذابی دارد که شما به راحتی‌‌‌‌‌‌ می‌توانید آن را با کت شلوار مجلسی خود ست کنید.کفش چرم مردانه دربی هم نوعی مدل رسمی است. تفاوت این کفش با آکسفورد بند دار بودن آن است. این کفش‌‌ها سر باریک و پنجه کشیده هستند و به زیبایی با شلوار پارچه‌‌‌‌ای ست‌‌‌‌‌‌ می‌شود.

برای تیپ‌های نیمه رسمی

کفش چرم کالج هم برای تیم تیپ‌های رسمی و غیررسمی مناسب است. کالج‌‌ ها در کل حالتی نیمه رسمی دارند. هرچه کفش کالج شما ساده تر باشد رسمی تر است. کفش چرم کالج موکازین، کفش چرم قایقرانی نیمه رسمی و مناسب استفاده روزمره هستند.

کفش چرم مشکی اسپرت

برای تیپ‌های اسپرت این کفش را با شلوار جین ست کنید. شلوار کتان هم با رنگ‌های خنثی انتخاب مناسبی برای پوشیدن با کفش چرم مشکی اسپرت است.

کفش چرم مشکی لاکچری

این کفش قیمت گرانی دارد. از لاکچری ترین و لوکس ترین چرم‌‌ها مثل چرم مار، تمساح، کروکودیل، شترمرغ و… به دست‌‌‌‌‌‌ می‌آید.  این کفش ‌‌ها برای استفاده روزانه مناسب نیستند و نیاز به مراقبت زیادی دارند. کفش ‌های چرم لاکچری آنقدر خاص و منحصربفرد هستند که بدون هیچ زحمتی توجه همه را به سمت شما جلب‌‌‌‌‌‌ می‌کند. این کفش‌‌ها با شلوار مشکی و خاکستری به زیبایی ست‌‌‌‌‌‌ می‌شود.

کتانی چرم مشکی

کتانی‌های چرم مشکی یکی از کفش هایی است که هم راحت است و هم زیبایی خاص خودش را دارد. یک پیراهن سفید مردانه، شلوار مشکی به همراه این کفش و کمربندی که با آن ست شده است ترکیب بی نظیری است. برای استایل روزمره در فصل‌های سرد یک کت پشمی خاکستری با شلوار جین و کتانی‌های چرم مشکی یک پوشش عالی است.

ترکیب جادویی رنگ طوسی با کفش چرم مشکی

یک شلوار طوسی رنگ در کنار کفش چرم مشکی قطعا ظاهر شما را متفاوت‌‌‌‌‌‌ می‌کند. همانطور که میدانید خاکستری ترکیب سفید و مشکی است پس چون رنگ مشکی را در ذات خود دارد خیلی راحت کنار مشکی‌‌‌‌‌‌ می‌نشیند و همجواری زیبایی را با کفش شما خلق‌‌‌‌‌‌ می‌کند. رنگ خاکستری نماد عقل، آرامش و استقلال است؛ یعنی تمام صفت هایی که یک مرد باید در درون خودش داشته باشد را دربرمی گیرد. اگر کت شلوار خاکستری‌‌‌‌‌‌ می‌پوشید کفش چرم مشکی به لباس‌های خاکستری شما جلوه و البته رمز آلودی خاصی‌‌‌‌‌‌ می‌بخشد.

شلوار جین با کفش چرم مشکی

شلوارهای جین پاره، طرحدار، سنگشور و… هرچند زیبا هستند اما مناسب ست کردن با کفش چرم مشکی مردانه نیستند. اگر‌‌‌‌‌‌ می‌خواهید کفشتان در مرکز استایل شخصی تان باشد شلوار جین  ساده و تیره‌‌‌‌ای را با رنگ‌های مشکی، سرمه‌‌‌‌ای و طیف‌های تیره رنگ آبی بپوشید. برای موقعیت‌های رسمی همراه با شلوار جین از کت‌های تک استفاده کنید. برای ست کردن لباس هایتان اول سراغ شلوار بروید، بعد پیراهن را به نحوی انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با شلوار و کفش تان داشته باشد. ست کردن شلوار جین با کفش‌ های چرم نیمه رسمی و بوت‌ های بنددار نیز انتخاب‌های خوبی هستند.

یک تیپ سرتا پا مشکی

اگر عاشق تیپ سرتا پا مشکی هستید که دیگر چه بهتر! رنگ‌های خنثی قدرت فوق العاده‌ای در به تصویر کشیدن جاذبه مردانه شما دارند. اگر‌‌‌‌‌‌ می‌خواهید یک تیپ سرتا پا مشکی بزنید بهتر است در انتخاب جنس لباس هایتان کمی تنوع به خرج دهید. مثلا‌‌‌‌‌‌ می‌توانید از پارچه‌های مختلف مثل جین، کتان، مخمل و… در پوشش خودتان بهره بگیرید. یادتان باشد تیپ سرتا پا مشکی کمی شما را لاغرتر نشان‌‌‌‌‌‌ می‌دهد.

ست کردن کفش چرم مشکی با کمربند

ست کردن کفش و کمربند برای هر مردی نشانه ظریفی از هنر لباس پوشیدن است. اگر این کفش را انتخاب کرده اید با پوشیدن یک کمربند مناسب تیپ خودتان را کامل کنید. اگر کفش چرم مشکی شما براق است از کمربند‌های براق استفاده کنید. اول تلاش کنید جنس کمربند هم چرم باشد و ست کردن جزئیات دیگری مثل طرح و رنگ را در اولویت بعدی خودتان قرار دهید.

کفش چرم مشکی با چی ست نمیشه؟!

  • کفش چرم مشکی را بهتر است با شلوار‌های پاستلی رنگ ست نکنید.
  • هرچند دنیای مد و پوشاک ساختار شکن هست اما شما کمی محتاط باشید. شلوار قهوهای با سرمه‌‌‌‌ای را با کفش چرم مشکی ست نکنید.
  • اگر پیراهن‌های کلاسیک‌‌‌‌‌‌ می‌پوشید رنگ شلوارتان را مشکی انتخاب کنید. این استایل همراه با کفش چرم مشکی رسمی برای میهمانی رسمی و شبانه بهترین گزینه است.
  • رنگ‌های طبیعی که از خاک و گیاه به دست‌‌‌‌‌‌ می‌آیند مثل بژ، برنزه خاکی و… مناسب ست کردن با کفش چرم مشکی است.
  • اگر کفش چرم مشکی شما طرح دار باشد؛ مثلا تکه دوزی شده باشد، یا بند داشته باشد و یا سگک دار باشد بهتر است لباس و شلوارتان ساده تر باشد. این یک قاعده کلی است. در عوض برای کفش‌های چرم مشکی ساده میتوانید کمی زرق و برق به استایل تان بدهید؛ کراوات‌های طرح دار بپوشید. پیراهن‌های چهارخانه تن کنید و یا از کمربندهای سگک دار متنوع استفاده کنید.
  • اگر در قسمتی از لباس‌های تان تکه هایی از رنگ مشکی وجود دارد کفش چرم مشکی بیشتر خودش را در استایل شما نشان‌‌‌‌‌‌ می‌دهد. با این تیپ شما به یک سبک خلاقانه و دراماتیک دست پیدا کرده اید.

 

تمیز کردن کفش چرم مشکی

رنگ مشکی یک انتخاب هوشمندانه برای کفش مردانه است. کفش چرم مشکی نسبت به سایر کفش ‌های چرم دیرتر چرک‌‌‌‌‌‌ می‌شود. برای تمیز کردن این کفش‌‌ها از واکس‌های مخصوص چرم یا روش‌های خانگی مطمئن استفاده کنید.

پایان

راحتی کفش در درجه اول اهمیت است! چرم کروکو همیشه میگوید اول راحتی کفش بعد مدل و رنگ. هر کفشی‌‌‌‌‌‌ می‌پوشید دقت کنید که در آن حتما رضایت لازم را داشته باشید. وقتی وارد مغازه‌‌‌‌‌‌ می‌شوید و روبروی آینه‌‌‌‌‌‌ می‌ایستید محو استایل شیک کفش چرم مشکی تان نشوید. چند قدم راه بروید، راحتی اش را ببینید و بعد تصمیم بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *