استایل زنانه

با انواع کمربند زنانه استایل خود را ظریف تر کنید!

خانم‌هایی که در پوشش خود از کمربند‌های زنانه استفاده‌‌ می‌کنند انسان‌های نکته سنج و باهوشی هستند. آنها به این راز نه چندان مخفی پی برده‌اند که چگونه یک کمربند زیبا‌‌ می‌تواند ظاهر آنها را درخشان و متمایز کند. کمربند زنانه‌‌ می‌تواند در چشم نوازی ظاهر شما، کار زیورآلات مختلف و جواهرات گران قیمت را انجام دهد. اگر موافق هستید در ادامه با چرم کروکو همراه شوید تا با انواع کمربند‌های زنانه آشنا شوید و کاربرد آنها را بهتر بشناسید.

انواع کمربند‌های زنانه

کمربند زنانه به عنوان یک اکسسوری مهم و تاثیرگذار بر اساس جنس و مدل، تنوع زیادی دارد. ویژگی هر کمربند بر اساس کاربرد آن متفاوت است. در این قسمت به معرفی پرکاربردترین کمربند‌های زنانه‌‌ می‌پردازیم.

کمربند چرم

قدیمی ترین نوع کمربند زنانه، کمربند چرم است. این کمربندها با چرم مصنوعی یا طبیعی ساخته‌‌ می‌شوند. چون جنس چرم کمی سنگین است بهتر است سگک کمربند‌های چرمی زنانه ظرافت بیشتری داشته باشد.کمربند چرم زنانه برای لباس‌های رسمی و کت و شلوارهای مجلسی استفاده زیادی دارد. کمربندهای پهن چرم یکی از ترند‌های سال ٢٠١٩ بود.

کمربند جیر

کمربند زنانه جیر، برای خانم هایی که به تیپ‌های اسپرت و ساده علاقه دارند مناسب است. کمربند جیر نسبت به چرم قیمت مناسب تری دارد. از این کمربند‌‌ها برای استایل روزمره استفاده‌‌ می‌شود.

 

کمربند فلزی

کمربند ‌های فلزی طرفداران زیادی دارد. در شلوار، دامن، شومیز، لباس‌های مجلسی، لباس‌های شب و… استفاده‌‌ می‌شود. اشکال کمربند‌های فلزی خیلی متنوع هستند. رنگ‌های طلایی و نقره ای آن را میتوان با سایر زیورآلات ست کرد. این کمربندها براق هستند برای همین برای جلوه استایل‌های کلاسیک نیز مثل کت دامن به کار‌‌ می‌رود. نوع زنجیری بزرگ آن برای لباس‌های زمستانی و پرحجم جلوه خاصی دارد.

کمربند نگین دار

تسمه هایی از جنس‌های مختلف که روی آن نگین، سنگ‌های براق و انواع کریستال کار شده است کمربندهای نگین دار هستند. استفاده از این کمربندها در مراسم عروسی و جشن‌‌ها ودورهمی‌های دوستانه کاربرد زیادی دارد.

کمربند بافت

کمربند بافت تلفیقی از کمربند‌های سنتی و مدرن است. از پارچه چرم و جیر برای بافت این کمربند‌‌ها استفاده‌‌ می‌شود. این کمربند یک مدل غیررسمی است. اگر یک کمربند را با بند ساعت، دکمه‌های لباس، یا حتی بند کیف و سایر زیورآلات خود هماهنگ کنید چیزی از جذابیت در استایل خود کم نگذاشته اید. کمربند بافت برای استایل تابستانی و کژوال گزینه خوبی است.

کمربند پارچه ای

این کمربند برای دامن و مانتو استفاده زیادی دارد. اگر محدودیت بودجه دارید از کمربندهای پارچه ای استفاده کنید. قیمت کمربند پارچه ای نسبت به سایر کمربندها مناسب تر است. این کمربند در میان دختران نوجوان بیشتر استفاده‌‌ می‌شود. در تیپ‌های اسپرت هم معمولارنگ کمربند پارچه ای با کفش و کیف کتانی به راحتی ست‌‌ می‌شود. این کمربندها به صورت شل دور کمر بسته‌‌ می‌شود.

کمربند کشی

کمربند کشی برای افرادی که چاق هستند مناسب است. پس اگر کمر یا بالاتنه بزرگی دارید از کمربندهای کشی استفاده کنید. رنگ تیره این کمربندها اندام شما را خوش فرم تر نشان‌‌ می‌دهد. کمربندهای کشی انعطاف پذیر هستند و روی خط کمر بسته‌‌ می‌شوند.

کمربند فانتزی

کمربند های فانتزی ترکیبی از انواع کمربندهاست. از نگین، فلز، چرم، پارچه و حتی استکیر هم در این کمربندها استفاده می شود. این کمربند‌ها طرفداران زیادی در میان خانم‌های جوان دارد.

چند نکته برای انتخاب کمربند

  • اگر بالاتنه شما درشت است بهتر است از کمربندهای پهن استفاده کنید.
  • کمربند پهن اندام شما را باریکتر نشان‌‌ می‌دهد.
  • هر چه قد بلندتر باشید کمربندهای عریضتر در پوشش شما جلوه زیباتری دارد.
  • استفاده از کمربند کشی همراه با دامن یا پیراهن هایی که پایین تنه گشادی دارند برای افرادی که کمر صاف یا مستطیلی دارند مناسب است.
  • اگر قد کوتاه هستید بهتر است ازکمربند چرم باریک تر استفاده کنید. کمربندهای پهن هر جنسی که باشد کمی قد را کوتاه تر میکند.
  • کمرباریک‌‌ها که دیگر از هر کمربندی‌‌ می‌تواند استفاده کنند. هرچه کمربند شما ظریفتر و روشنتر باشد کمر شما و اندام زیبایتان جلوه بیشتری خواهد داشت.
  • افرادقدکوتاه بهتر است رنگ کمربند را با رنگ لباس خود ست کنند و سراغ رنگ‌های متضاد نرود.
  • اگر‌‌ می‌خواهید از کمربند زنانه فقط برای موقعیت‌های خاص استفاده کنید رنگ‌های خنثی برای شما گزینه بهتری است. کمربندهای مشکی یا قهوه ای به راحتی با لباس‌های دیگر ست‌‌ می‌شود.

 

نکته پایانی

همانطور که دیدید کمربند فقط مخصوص آقایان نیست. پس برای یک ظاهر شیک همیشه دنبال راه‌های پرهزینه نباشید. هدف اصلی چرم کروکو از ارائه این مطلب یادآوری این نکته بود که شما فراموش نکنید چگونه با اضافه کردن یک اکسسوری خیلی ساده مثل کمربند زنانه‌‌ می‌توانید تغییر بزرگی در استایل تان به وجود بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *