استایل مردانه

راهنمای خرید کمربند چرمی برای آقایان شیک پوش

امروزه کمربند به عنوان یکی از مشخصه های اصلی استایل هر مرد به شمار میرود؛ گذر زمان این وسلیه کاربردی را به یکی از عنصرهای اصلی تیپ و استایل تبدیل کرده است؛ به طور کلی کمر بند انعطاف‌ پذیر و از چرم یا لاستیک می شو، که دور کمر بسته می‌شود. تا چندی پیش از کمربند برای نگه داشتن و جلوه دادن به شلوار یا دیگر لباس ها استفاده می‌شد، اما کمربند در دنیا مد امروزی از اکسسوری‌ های تزئینی برای آقایان و بانوان عنوان می شود و در پوشش ظاهری آنها تاثیر به سزایی دارد.

کمربند در دنیا مد امروزه، یک جلوه زیبا بصری در پوشش است که باعث نمای زیبا و بهتر لباس و شلوار در دیدگان دیگر افراد می شود. در آقایان کمربندهای چرم طرفداران بسیار زیادی دارند. ولی باید دقت کنند کمربندی را انتخاب کنند که به عنوان یک لوازم جانبی در پوشش شخصی یک تیپ مردانه به درستی ایفا نقش کند. در ادامه قرار است، به مطالبی در مورد راهنمایی خرید کمربند چرمی برای آقایان اشاره کنیم.

انواع کمربند برای مکانهای مختلف

برای خرید کمربند باید توجه داشت باشید که درصدی از خرید شما بستگی به عواملی مانند:((شلوار همراه، کفش، کلاه، ست لباس و … )) دارد؛ ولی درصد بیشتری به سلیقه خود شما بستگی دارد. ضمن اینکه باید توجه داشته باشید برای حضور در چه مکانی قصد دارید کمربند بخرید؟ آیا فقط به دنبال کاربرد آن هستید و یا به تاثیر آن بر روی تیپ و استایل خود اهمیت می دهید؟

 مثال برای سرکار در اکثر مواقع پیشنهاد می شود از کمربند های ساده و بدون طرح استفاده کنید؛ در مقابل برای مجالس جشن یا رسمی باید از کمربند های چرمی با رنگ های مات استفاده کنید تا بیشتر به چشم بیایید.

معرفی انواع چرم برای کمربند


برای ساخت کمربند چرمی از سه نوع جرم استفاده می شود که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. چرم های به کار رفته برای کمربند :(( چرم گوساله، چرم شترمرغ، چرم سوسمار یا تمساح))

۱_ چرم گوساله: یکی از معمولی ترین جنس چرم برای خرید کمربند همین چرم گوساله است که در اکثر فروشگاه ها لباس و شلوار مردانه به فروش میرسد. این نوع از بقیه انواع چرم قیمت پایین تری دارد.

۲_ چرم شترمرغ: این نوع کمربند دارای طیف رنگی بسیار زیبا و فریبنده ای است. از آنجا که ساخت کمربند با چرم شترمرغ بسیار سخت، و پیدا کردن کمربند با چرم شترمرغ بسیار نادر است؛ قیمت این نوع کمربند نسبت به کمربند چرم گوساله کمی سنگین تر و گران تر است.

۳_ چرم سوسمار: این چرم به عنوانی دیگر مانند چرم تمساح یا کروکودیل هم شناخته می شود که بسیار ظاهری فریبنده و جذاب دارد. این چرم به عنوان بهترین جنس برای کار در ساخت کمربند استفاده می شود، قیمت این کمربند بسیار بالا است که بیشتر مورد مصرف اشخاص تاجر یا سرمایه دار قرار میگیرد.

 

راهنمای انتخاب کمربند چرم برای مراسم رسمی!!!  

درست است که کمربند مانند شلوار یا لباس شما نیست، ولی به عنوان یک اکسسوری در تیپ شما تاثیر دارد پس باید به درستی انتخاب شود. کمربند برای مجالس رسمی یک مسئله مهم در تیپ یک مرد شیک پوش خواهد بود، کسی که بتواند لباس خود را با هم ست کند در بین دیدگان موفق خواهد بود. کمربند رسمی باید به صورت رو دوخت باشد، باید اندازه ای بین سه تا سه و نیم سانتی متر داشته باشد البته برای تست می توانید با کمک انگشت شصت خود اندازه پهنا کمربند خود را بگیرید، در صورت بزرگتر بودن پهنا کمربند از بند اول انگشت شصت شما آن کمربند غیر رسمی است.

سگک کمربند؛ نشانه شخصیت و تیپ شما

سگک کمربند تنها قسمتی از کمربند شما که در چشم اذهان خواهد بود، پس در زمان انتخاب باید نگاه ویژه ای به آن داشت. سگک کمربند را باید با نوع شخصیتی که دارید و سلیقه خودتان انتخاب کنید. اگر برای مکان های معمولی یا مجالس رسمی کمربند چرم میخواهید خریداری کنید، به شما پیشنهاد میکنم به دنبال سگک های ساده و شیک باشید تا با تیپ شما هماهنگی داشته باشند.

کلامی پایانی

دو نکته اساسی و مهم رو به صورت خلاصه برای شما خواهم گفت:

۱_ در زمان خرید خود حتما اندازه دور کمر خود را داشته باشید، بعضی ها بر این باور هستند که با استفاده از سوراخ های تهویه شده بر روی کمربند می شود مشکل اندازه را حل کرد؛ ولی این یک اشتباه است، اصول بستن کمربند بر این است که سگک در سوراخ میانی قرار بگیرد.

 با استفاده از یک متر پارچه ای اندازه دور کمر خود را بگیرید و پنج سانت به آن اضافه کنید و از آن برای خرید کمربند خود استفاده کنید.

۲_ در زمان خرید به رنگ توجه بسیاری داشته باشید، زیرا رنگ یک اکسسوری می تواند بر پوشش شما تاثیر بگذارد. اگر رنگ کمربند  با لباس شما هم خوان نباشد جلوه بدی خواهد داشت حتی اگر کمربندی زیبا بسته باشید. در زمان خرید مخصوصا کمربند چرمی به شما رنگ های تیره و خنثی برای مجالس و مهمانی پیشنهاد میکنم و برای خرید کمربند های غیررسمی رنگ های متفاوت ولی مطابق با سبک  لباستان را پیشنهاد میکنم.

برای خرید کمربند های چرمی باید حواستان باشد، که در خرید یک اکسسوری برای لباس خود باید آن را هماهنگ با تیپ و شخصیت خود ست کنید. در خرید خود عجله به خرج ندهید زیرا شما را به زودی از خرید خود دل آزرده خواهد کرد. شما میتوانید با بازدید از سایت ما از کمربند های چرمی دیدن فرمایید.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *