اکسسوری زنانه, اکسسوری مردانه

جاکارتی چرم اکسسوری ضروری این روزها

اگر نگاهی به زندگی انسان‌ها از گذشته تا به امروز بیندازیم، تغییرات محسوس و زیادی را در لوازم زندگی انسان‌ها مشاهده می‌کنیم. یکی از این تغییرات جایگزین شدن انواع کارت‌های الکترونیکی به جای پول نقد است. به همین علت داشتن جاکارتی چرم جز اکسسوری‌های ضروری هر فرد به حساب می‌آید.

با جاکارتی می‌توانید کارت‌های الکترونیکی خود را در جیب لباس یا کیفتان سروسامان دهید. در این صورت کارت‌های خود را در مواقع مورد نیاز به راحتی پیدا خواهید کرد. جاکارتی‌ها در مدل‌ها، جنس‌ها و شکل‌های گوناگون در بازار در دسترس هستند. همین امر سبب می‌شود که انتخاب از میان مدل‌های متنوع برای شما سخت شود.

با ما در این مقاله از کروکو نکات مهم در انتخاب و خرید جاکارتی را خواهید خواند. در نهایت بهترین جاکارتی را با سلیقه خود انتخاب می‌کنید.

 

چرا جاکارتی چرم بخریم؟

اکثر ما کارت‌هایمان را درون جیب یا داخل کیف دستی خود نگهداری می‌کنیم؛ اما این کار اصولی نیست و باعث آسیب، خراشیدگی و ضربه به کارت‌ها می‌شود.

اما جاکارتی‌ها انواع‌ کارت‌های بانکی سر‌و‌سامان می‌دهند. به این ترتیب کارت‌ها به جای پخش شدن کف کیف یا جیبتان، به صورت منظم در جاکارتی قرار می‌گیرد.

این کار دسترسی به کارت‌ها را در مواقع مورد نیاز آسان می‌کند. از طرف دیگر به دلیل حساسیت و شکنندگی بدنه کارت‌ها، نیاز است که در نگهداری از آن‌ها دقت بیشتری صورت بگیرد. در این صورت از اتلاف وقت، هزینه و انرژی برای دریافت مجدد یک کارت جلوگیری خواهد شد.

جاکارتی کارت‌های شما را در مقابل خطراتی مانند گم شدن، شکستن و آسیب‌های دیگر محافظت می‌کند. در واقع می‌توان گفت برای کسی که چندین کارت الکترونیکی دارد، داشتن یک جاکارتی مناسب کاملا ضروری است.

 

از لحاظ جنس، چند نوع جاکارتی داریم؟

جاکارتی‌ها به ترتیب مقاومت در سه جنس پلاستیکی، روکش فلزی و چرم در بازار موجود هستند.اگر نمی‌دانید کدام جنس را برای خرید انتخاب کنید، با ما در ادامه همراه باشید.

جاکارتی پلاستیکی

جاکارتی‌های پلاستیکی عموما از انواع لاستیکی، سیلیکونی یا پی وی اس تهیه می‌شوند. اولین ویژگی این جاکارتی‌ها سایز و حجم مناسب آن‌ها است. از این رو در جیب لباس و کیف به راحتی جامی‌گیرد.

انعطاف و مقاومت متوسط در برابر انواع ضربه‌ها از دیگر ویژگی‌های جاکارتی‌های پلاستیکی به شمار می‌آید. اما در کنار این مزایا یک عیب بزرگ دارد و آن نبود اهویه مناسب این جاکارتی‌ها است. به همین دلیل است که کارت‌ها در این جاکارتی عرق می‌کنند.

جاکارتی روکش فلزی

این محصولات عموما از آلومینیوم ساخته شده‌اند. در جاکارتی‌ها روکش فلزی اولین نکته‌ای که توجه شما را جلب می‌کند، طراحی خاص و درب‌دار بودن این جاکارتی‌ها است.

از مزایای جاکارتی‌های روکش فلزی می‌توان به مقاومت نسبی آن‌ها در برابر ضربه اشاره کرد. همچنین ظرفیت بالا، حجم و سایز مناسب این جاکارتی‌ها از دیگر ویژگی‌های مثبت جاکارتی‌های فلزی به شمار می‌آید. معایب جاکارتی‌های روکش فلزی عدم مقاومت در برابر ضربه‌های شدید است.

جاکارتی چرم

به جرات می‌توان گفت چرم بهترین جنس برای خرید جاکارتی است. از مزایای این جاکارتی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به راحتی در جیب لباس یا کیف جای می‌گیرند؛
  • از انعطاف خوبی برخوردار هستند؛
  • تهویه مناسبی برای کارت‌ها فراهم کرده و بدین ترتیب از خیس شدن کارت ها و تغییر فرم آن‌ها جلوگیری می‌کنند؛
  • دارای دوام و ماندگاری چند ساله هستند؛
  • از انواع ضربه‌ها جلوگیری می‌کنند؛
  • در برابر کشش و سایش مقاوم هستند.

جاکارتی‌های چرم معمولا از چرم‌های طبیعی مانند چرم شتر، گاو، گوسفند و بز استفاده می‌کنند. اما باید بدانید که هر جاکارتی چرمی، چرم اصل نیست؛ از این رو برای خرید جاکارتی چرمی بهتر است سراغ برندهای معروف بروید. جاکارتی چرم کروکو علاوه بر جنس عالی و ماندگاری بالا بسیار زیبا و خوش دست است. از ویژگی‌های خاص جاکارتی چرمی کروکو می‌توان به نرمی و انعطاف‌پذیری بالای آن اشاره کرد.

جاکارتی چرم دست‌دوز

جاکارتی‌های چرم دست‌دوز زیبایی و اصالت چرم را به وضوح نشان می‌دهند؛ به همین دلیل است که در میان چرم‌دوستان جایگاه ویژه‌ای دارند. جاکارتی‌های چرم دست‌دوز انتخابی عالی و در حین حال زیبا و باکیفیت است که می‌توانید با خرید آن تعداد زیادی از کارت‌های خود را به خوبی نگهداری کنید. اما باید بدانید که خرید محصولات چرمی دست‌دوز نسبت به سایر محصولات چرمی قیمت بالاتری دارد. البته با توجه به کیفیت و طول عمر محصول، قیمت مربوطه مناسب و بسیار منطقی است.

در خرید جاکارتی چرم به چه نکاتی توجه کنم؟

اگر کارت‌های خود را در جیب‌هایتان نگه می‌دارید، باید بدانید که دیر یا زود کارت‌های شما آسیب خواهند دید. با نگهداری کارت در جیب یا کیف‌های دستی خراب شدن زود هنگام کارت، شکنندگی، خراش یا حتی گم شدن آن دور از انتظار نیست. از این رو برای نگهداری کارت‌های خود به جاکارتی نیاز دارید. نکاتی هستند که قبل از خرید جاکارتی چرمی بهتر است به آن‌ها دقت کنید که در این بخش به صورت کلی به بررسی نکات می‌پردازیم.

جنس جاکارتی

در خرید جاکارتی بهترین گزینه برای خرید جاکارتی چرمی است. با جاکارتی‌های چرم دیگر کیف شما شلوغ نخواهد شد. به این ترتیب نگهداری از کارت‌های بانکی یا هر کارت دیگری برای شما آسان می‌شود.

محفظه‌های جاکارتی

قبل از خرید جاکارتی به اولین نکته‌ای که باید دقت کنید، تعداد محفظه‌های جاکارتی است. شما می‌توانید با توجه به تعداد کارت‌هایی که دارید، جاکارتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. توصیه می‌کنیم که سراغ مدل‌هایی که محفظه‌های بیشتری دارند، بروید. اگر جاکارتی چرم با تعداد محفظه‌های کم را خریداری کنید، ممکن است بعدها با توجه به زیاد شدن کارت‌هایتان این مدل جاکارتی، دیگر برای شما کاربردی و قابل استفاده نباشد.

مدل جاکارتی

نکته دیگری که در هنگام خرید جاکارتی چرم باید به آن دقت کنید، مدل جاکارتی است. نوع دوخت، برش منظم و استفاده از چرم با کیفیت عالی در جاکارتی چرم بسیار اهمیت دارد.

کیفیت ابزارآلات به کار رفته در جاکارتی

همچنین در هنگام خرید جاکارتی چرمی به زیپ، دکمه، مگنت، حلقه یا هر ابزارآلاتی که در ساخت جاکارتی به کار برده شده است، دقت کنید. چرا که تولیدکنندگان محصولات چرمی گاهی از ابزارآلات یا یراق‌های درجه دوم استفاده می‌کنند. جنس این اقلام بهتر است که از برنج یا فولاد ضدزنگ باشد. قابل ذکر است که تمام نکاتی که گفته شد بر قیمت جاکارتی تاثیر می‌گذارد.

ضمانت پس از فروش

در خرید محصولات چرمی از جمله جاکارتی به ضمانت پس از فروش آن توجه کنید. اگر از ضمانت پس از فروش محصول مطمئن باشید، در صورت هرگونه خرابی یا بی‌کیفیت بودن می‌توانید محصول چرمی را مرجوع یا تعویض کنید.

از جاکارتی چرمی چگونه مراقبت کنم؟

در پایان برای نگهداری و طول عمر بیشتر محصولات چرم، از جمله جاکارتی چرمی نکات زیر را رعایت کنید.

  • محصول چرمی و جاکارتی چرم را از تابش مستقیم نور خورشید در امان نگه دارید.
  • از قرار گرفتن جاکارتی چرمی در معرض مواد شیمیایی خودداری کنید.
  • اگر دست شما عطری یا کرمی است، از تماس دستتان به جاکارتی چرمی اجتناب کنید.
  • برای مراقبت هرچه بهتر از جاکارتی، حتما نحوه نگهداری و مراقبت از جاکارتی را از فروشنده محصول بپرسید.

سخن پایانی

با توجه به توضیحات، معایب و مزایایی که برای انواع جاکارتی‌ها گفته شد، جاکارتی چرم بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. اما نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه کنید تهیه‌ی این محصول از یک فروشگاه مطمئن و قابل اعتماد است.

فروشگاه چرم کروکو با سابقه چندین ساله این نیاز شما را برآورده می‌کند. در کروکو می‌توانید انواع جاکارتی را در اندازه، رنگ و شکل دلخواه از این تهیه کنید. پس اگر قصد خرید جاکارتی چرم را دارید، همین حالا سری به فروشگاه ما بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *