لباس زنانه

استایل شیک و دخترانه خود را با جوراب شلواری کامل کنید

جوراب شلواری نوعی شلوار چسبیده به جوراب است که در میان بانوان محبوبیت زیادی دارد و اگر از آن به درستی در کنار دیگر لباس‌هایتان استفاده کنید استایلی شیک و دخترانه به ظاهر شما می‌بخشد.

جوراب شلواری‌ها در رنگ‌ها، طرح‌ها و ضخامت‌های مختلف در بازار قابل دسترس هستند و با توجه به فصل و مکانی که قصد حضور در آن را دارید می‌توانید آن‌ها را تهیه کرده و بپوشید.

البته برخی از بانوان جوراب شلواری را نوعی پوشش از مد افتاده می‌دانند اما با نگاهی به استایل‌ افراد معروف و دنیای مد و فشن به راحتی می‌توان این باور را اشتباه دانست، در این مطلب نیز ما به این سوال که چرا و چه نوع جوراب شلواری بپوشیم و چگونه جوراب شلواری خوب انتخاب کنیم می پردازیم، با ما همراه باشید.

چرا جوراب ‌شلواری؟

جوراب شلواری باعث لاغرتر دیده شدن پاها می‌شود و فرم و جلوه‌ی زیباتری به آن‌ها می‌بخشد، جوراب شلواری برای کسانی که پوست خوبی ندارند و یا پوست رنگ پریده‌ای دارند مانند یک معجزه عمل می‌کند و با پوشاندن ایرادات پوست پا، آن‌ها را زیبا و بی‌نقص نشان می‌دهد.

اصول پوشیدن جوراب شلواری با لباس‌های مختلف

ابتدا در زمان خرید دقت کنید که جوراب شلواری شما کاملا اندازه و فیت بدنتان باشد، گشاد و یا تنگ بودن جوراب شلواری هر دو باعث آزار شما خواهد شد.

توصیه می‌کنیم هنگام پوشیدن دامن و پیراهن به استفاده از یک جوراب شلواری نیز فکر کنید تا زیبایی ظاهریتان کامل‌تر شود البته این نکته را در نظر داشته باشید که با پوشیدن جوراب شلواری قسمت بالایی پاها باید توسط دامن از نظرها پنهان شده و فقط ساق پاها در معرض دید باشد برای مثال فیش نت‌ها یا همان جوراب شلواری‌های توری باید با دامن‌ها و پیراهن‌های بلند پوشیده شوند.

در بین رنگ‌های مختلف جوراب شلواری نیز رنگ‌های خاکستری، مشکی، بژ و رنگ پا انتخاب‌های خوبی هستند که در کنار ست شدن با انواع رنگ‌ها و لباس‌های دیگر هیچ وقت از مد هم نمی‌افتند و شما به مدت طولانی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر در انتخاب رنگ مردد هستید و نمی‌خواهید ریسک کنید به سراغ جوراب شلواری با رنگ مشکی و یا رنگ پا بروید اما اگر علاقه‌مند به جوراب شلواری‌های رنگی هستید باید این نکته را در نظر بگیرید که تعداد دفعات محدودی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، اما خوب ممکن است این مسئله از نظر شما اهمیت چندانی نداشته باشد پس به سراغ رنگ‌هایی بروید که در کنار لباس‌هایتان بیش از حد شلوغ نبوده و ظاهری شلخته برای شما ایجاد نکند.

برای افرادی که پاهای پُری دارند و دوست دارند پاهایشان لاغرتر دیده شود توصیه می‌کنیم از جوراب شلواری مات استفاده کرده و از پوشیدن جوراب شلواری براق بپرهیزند این نوع جوراب شلواری‌ها علاوه بر این که از مد افتاده اند پاها را چاق‌تر از حد معمول نشان می‌دهند.

عروس خانم‌های عزیز برای زیبایی بیشتر پاهایشان می‌توانند از جوراب شلواری سفید رنگ استفاده کنند که با لباس یک دست سفید آن‌ها هماهنگی داشته باشد.

نکته‌ی دیگری که در استفاده از جوراب شلواری باید به آن توجه داشته باشید این است که جنس این اکسسوری را باید با توجه به فصل انتخاب کنید، در زمستان و برای داشتن تیپی زمستانی از جوراب شلواری‌های ضخیم استفاده کرده و برای بهار و تابستان از جوراب شلواری‌هایی که نازک‌تر هستند استفاده کنید.

سخن پایانی

به یاد داشته باشید که جوراب شلواری‌ها هم مانند هر نوع پوشش دیگر باید به درستی انتخاب شوند و هنگام پوشیدن نیز باید با دیگر لباس‌های شما هماهنگی داشته باشند و تنها در این صورت است که شما از استایل خود رضایت خواهید داشت.

جوراب شلواری‌ها هنوز هم پوششی جذاب و به روز هستند پس اگر به دنبال یک استایل جذاب دخترانه هستید این بار به سراغ یک ست لباس زیبا همراه با جوراب شلواری بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *