کیف زنانه

گلچینی از جدید ترین کیف های دستی زنانه

جدیدترین کیف های دستی زنانه

کیف ها یکی از اکسسوری های مهم زنانه است که تیپ را کامل می کند این اکسسوری از زمانی که از خانه خارج می شویم با ما هست تا زمانی که به خانه برمی گردیم خانم ها تمام وسایلی که نیاز است را در آن قرار می‌دهند. کیف ها از قرن های خیلی پیش بوده است جالب است بدانید در زمان های خیلی دور خانم ها کیف های خود را در زیر لباس خود قرار می دادند تا پول هایشان در معرض چشم مردم نباشد و جنس اولین کیف ابریشم بوده است. کیف های دستی انواع مختلفی دارد و هر نوع کیفی بر اساس ظاهر و جنس آن ها در هر سالی مد می شود.در این بخش درباره انواع و جدیدترین کیف صحبت می کنیم.

مدل کیف سال ۱۴۰۰

در سال های گذشته ست کردن کیف و کفش مد بود اما جدیدا در سال۹۹ست کردن کیف روسری مد شد که طرفداران زیادی دارند. طرح هایی که روی کیف و روسری وجود دارد باعث جوان نشان دادن آن نفر می‌شود. این کیف ها کوچک هستند و طرح و گل های زیادی روی آن قرار دارد بیشترین طرفدار این نوع کیف ها دختران جوان هستند.

جدیدترین کیف های دستی زنانه

کیف زنانه لاکچری

این مدل کیف ها با سنگ های قیمتی و گلدوزی های زیبا طراحی شده است. یکی از جدید ترین مدل در سال ۹۹ کیف های لاکچری بود.

کیف مدل دافل

این نوع کیف ها کیف های بزرگی هستند مناسب باشگاه و مسافرت دافل نام شهری است که این کیف ها در آن تولید شده است این کیف ها بند های زیادی دارند و زیبایی خاصی دارد.

کیف مدل هوبو

مهم ترین ویژگی که این نوع کیف ها دارد حلالی بودن آن هاست این کیف ها بند های پهن و بلندی دارد و روی شانه راحت قرار می گیرد به همین دلیل است که یکی از پر طرفدار ترین کیف های سال شناخته شده است.

کیف مدل تت

این کیف ها زیبایی خاصی دارد و به دلیل سبک بودن آن ها مناسب جوان هاییست که تحرک بالایی دارند ،این کیف ها بند طولی قابل تنظیمی دارد و دهانه ی آن با زیپ‌ باز و بسته می شود.

 

کیف مدل پارچه ای

این کیف ها بسیار سبک هستند و شما می توانید به راحتی تمام وسایل تان را در آن جا بدهید این کیف ها مناسب فصل گرم سال است و به راحتی با مانتو های گل گلی و نخی ست می شود.

کیف های چرمی

اگر قصد دارید برای عید یک مانتوی زرق و برق دار بخرید کیف های چرمی طرح دار بهترین گزینه برای ست کردن با آن است کیف های چرمی همیشه مد هستند و یکی از پرطرفدار ترین کیف ها به حساب می آید.

کیف های دستی متناسب با هیکل خود را بشناسید!

کیف دستی ها در تیپ و ظاهر ما نفش مهمی دارد همیشه برای خریدن کیف دقت کنید که کیفی را بخرید که متضاد فرم بدن شماست مثلا اگر شما بلند قد هستید به سراغ کیف های گرد و جمع و جور بروید یا اگر کوتاه قد هستید به سراغ کیف های مستطیلی شکل و بلند بروید.

مثلا خانمی که سایز۴۲ تا قد یک متر و ۷۰سانتی متر است باید کیف کوچک دست بگیرد برای افراد ریزه نقش کیف های کوچک مناسب است دقت کنید هر قسمتی از انتهای کیف که به بدن برخورد کند آن قسمت برجسته تر به نظر می رسد. کیف ها نمی توانند شما لاغر نشان دهند اما می توانند شما را خوش فرم نشان دهند پس در انتخاب آن دقت کنید همه ی مدل های کیف را جلوی آینه امتحان کنید.

جدیدترین کیف های رسمی

جنس کیف ها هم بسیار اهمیت دارد تا بتوانید از کیفی که خریدید مدت زیادی استفاده کنید به همین علت برخی از جنس های کیف های دستی زنانه را برایتان شرح می دهیم:

  1. جنس کرباس: این جنس کیف بسیار با دوام و محکم است و عمر طولانی دارد این کیف ها به خاطر دوام بالا مناسب روز های بارانی است.
  2. جنس پنبه: این جنس بسیار کرکی و نرم است و هنگام استفاده از آن احساس راحتی می کنید و به کمر و شانه آسیبی نمی رساند.
  3. جنس دنیم: این جنس ها نام دیگر جین هستند کیف های با جنس جین بسیار جذاب و ظاهری کلاسیک و شیک به فرد می دهد کیف های با جنس دنیم نوعی دیگر از کیف های پنبه ای است به همین خاطر انعطاف پذیری بالایی دارد.

جدیدترین کیف های دستی زنانه

 

عکس های بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *