استایل مردانه

آقایان خوش تیپ از چه اصولی پیروی می کنند

برای برخی از مردها همیشه جای سوال است که آقایان خوش تیپ از چه اصولی پیروی‌ می‌کنند؟ چرا همیشه شیک و خوش لباس هستند؟ چگونه در بدترین شرایط هم چشم همه را به سمت خود جلب‌ می‌کنند؟ این سوال‌‌‌ها جواب‌های هوشمندانه ای دارد. با چرم کروکو همراه شوید تا به شما بگوییم چگونه‌ می‌توانید یک مرد خوش تیپ باشید.

اصولی که برای خوش تیپی باید رعایت کنید

خوش تیپی برای آقایان یک اصل خیلی مهم است. هر چند ساده است اما اصولی دارد که باید خود را به پیروی از آن ملزم کنید. در ادامه مطلب به چند مورد از این اصول اشاره‌ می‌کنیم. با دانستن این اصول شما هم به این نتیجه خواهید رسید که خوش تیپی برای آقایان یک انتخاب است نه اتفاق!

تناسب در پوشش

در هر مراسمی شرکت‌ می‌کنید متناسب با آن لباس بپوشید. کت و شلوار در محل کار یا جلسات اداری گزینه خوبی برای تیپ های رسمی و اداری است. برای جمع های دوستانه و قرار های معمولی خود یک شلوار جین با تیشرت یا استایل‌های خیابانی انتخاب بهتری است. از کت تک و هودی هم برای تیپ های نیمه اسپرت کمک بگیرید.

قد و وزن‌‌تان چقدر است؟

هنگام انتخاب لباس باید قد و زنتان را بدانید. علاوه بر سایز، طرح و رنگ لباس نیز‌ می‌تواند در خوب یا بد جلوه دادن شما تاثیر گذار باشد. اگر چاق هستید از کت‌هایی که چاک دار هستند استفاده نکنید چون اندام شما را درشت‌‌‌‌تر نشان‌ می‌دهد. لباس های تک رنگ با راه راه‌های عمودی کمک‌ می‌کند مردان درشت هیکل کمی متعادل‌‌‌‌تر به نظر بیاید. اگر لاغر اندام  هستید هیچ وقت سر تا پا از یک رنگ استفاده نکنید. ترکیب اصولی رنگ‌‌‌ها با هم در تیپ شما باعث‌ می‌شود لاغری شما کمتر به چشم بیاید. مرد های قد کوتاه بهتر است از پیراهن‌‌‌ها یا تیشرت‌هایی استفاده کنند که چهار خانه‌های کوچک یا طرح های ریزی دارد. بهترین کفش برای مردان قد کوتاه مدل پاشنه مخفی است که هم زیباست و هم قد آنها را کمی بلندتر‌ می‌کند.

 

کمی وسواس در انتخاب کفش لازم است

بعضی آقایان به اولین مغازه کفش فروشی که‌ می‌رسند همین که‌ می‌بینند سایز کفش به پایشان‌ می‌خورد خرید خود را انجام‌ می‌دهند. اگر‌ می‌خواهید خوش تیپ باشید در انتخاب کفش وسواس داشته باشید. کفش‌ های چرم و جیر با طیف‌های مختلف رنگ قهوه ای و مشکی بهترین گزینه برای شماست. برای یک استایل برازنده دور کفش‌های عجیب و غریب و رنگ‌های تند و پر زرق و برق را خط بکشید. همیشه کفش را با شلوار خود ست کنید. برای شلوار های پارچه ای از کفش های مجلسی و چرم استفاده کنید. کفش کالج  و کتانی‌‌‌ ها برای شلوار های جین و کتان مناسب است. یادتان باشد برای تمیزی کفش هایتان وقت بگذارید. هیچ چیزی بیشتر از برق یک کفش تمیز نمی تواند نشانگر سلیقه شما باشد.

کفش و کمربند را با هم ست کنید

در اصول خوش تیپی آقایان، مو لای درز این موضوع نمیرود که کفش باید با کمربند ست باشد. مخصوصا اگر کت و شلوار‌ می‌پوشید. یا‌ می‌خواهید برای شرکت در یک میهمانی رسمی آماده شوید. در هر حال رنگ و جنس کمربند باید با رنگ و جنس کفش ست باشد. دقت کنید که سگک‌هایی با عرض سه سانتی متر که طراحی ساده ای دارند رسمی ترند. هر چه سگک کمربند پهن‌‌‌‌تر باشد غیر رسمی‌‌‌‌تر است.

ریش و قیچی را دست آرایشگر ندهید

یک اصل مهم در خوش تیپ بودن شما این است که موهای‌‌تان همیشه کوتاه و مرتب باشد. در مورد مدل موها تحقیق کنید. وقتی به آرایشگاه‌ می‌روید همین طور ریش و  قیچی را به دست آرایشگر ندهید. وقتی شناخت خوبی از تیپ شخصیتی‌‌تان داشته باشید بهتر‌ می‌توانید یک مدل موی مناسب با فرم صورتتان انتخاب کنید. حالت چهره خود را با سلبریتی‌‌‌ها و مدل های مشهور مقایسه کنید. در این صورت خیلی راحت می‌توانید به یک الگوی مناسب برای خودتان برسید. از مدل موهای دوستان و نزدیکانتان که در خوش تیپی زبانزد هستند ایده بگیرید.

 

ساعتت را جا نگذار

خودتان را به پوشیدن ساعت عادت دهید. ساعت با همه کوچکی جلوه زیبایی به استایل شما‌ می‌دهد. اگر مدیر و کارمند هستید یک ساعت ساده و شیک با بند فلزی مناسب شما است. هم هنرمندید یا به ورزش علاقه دارید سراغ ساعت‌های اسپرت و صفحه گرد با بندهای چرمی و جین بروید. ساعت‌های دیجیتال با نگین های درخشان برای شرکت در میهمانی‌‌‌ها عالی است.

 

لطفاً عینک بزنید

وقتی‌ می‌توانید با عینک صورت خود را زیباتر کنید چرا که نه! حتی اگر چشم‌هایتان به آفتاب حساسیت ندارد برای پیشگیری از آسیب به چشم‌هایتان از یک عینک آفتابی خوب استفاده کنید. در این حالت به صورت‌‌تان هم جذابیت بیشتری داده اید. اگر از عینک های غیر طبی استفاده‌ می‌کنید فریم و شیشه‌هایی را انتخاب کنید که به فرم صورتتان‌ می‌آید.

 

از تاثیر اکسسوری‌‌‌ها غافل نشوید

یک دستمال گردن، کیف دستی، دکمه سر دست، پاپیون یا کراوات شما را صف اول مردان خوش تیپ قرار‌ می‌دهد. سادگی را اصل خوش تیپی قرار دهید و مواظب باشید زیاد ظاهرتان را با اکسسوری‌‌‌ها شلوغ نکنید. اگر گردن کوتاهی دارید از پوشش‌هایی که روی گردن را‌ می‌پوشاند مثل دستمال گردن، یقه اسکی‌‌‌ها و شال گردن خودداری کنید.

 

کیسه را برای خرید ادکلن شل کنید

در خریدن ادکلن های اصل و برند خساست به خرج ندهید. مطمئنا یک ادکلن مردانه معتبر که مناسب فصل باشد و به ذائقه شما خوش بیاید جذابیتتان را چند برابر‌ می‌کند. هر چقدر برای یک عطر خوب هزینه کنید باز هم کم است پس کیسه را با خیال راحت شل کنید. از خریدن ادکلن‌های فیک و تقلبی پرهیز کنید. رد این ادکلن‌‌‌ها روی لباس شما‌ می‌ماند و ماندگاری چندانی هم ندارند.

 

پایان

چرم کروکو به آقایان توصیه‌ می‌کند همیشه روی پوشاک خود سرمایه گذاری کنند. مخصوصا پوشاک‌هایی که جز بخش اصلی استایل آنها محسوب‌ می‌شود. یادتان باشد جنس چرم همیشه دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر جنس‌‌‌ها دارند. شما همین الان‌ می‌توانید از انواع کفش، کیف و کمربند های چرم فروشگاه چرم کروکو بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *