استایل زنانه

پالتو چرم بلند؛ انتخابی بی نظیر برای افراد قد بلند

پالتو در جنگ جهانی اول بسیار مورد استفاده قرار گرفت و در بین سپاهیان رواج زیادی داشت. پالتوهای ضخیم محافظ های بسیار مناسبی در برابر سرما و آسیب های سطحی بودند و علاقه مندان بسیاری در میان سربازان داشتند، اما داستان به همینجا ختم نشد. بعد از پایان یافتن جنگ جهانی، تولید پالتو چرم و برزنتی توسط شرکت های مختلف به صورت بسیار زیاد ادامه یافت. در حال حاضر مدل‌های مختلف و بسیار زیادی از پالتو چرم هر ساله به بازار عرضه می شود. تشخیص اینکه کدامین پالتو برای استایل شما مناسب‌ تر و زیباتر است به سلیقه شما بستگی دارد. ولی من به شما قول خواهم داد که با خواندن این مطلب می توانید کمی در خرید خود پیشرفت کرده و پالتو مناسب برای خود خریداری کنید

همانطور که اشاره شد پالتو در زمان جنگ جهانی اول بسیار مورد استفاده قرار گرفت و همین داستان باعث شد، تا بعد از پایان جنگ بسیاری از کارشناسان و کسانی که کارخانه های پوشاک دارند برای فصل سرما به فکر تولید پالتو بیافتند. در ارتش ها، افسران و افراد بالا مرتبه همیشه دارای قدهای بلندتری نسبت به دیگران بودند، همین امر باعث شد پالتو افسران طول بیشتری نسبت به پالتو سربازان و تا زیر زانو آن ها بلندی داشته باشد. ایده و فکر پالتو های بلند از همین جا بود که شکل گرفت و کم کم به بازار لباس های زمستانی پیوست. 

در جنگ جهانی اول در حمله به مناطق سرد نیاز بود که پالتو برای گرم کردن استفاده شود، ولی پالتو های برزنتی آنچنان قدرت گرمایشی نداشتند، همین علت باعث شد چرم وارد این عرصه شود؛ چرم به دلیل زنده بودن و عایق بسیار لطیف برای گرما گزینه ای مناسب برای جنگ در مناطق سردسیر بود. همین موضوع باعث شد کارخانه ها و دباغی ها چرم با هم شروع به فعالیت کنند و لباس های سربازان را آماده سازند.

پالتو چرم بلند بهترین انتخاب برای افراد قد بلند!!!

اگر شما قد بلندی دارید پیشنهاد میکنم پالتو با قواره بلند خریداری کنید؛ زیرا این نوع پالتو نه تنها باعث نمی شود قد شما بد جلوه کند، بلکه باعث خواهد شد تا شما به بهترین شکل ممکن بتوانید از قد خود در پوشش استفاده کنید.به افرادی که قد نسبتا متوسط دارند، پیشنهاد می کنم مناسب با لباسی که قرار است بپوشند پالتو را انتخاب کنند. به عنوان مثال اگر قرار باشد شما تیپ اسپرتی داشته باشید پیشنهاد میکنم، پالتو بلند به همراه شلوار جین سورمه ای و کیف یا کلاه مشکی را بپوشید.

نکات مهم برای خرید پالتو چرم بلند

خرید پالتو چرم بسیار مهم است، اگر شما قصد خرید پالتو دست دوم چرمی را دارید باید به شما گوشزد کنم این خرید یک انتخاب بسیار سخت و شجاعانه خواهد بود. زیرا نمی دانید نفر قبلی چگونه با پالتو رفتار کرده و آیا به درستی از آن محافظت کرده یا نه؟! شخصی که قصد خرید پالتو را دارد باید بسیار دقیق باشد، حتما به کارت  روی محصول، کاورو برند محصول دقت داشته باشد. اگر قرار است لباس دست دوم خریداری کند، آن را حتما باید به مغازه داران لباسشویی های مخصوص چرم نشان دهد تا از صحت و سلامت چرم مطمئن شود.

ترمیم و تعمیر پالتو چرم

برای ترمیم چرم پالتو باید دارای اطلاعات و وسایل استاندارد باشید، اگر در این کار اشتباهی صورت بگیرد، دیگر نمی توانید از پالتو خود استفاده کنید؛ پس حتما برای این کار پیش افراد متخصص بروید و نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که حتما قبل سپردن کار از شخص ترمیم کار بپرسید آیا با چرم محصول شما تا به حال کار کرده است یا نه؟ حتما برای ترمیم چرم پالتو خود به موقع اقدام نمایید وگرنه دیر اقدام کردن شما، باعث خواهد شد تا چرم محصول به آسانی از بین رفته و دیگر پالتو مورد استفاده قرار نگیرد؛ بعد از خرید پالتو دست دوم حتما آن را برای مراکز ترمیم چرم ببرید تا از همه نظر مطمئن باشید چرم و پالتو شما مشکلی ندارد.

نکات پایانی نگهداری از چرم

نگهداری از چرم به تنهایی سختی منحصر به خودش را دارد حال اگر شما بخواهید پالتو چرمی را نگهداری کنید، باید بگویم کار شما دو برابر شده و این موضوع نیازمند این است شما با حوصله و با دقت باشید. سعی کنید پالتو را با کاور مخصوص خود در کمد یا هر جا دیگر قرار دهید، حتما هر چند وقت یکبار بر روی آن دست کشیده تا گرد و خاک نداشته باشد. از رطوبت پالتو را دور نگه دارید، و مواظب باشید در نزدیکی مکانی که قرار است آن را نگهداری کنید از آفت کش ها استفاده ننمایید. مواظب باشید در حالت خمیده پالتو شما قرار نگیرد، یکی از مشکلات چرم این است که به راحتی شکل می گیرد.

تصاویر بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *