کفش مردانه

اشتباهات رایج در هنگام خرید کفش راحتی

خرید کفش راحتی

همانطور که از قدیم گفته شده است پای هر انسان قلب دوم اوست پس هنگام خرید کفش باید دقت زیادی به خرج دهیم که قلب دوم ما در ارامش باشد هنگام خرید کفش بهتر است تا حد امکان کفش راحتی انتخاب کنیم و خانم ها همیشه کفش پاشنه بلند نپوشند و فقط برای میهمانی و مجالس از انها استفاده کنندوبیشتر مواقع از کفش راحتی استفاده کنند چون کفش های پاشنه بلند باعث عوارضی مانند کمر درد و پا درد و به مرور زمان اسیب به ستون فقرات و کف پا وزانو برای خانم ها میشود کفش راحتی به کفشی گفته میشود که هنگام پوشیدن به پاها فشار وارد نشود و انگشتان پا در انها تغییر حالت نمیدهند و راحت هستند کسانی که از مشکلاتی مانند کمر درد و زانو درد رنج میبرند هنگام خرید کفش راحتی باید توجه کنند که قالب کفش کاملا استاندارد و نرم باشد و تا حد امکان از کفش های طبی استفاده کنند پوشیدن کفش های پاشنه دار و نامناسب برای افرادی که اضافه وزن دارند میتواند عواقب بدی به همراه داشته باشد زیرا باعث وارد شدن فشار زیادی به زانوها و انگشتان و پاشنه پا میشود اگر قصدخرید کفش دارید حتما به دو نکته زیر دقت کنید یکی اینکه هنگام خریدکفش چند قدمی با ان راه بروید تا اطمینان پیدا کنید به پاها فشار وارد نمیشود و حتما هنگام خرید کفش جوراب مناسب به پا داشته باشید.

 

خرید کفش راحتی

افرادی که دنبال کفش راحتی برای پیاده روی هستند بهتر است کفشی را انتخاب کنند که تمام فضای روی پا را در بر بگیرد وساق دار باشد تا از ساق پا در برابر پیچ خوردگی و خطرات احتمالی محافظت کند کفش مناسب و راحت با فرم طبیعی پاها مطابقت دارد حتما کفشی رابخرید که کاملا اندازه قالب پایتان باشد به این امید که کفش جا باز خواهد کرد هرگز کفش نخرید سعی کنید در ساعات انتهایی روز به خرید کفش نروید چون در انتهای روز پاها مقداری ورم میکنند کفشی بخرید که قابلیت انعطاف داشته باشد تا بتواند فرمی شبیه به قالب پایتان به خود بگیرد کفش های پنجه باریک کفش های مناسبی نیستند و باعث عوارضی از قبیل پینه بستن میخچه میشوند.

خرید کفش راحتی

در چه مواردی باید از کفش راحتی استفاده کنیم ؟

گفته شده است که بهتر است الویت برای خرید کفش راحتی ان باشد و سپس به زیبایی دقت شود اما متاسفانه امروزه به این مورد کمتر توجه میشود. گفته شده که بهترین و مناسب ترین جنس کفش چرم است؛ زیرا امکان ورود و خروج هوا را دارد و پا در ان اذیت نمی‌شود اما در کفش های پلاستیکی بدلیل اینکه هوا رد و بدل نمیشود پاها دچار تعریق میشوند و بوی نامطبوعی میگیرند. از آنجایی که چرم بسیار نرم است؛ امکان حرکت پاها و انگشتان در کفش وجود دارد و  اگر حرکت پاها در کفش راحت باشد عمل خون‌رسانی به انها نیز به خوبی انجام میشود. اما در چه مواردی باید از کفش راحتی استفاده کنیم؟ بهتر است بدانید که در هنگام ورزش کردن و پیاده روی بدلیل اینکه مچ پا ستون فقرات و رباط های پا اسیب وارد نشود حتما باید از کفش راحتی استفاده نمود.

خرید کفش راحتی

خانم های باردار حتما باید از کفش های اسپرت و راحت استفاده کنند. افرار سالمند هم باید حتما کفش راحتی بپوشند برای جلوگیری از پیچ خوردگی پاها و جلوگیری از شکستگی استخوان ها و جلوگیری از انحراف زانو وافرادی که دچار اضافه وزن هستند نیز برای جلوگیری از ایجاد فشار بیش از حد به زانوها حتما باید کفش راحتی استفاده کنند زنان معمولا بیشتر از مردان دچار مشکلاتی مانند درد پاشنه پا و میخچه و انحراف زانو میشوند. دلیل این موضوع استفاده از کفش های نوک تیز و پاشنه بلند است. همچنین برخی از کفش های تابستانه بدلیل اینکه اکثر این کفش ها یک بند نازک بر روی پا دارند و فشار زیادی به رباط ها و تاندون های پا هنگام حرکت کردن وارد میکنند که دارای دردی بسیار ازار دهنده است.

خرید کفش راحتی

در هنگام پیاده روی به هیچ عنوان از صندل استفاده نکنید به امید اینکه روزی فرهنگ استفاده از کفش مناسب و اطلاع رسانی در این زمینه به قدری زیاد شود تا مردم به سطحی از اگاهی و دانش برسند که استفاده از کفش قالب استاندارد و جنس مرغوب وبا کیفیت را و از همه مهم تر سلامتی پاهایشان را به رنگ طرح و زیبایی کفش و قیمت ارزان ان ترجیح ندهند پس در خرید کفش دقت کنید که هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنید وتا حد امکان از خرید کفش بی کیفیت فقط بدلیل اینکه ارزان است خودداری کنید.

عکس های بیشتر

خرید کش راحتی

خرید کفش راحتی

خرید کفش راحتی

خریدکفش راحتی

خرید کفش راحتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *