کیف زنانه

دانستنی هایی که در رابطه با کیف های چرمی نمیدانید!

از دیر باز کلیه ی محصولاتی که از چرم طبیعی تهیه و ساخته شده اند به عنوان یکی از کالا های لوکس در میان آقایان و بانوان وجود دارد و به همین سبب خرید کیف های چرمی مختص به گروه خاصی از جامعه است. خوب است بدانید که چرم طبیعی حاصل دباغی پوست حیوانات است که در نهایت به شکل کالا های مختلف نظیر کیف, کفش و غیره در خواهد آمد.  استفاده از چرم طبیعی در ساخت کیف های چرمی به مانند کفش چرمی از گذشته تا به امروز مد نظر همه ی تولیدکنندگان در این صنعت بوده است. جدا از هزینه‌ی بالای خرید کیف چرمی, تشخیص چرم طبیعی و اصلی از تقلبی و غیر اصلی دغدغه ای است که در هنگام خرید باید بدان توجه لازم مبذول بدارید به همین علت خرید از فروشگاه های معروف که برند روز و مطرح شده در عرضه‌ی کیف های چرمی هستند و گرفتن ضمانت نامه ی کتبی معتبر از نکاتی است که نباید فراموش کنید.

کیف های چرمی با کیفیت

کیف های چرمی به دلیل سبک فوق العاده یشان ظاهر شیک و خاصی را به شما می بخشند و در خوش استایل شدن شما نقش ویژه ای را بازی می کنند. پس نگران از مد افتادن کیف چرمی خود نباشید! کیف های چرمی از استقامت و دوام بالایی بهره مند است و اگر در نگهداری کیف چرمی خود کوشا باشید تا چندین سال ظاهری مانند روز اول خود را دارند و نو باقی خواهند ماند. مهم ترین مشخصه ی کیف های چرمی هارمونی زیبایی است که به نوع پوشش شما می دهد و با هر نوع لباسی همخوانی دارد.

 

کیف های چرم با کیفیت

از مواردی که به شما در تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی کمک خواهد کرد می توان این موارد را نام برد:

هنگامی که شما یک کیف چرم را در دست می گیرید و تمامی زوایای آنها را با دست لمس می کنید متوجه خواهید شد. قسمت هایی از آن دارای ضخامت بیشتر و قسمت هایی هم نازک تر است اما در یک کیف تهیه شده از چرم مصنوعی همه ی نواحی کیف به صورت یکدست است و هیچ تفاوتی ندارد؛ زیرا در ساخت آنها از دستگاه کمک گرفته شده ولی چرم طبیعی که از پوست حیوانات درست شده است،  یک قسمت نازک و یک قسمت ضخیم دارد و این نشانه ی اصل بودن آنهاست. درست است که در هنگام خرید یک کیف چرم شما هزینه‌ی زیادی را متحمل خواهید شد اما نباید از مراقبت از آن غافل شوید. ممانعت از رسیدن رطوبت به کیف چرم, عدم تابش نور مستقیم خورشید به کیف و علاوه بر آن مراقبت‌هایی که در فروشگاه‌های عرضه ی محصولات چرمی توصیه می شود مانند چرب نمودن کیف از دیگر نکات مراقبتی کیف های چرمی با کیفیت است.

کیف های چرمی با کیفیت

معرفی انواع کیف های چرمی با کیفیت

کیف های چرمی با کیفیت در طرح و رنگ های مختلف و با در نظر گرفتن سلیقه ی همه ی افراد دارای تنوع بالایی هستند که مهم ترین آنها عبارت است از: کیف دستی, کیف دوشی, کیف اداری و رسمی, کیف با سبک کوله پشتی. کیف های دوشی چرم دارای یک بند بلند رو دوشی است که به شما امکان می دهد آن را به طور دلخواه تنظیم کنید. اگر قصد دارید از کیف دوشی چرمی به طور روزانه استفاده کنید حتما از دوام و استقامت کیف مطمئن و آن را مورد بررسی قرار دهید, همچنین چک کردن تو دوزی های کیف نیز بسیار مهم می‌باشد.

کیف های چرمس با کیفیت

کیف های دستی چرم با طراحی ساده و فانتزی یک کادوی مناسب برای هدیه دادن به عزیزانتان می باشد, در دو نوع بی بند و یا بندی عرضه می شود که همان طور که از نامش مشخص است برای در دست گرفتن مناسب است و از آنها جهت گذاشتن اسناد و مدارک و پول نقد و کارت های اعتباری نیز استفاده می شود. کیف های اداری چرم مختص کارمندان اداری, دانشجویان و غیره می باشد که در انواع مختلف کلاسیک, رمز دار, اداری ساده و نیز سامسونت وجود دارد, دارای یک بند برای استفاده ی رو دوشی افراد. کوله پشتی های چرم با تنوع رنگ بسیار زیاد عرضه می شود که دارای یک محفظه ی بزرگ اصلی است که برای قرار دادن اشیا بزرگ تر و همچنین جیب های کوچک و بزرگ متعدد که بسیار کارآمد است, کوله پشتی ها دارای یک بند با قابلیت تنظیم و بسیار کاربردی است.

عکس های بیشتر

کیف های چرمی با کیفیت

کیف های چرمی با کیفیت

کیف های چرمی با کیفیت

کیف های چرمی با کیفیت

کیف های چرمی با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *