استایل زنانه

تیپ و استایل زمستانه برای بانوان؛ شیک جذاب و دوست داشتنی

بانوان همیشه به دنبال زیبا به نظر آمدن در جامعه هستند، همیشه به دنبال بهترین ها برای خود می گردند. دنیا مد بانوان همیشه در فصل زمستان برای بانوان شگفتی های بسیاری در هر سال دارد. بازار پوشاک در فصل زمستان از رونق بسیار بالایی برخوردار است، زیرا برای همه شخصیت ها تیپ های مناسبی دارد. در فصل سرما تیپ های جذابی هستند که شما میتوانید از آن های برای پوشش خود استفاده کنید. لباس ها و پوشش هایی با استایل های مختلفی هر ساله به بازار عرضه می شود، اگر چنانچه قصد دارید اطلاعاتی در مورد تیپ و استایل زمستانه به دست بیاورید پیشنهاد می کنم با ما تا انتها مطلب همراه باشید.

سلیقه بسیار نقش اساسی در تمامی انتخاب های شما دارد!!!

بانوان برعکس آقایان هستند و سلیقه خود را مقدم بر بقیه فاکتور های مهم در خرید لباس می دانند. پیشنهاد می کنم در زمان خرید به فاکتور هایی همچون : (( رنگ، نوع دوخت، استایل بدن خود، نوع لباس)) توجه بیشتری داشته باشید؛ زیرا رعایت نکردن این فاکتور ها شما را بسیار از خرید مناسب و رویایی خود دور خواهد کرد. درست است سلیقه فردی هر شخص بسیار مهم و مورد احترام است؛ ولی در بعضی زمان ها شما باید به همه نکات توجه کنید، وگرنه بعد از خرید شما نسبت به آن دلسرد خواهید بود و این عمر باعث تضعیف اعتماد به نفس شما خواهد شد. به همین علت پیشنهاد می شود در زمان خرید با شخصی که با شما کمی سلیقه اش فرق می کند مشورت کنید، یا حداقل با کسانی که در مبحث مد و پوشاک اطلاعات دارند صحبت کنید. 

پوشش های مناسب برای ست های زمستانه کدامند؟؟؟

پالتو: بهترین گزینه برای تمامی بانوان در فصل سرما است. در بازار زمستانه بیشترین فروش را پالتو دارد. خرید پالتو را می شود به عنوان رکن اصلی مجموعه، پوشش یک خانوم بسیار شیک  پوش تلقی کرد زیرا بسیار پوششی تاثیر گذار بر روی ظاهر شخص است.

بافت: لباس های بافت بهترین ها برای پوشش زیر مانتو یا پالتو هستند که می شود برای لباس های داخل خانه استفاده کرد. برای خرید حتما به طرح لباس توجه خاصی داشته باشید به عنوان مثال از بافت های طرح دار می شود با شلوار جین که از نظر رنگ با بافت ست هست برای مجالس مهم استفاده کرد.

شلوار: شلوار بعد از بالا پوش ها مهمترین اصل یک تیپ جذاب است. اگر قرار است شما تیپ بسیار شکیلی را انتخاب کنید، بهتر است از شلوار های کتان استفاده کنید. اگر تیپی اسپرت مد نظرتان است پیشنهاد میکنم شلوار های جین را امتحان کنید. 

بوت یا نیم بوت: کفش های زمستانه بسیار شاخصه های مهمی در استایل شما هستند. اگر مناسب با تیپ و استایل شخص خریداری نشوند، بسیار جلوه نامناسبی خواهند داشت. برای خرید کفش خود زیاد عجله نکنید و سعی کنید در مرحله پایانی انتخاب تیپ خود کفش خود را انتخاب کنید.

لباس چرمی؛ منحصر به فرد ترین انتخاب ممکن!!!

محصولات چرمی همیشه بهترین ها برای فصل زمستان بودند. همیشه پیشنهاد شماره یک فروشندگان به بانوان بوده و بیشتر فروش هم داشته. پالتو ها و کفش های چرم  بهترین گزینه برای بانوانی هست که به دنبال لباس های شیک و با دیسیپلین بالا هستند؛ شما میتوانید با کمک از محصول های چرمی، بهترین تیپ های ممکن را انتخاب کنید. چرم به دلیل گرم کردن شخص در سرما بسیار گزینه مناسبی است و در کنار قابلیت گرمایش یک لباس برای افراد متشخص به شمار می رود. اگر شما برای خارج از خانه به دنبال استایلی متفاوت هستید پیشنهاد می کنم از پالتو چرم به همراه شلوار جین روشن و پوتین چرم قهوه ای استفاده کنید.

اکسسوری‌‌ها، فاکتوری اساسی در تیپ و استایل 

کیف، دست کش، کلاه از آن دسته اکسسوری هایی هستند که هر تیپی را زیبا تر و جذاب تر نشان می دهند. کیف مهمترین اکسسوری در میان بانوان است که باید هم خوانی خاصی با استایل شخص داشته باشد. کیف همانطور که باید با لباس ست باشد، حتما باید یک هم خوانی خاصی با استایل بدن شخص برقرار کند. پر طرفدار ترین خرید بانوان در زمینه کیف، کیف های چرمی هستند که از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. دستکش یکی دیگر از اکسسوری های مهم برای بانوان است که دوست دارند با لباس های زمستانه خود ست کنند. اکثر دستکش ها از رنگ های تیره دوخته می شوند که همین علت شما در انتخاب شد محدود هستید؛ ولی امروزه دستکش های طرح دار این مشکل را تا حد زیادی پوشانده و باعث شده دستکش هم به یک اکسسوری مهم در تیپ و استایل تبدیل شود.

صحبت پایانی

در این مطلب سعی کردم تا حد ممکن این اعتقاد که در فصل زمستان تنوع انتخاب لباس کم است را از ذهن شما پاکسازی کنم. زیرا اصلا همچین موضوعی صحت ندارد. در فصل زمستان تنوع بیشتری در تیپ و استایل نسبت به بقیه فصل ها وجود دارد. مخصوصا برای بانوان که همیشه به دنبال متفاوت بودند هستند. امیدوارم با خواندن این مطلب توانسته باشید تا حد ممکن برای تیپ و استایل خود در زمستان اطلاعات مناسبی را کسب کرده باشید. با بازدید از سایت و گفتن انتقادات و پیشنهادات خود به ما کمک فرمایید. 

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *