لباس زنانه

معرفی بهترین مدل پالتو چرم زنانه؛ انتخابی شیک برای فصول سرد

پالتو چرم زنانه؛ انتخابی شیک و زیبا برای فصول سرد

ماجرای چرم و محصولات آن به سال‌های دور برمی‌گردد؛ آن زمانی که مصری‌ها و رومی‌ها استحکام و جذابیت چرم را کشف و از آن در موارد مختلفی استفاده کردند. امروزه نیز چرم در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارد. به طبع استفاده از چرم در پوشاک پررنگ‌تر از سایر زمینه‌ها است؛ چراکه چرم جلا و زیبایی فوق‌العاده‌ای در پوشاک دارد. استفاده از چرم در پوشاک فارغ از جنسیت است، ولی زیبایی چرم در اندام ظریف زنانه بیشتر دیده‌می‌شود. انواع مختلف مدل پالتو چرم زنانه گواه این ادعا است.

باوجوداین زمانی می‌توانید استایلی شیک داشته باشید که مدل پالتو چرم دخترانه یا زنانه را بر اساس اندام خود انتخاب نمایید و حین خرید نکاتی را رعایت کنید. در این محتوا قصد داریم به معرفی راهنمای خرید و بهترین تیپ با پالتو چرم زنانه بپردازیم. از شما دعوت می‌کنیم که برای اطلاع از این موارد ما را تا پایان این متن همراهی نمایید.

راهنمای انتخاب زیباترین مدل پالتوهای چرم زنانه و دخترانه

پالتوها از چرم‌های متنوعی تولید می‌شوند که هر یک از این چرم‌ها ویژگی و خصوصیاتی دارد. این تنوع بالا در مدل‌ های پالتو چرم زنانه نیز مشاهده می‌شود، اما به این نکته دقت کنید که برای انتخاب درست علاوه بر مدل پالتو باید فاکتورهایی را در نظر داشته باشید. درهرحال ما در این متن قصد داریم شما را در انتخاب بهترین پالتو راهنمایی کنیم. بنابراین از شما تمنا داریم که طبق نکات زیر انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

با شناخت مدل پالتو چرم زنانه استایل خود را زیباتر کنید.

جنس چرم؛ تعیین‌کننده ایستایی مدل پالتو چرم زنانه

پالتوهای چرم همانند سایر محصولات مشابه آن در انواع مختلفی ازلحاظ جنس وجود دارند. چرم مصنوعی و طبیعی مهم‌‎ترین دسته‌بندی است که در چرم‌ها وجود دارد. چرم‌های مصنوعی ازلحاظ ظاهری مشابه چرم طبیعی هستند، ولی ماندگاری، ایستایی و استحکام چرم طبیعی را ندارند.

ازاین‌رو اگر به دنبال پالتویی باکیفیت و زیبا هستید، چرم طبیعی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. بااین‌حال دقت کنید که چرم طبیعی نیز در انواع مختلفی موجود است. هر یک از این چرم‌ها ویژگی منحصربه‌فردی دارد. ازجمله چرم‌های طبیعی موجود در بازار عبارت هستند از:

  • چرم کروکدیل
  • چرم شترمرغ
  • چرم گاو
  • چرم گوسفند
  • چرم کانگورو
  • و …

چرم گوسفند ازجمله گزینه‌های مطرحی است که برای تولید پوشاک ازجمله پالتو مورداستفاده قرار می‌گیرد. این چرم انعطاف بسیار خوبی دارد که تنخور لباس را بسیار زیبا می‌کند. بااین‌حال با توجه به استایل و فرم مانتو چرم زنانه می‌توانید یکی از گزینه‌های مطرح شده را انتخاب نمایید. البته دقت کنید که مدل پالتو چرم کروکودیل علاوه بر زیبایی منحصربه‌فرد قیمت بسیار بالایی دارد.

رنگ پالتو چرم زنانه؛ تعیین‌کننده استایل و ظاهر

اگر فکر می‌کنید که رنگ پالتو در استایل شما اهمیتی ندارد، سخت در اشتباه هستید. رنگ پوست اولین نکته‌ای است که در انتخاب رنگ پالتو باید به آن توجه کنید. اگر رنگ لباس و پوست شما هم‌خوانی نداشته باشد، استایل شما به‌اندازه کافی تأثیرگذار نخواهد بود.

معمولاً افراد سراغ ست پالتو چرم مشکی زنانه می‌روند، این در حالی است که رنگ‌های متنوعی از مدل پالتو در بازار وجود دارد. توصیه می‌کنیم که استایل خود را تنها به رنگ مشکی محدود نکنید؛ کمی جسارت به خرج دهید و از رنگ‌های روشن نیز استفاده نمایید. البته دقت داشته باشید که رنگ‌های به کار گرفته در استایل‌تان با یکدیگر هم‌خوانی داشته باشند. ازجمله رنگ‌های موجود در چرم به شرح زیر هستند:

  • زرد
  • قرمز
  • سبز
  • آبی
  • نارنجی
  • و …

همچنین به این نکته دقت کنید که پالتوهای چرم برخلاف سایر پالتوهای موجود در بازار عمر طولانی دارند. به همین خاطر پالتویی را انتخاب کنید که تا چندین سال مد باشد و با رنگ‌های مختلف ست شود. ساده‌ترین مدل پالتو چرم زنانه مشکی هر دو این ویژگی‌ها را دارد. چراکه پالتوهای ساده هیچ‌گاه دل شما را نمی‌زنند و از طرفی رنگ مشکی به‌راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود.

این نکته را به خاطر داشته باشید که با انتخاب آیتم‌های مختلف به‌راحتی می‌توانید استایل‌های متنوعی را با پالتو چرم مشکی امتحان کنید. علاوه بر رنگ مشکی، سفید، طوسی و کرم گزینه‌های مناسبی هستند که با رنگ‌های مختلف ست می‌شوند. این رنگ‌ها را با عنوان‌ رنگ‌های خنثی می‌شناسند.

انتخاب مدل پالتو چرم زنانه مناسب نیاز به شناخت دقیق از سلیقه شخصیتان دارد.

پالتوهایی متناسب با اندام خود انتخاب کنید

برای داشتن محصولی زیبا پیش از هر چیز باید در انتخاب مدل پالتو چرم زنانه شیک موفق عمل کرده باشید. چه‌بسا بسیاری از افراد هزینه‌های گزافی بابت پالتوهای چرمی پرداخت می‌کنند، اما هیچ تفاوتی در استایل آن‌ها دیده نمی‌شود. شاید حتی پالتوهای چرمی گران‌قیمت به چشم شما نیز قشنگ نیاید. به نظرتان ایراد کار از کجاست؟

این افراد قطعاً در انتخاب پالتوهای چرمی به اندام خود بی‌توجه هستند. اگر نمی‌خواهید چنین اشتباهی را مرتکب شوید، ادامه این متن را از دست ندهید.

بهترین مدل پالتو چرم شیک برای ریزاندام‌ها

خانم‌هایی که اندام ریزی دارند، باید ظرافت اندام خود را در انتخاب لباس‌های زمستانی حفظ کنند. پالتوهای چرمی برش‌دار و بلند برای این خانم‌ها انتخاب شیکی خواهند بود. این مدل پالتوها پاها را باریک و کشیده‌تر نشان‌می‌دهد؛ به‌خصوص اگر در استایل خود از کمربند استفاده‌کنید. البته پالتوهای کوتاه نیز ظرافت این اندام‌ها را به‌خوبی حفظ می‌کنند. درصورتی‌که قد کوتاهی دارید، بهتر است به سراغ پالتوهای کوتاه بروید. پالتوهای بلند گزینه مناسبی برای شما نیستند.

اندام‌های شنی و پالتوهای چرمی مناسب آن

این اندام‌ها معمولاً بالاتنه و پایین‌تنه یک‌اندازه‌ای دارند و البته انحنای کمر نیز کاملاً مشخص است. بنابراین باید پالتو چرم زنانه‌ای را انتخاب کنید که این انحنا را بیشتر به نمایش بگذارد. بهترین انتخاب برای این اندام پالتوهای اسلیم فیتی است که کمربند دارند. قد پالتو نکته دیگری است که افراد با اندام شنی باید به آن توجه کنند. پالتوهای خیلی کوتاه برای این اندام اصلاً مناسب نیست؛ زیرا اندام‌های شنی را پهن نشان می‌دهد. بنابراین توصیه می‌کنیم که به سراغ پالتوهای بلند بروید. همچنین با انتخاب رنگ‌های جذاب می‌توانید ظرافت اندام خود را به زیبایی تمام به نمایش بگذارید.

بهترین مدل‌ پالتو چرم زنانه برای اندام‌های مثلث معکوس

این اندام‌ها را با پایین تنه‌های عریض و بالا تنه‌های کوچک و ظریف می‌شناسند. انتخاب پالتوهایی با یقه‌های بزرگ برای این اندام اشتباه است. این افراد در انتخاب پالتو چرم باید سراغ مدل‌هایی بروند که شانه‌های آن‌ها را عریض نشان ندهد و تعادل را به‌ظاهر آن‌ها برگرداند. پالتوهای از بالا تا پایین گشاد بهترین انتخاب برای این اندام است. البته پالتوهای چرم کتی جلوباز نیز این اندام را به‌شکل زیبایی به نمایش می‌گذارند.

پالتوهای چرمی قهوه‌ای انتخاب مناسبی برای استایل‌های رسمی هستند.

مناسب‌ترین مدل‌ پالتو چرم زنانه برای اندام‌های گلابی

در این اندام‌ها اندازه بالاتنه و کمر کوچک‌تر از پایین‌تنه است. بنابراین باید به دنبال مدل‌هایی باشید که با بزرگ نشان دادن بالاتنه تعادل را در ظاهر شما حفظ کند. بهترین انتخاب برای شما پالتوهایی با یقه‌های پهن و مدل‌دار است؛ به‌عنوان‌مثال پالتوهایی که یقه خز دارند، گزینه ایده‌آلی برای این اندام به نظر می‌رسد. همچنین پالتوهای متناسب با این اندام باید تا سر زانو باشد که پاهای شما را بلند و زیبا نشان دهد.

فرم اندام سیب و پالتوهای چرم مناسب آن

در اندام‌هایی به فرم سیب قسمت میانی بدن بزرگ است، درحالی‌که پاها لاغر هستند. افرادی با این فرم بدن باید توجه مخاطب را از قسمت میانی بدن خود بردارند. پالتوهای چرمی با حالت فون یا پالتوهایی که از زیر بغل تا پایین گشاد هستند، انتخاب خوبی برای این اندام محسوب می‌شوند.

بهترین پالتو چرمی برای اندام‌های مستطیلی

اندام‌های مستطیلی اندام‌های بلند و باریکی هستند که اندازه پایین‌تنه و بالاتنه در آن‌ها یکسان است. پالتوهای چرمی گشاد انتخاب بسیار مناسبی برای این اندام‌ها خواهند بود. این مدل پالتو چرم زنانه اندام شما را پرتر نشان می‌دهد. البته توصیه می‌کنیم که به سراغ پالتوهای بلند نروید و با انتخاب پالتوهای چرم کوتاه در اندامتان تناسب ایجاد کنید.

مدل پالتو چرم زنانه برای بالاتنه‌های بزرگ

معمولاً انتخاب پالتوهای زمستانی برای افرادی که بالاتنه بزرگی دارند، کار دشواری است. این افراد باید به دنبال مدل‌هایی باشند که بالاتنه آن‌ها را بزرگ نشان ندهد و تناسب را در ظاهر آن‌ها ایجاد کند. پالتوهای چرمی جلوباز بهترین انتخاب برای شما هستند. بااین‌وجود اگر طرفدار این پالتوها نیستید، سراغ مدل‌های آبشاری بروید.

بهترین مدل پالتو چرم شیک برای ریزاندام‌ها پالتوهای بلند و برش‌دار است.

با پالتو چرم زنانه چی بپوشیم؟

پالتو، شلوار، اسکارف، کیف، کفش و اکسسوری استایل شما را تشکیل می‌دهند. بنابراین برای داشتن استایلی شیک علاوه بر نکات فوق باید با بهترین ست‌های آشنا شوید. بسیاری از افراد خود را در ست پالتو چرم محدود می‌کنند؛ زیرا پالتوهای چرم را به‌عنوان پوششی کلاسیک می‌شناسند. غافل از اینکه با این پالتوها می‌توان به هر استایلی از سبک‌های مختلف دست‌درازی کرد. تنها باید از راهکارهای فوق‌العاده برای ست کردن با پالتو چرم بلند آگاه باشید و سایر آیتم‌ها را در استایلتان به‌درستی انتخاب کنید.

ازاین‌رو در ادامه استایل‌های متفاوت و شیکی را معرفی می‌کنیم که با پالتو چرم زنانه ست می‌شوند. این استایل ها به شرح زیر هستند.

بهترین مدل پالتو چرم زنانه با شلوار اسلش و بوت بنددار

پالتوهای چرم به‌همراه شلوارهای اسلش یا جاگر استایلی کژوال و خاص را برای شما به ارمغان می‌آورند. در کنار این ست از بوت‌ها یا نیم‌بوت‌های بنددار استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که نیم‌بوت برای پالتوهای بلند و بوت برای پالتوهای کوتاه مناسب‌تر است. علاوه‌برآن می‌توانید دستبند‌های چرم را به استایل خاص خود اضافه کنید. کیف‌های کوچک دوشی بهترین گزینه برای این استایل هستند.

خاص‌ترین استایل با مدل پالتو چرم زنانه به همراه شلوار جین

شلوار جین با هر استایلی شیک می‌شود. شاید در گذشته شلوار جین تنها به‌صورت راسته عرضه می‌شد، ولی امروزه انواع مختلف این شلوار در بازار وجود دارد. شلوارهای جین بگ برای پالتوهای کوتاه و جلو باز مناسب‌تر هستند. البته این شلوارها را با پالتوهای بلند جلو باز به همراه بافت یا هودی نیز می‌توانید بپوشید.

شلوارهای جین جذب نیز بسته به مدل پالتو با بوت بند‌دار یا زیپی ست می‌شوند. درصورتی‌که مدل پالتو شما اسپرت است، شلوار جین، بوت بنددار، اسکارف و بافت یقه اسکی بهترین گزینه برای شما خواهند بود. اما اگر به دنبال استایل خانمانه یا مجلس هستید، بوت زیپی و کمربند، شال را به استایل خود اضافه کنید.

بهترین مدل‌های پالتو چرم زنانه برای اندام‌های مثلث معکوس پالتوهای از بالا تا پایین گشاد هستند.

پوشیدن پالتوهای چرم به همراه پیراهن‌های مجلسی

یکی از زیباترین استایلی که هر زنی می‌تواند داشته باشید، ترکیب پیراهن با پالتو چرم است. پالتوهای چرم اور سایز را روی شانه‌های خود بندازید و پیراهن زیبایتان را نیز بر تن داشته باشید. البته بهتر است قد پیراهن بیشتر از زیر زانو نباشد. کیف دستی کوچک و اکسسوری‌های خانمانه این استایل را ازآنچه که تصور می‌کنید جذاب‌تر خواهند کرد.

پالتو چرم دخترانه شیک به همراه شلوار جاگر

شلوارهای جاگر بهترین گزینه برای کسانی هستند که به انواع مدل پالتو چرم زنانه و استایل‌های کژول  علاقه دارند. این شلوارها نیز در جنس‌های مختلفی وجود دارند. درصورتی‌که پایین‌تنه ظریفی دارید، شلوار جاگر چرم را به همراه پالتو چرم کوتاه بپوشید. اما اگر پایین‌تنه درشت یا قد کوتاهی دارید، به سراغ این دست از شلوارها نروید. شلوارهای جاگر با پالتو چرم به همراه کلاه و نیم‌بوت بنددار استایلی خاص و منحصر‌به‌فرد را برای شما به ارمغان می‌آورند.

برای ست پالتو چرم مشکی زنانه با لباس‌های مختلف خود را محدود به لباس‌های کلاسیک نکنید.

کلام آخر

در خرید پالتوهای چرمی عجله به خرج ندهید؛ زیرا پالتوهای چرمی نقش زیادی در استایل شما دارند. نکاتی که در این متن به شما یادآوری کردیم را در نظر داشته‌اشید و بهترین ست پالتو چرم زنانه را انتخاب کنید. یادتان باشد اگر مدل پالتو چرم زنانه با فیزیک بدنتان هم‌خوانی نداشتهباشد، جذابیت استایل شما را کم خواهد کرد.

در آخر نیز توصیه می‌کنیم که در زمان خرید تنها سلیقه خود را در نظر نگیرید؛ کیفیت پالتوهای چرمی نیز در ظاهر شما تأثیر دارند. بنابراین سراغ پالتوهای چرم از برندهای معتبر بروید که کیفیت بالای آن‌ها به جذابیت ظاهری استایل شما بیشتر کمک کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی کروکو سری بزنید و از مدل‌های متنوع پالتوهای زنانه چرم آن دیدن کنید.

 

 

تصاویر بیشتر
پالتوهایی با یقه خزدار بهترین گزینه در انتخاب ست پالتو چرم مشکی زنانه برای اندام‌های گلابی هستند.

پالتوهای چرمی جلوباز بهترین مدل پالتو چرم شیک برای بالاتنه‌های بزرگ هستند.

پالتوهای چرمی فون بهترین مدل پالتو چرمی برای اندام‌های به فرم سیب است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *