استایل زنانه

انتخاب یک کمربند چرم شیک برای خانم ها

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]کمربندها آخرین چیزی هستند که به پوشش شما اضافه می شوند و ظاهر شما را کامل کرده و صیقل می دهند. اضافه شدن کمربند به پوشش لباس می تواند معادل افزودن یک نقطه به انتهای جمله باشد. کمربندها می توانند به بهبود تناسب لباس بیفزایند. مطمئناً، مانند سایر اجزای پوشش، فاکتورها و عناصری هم برای انتخاب و بستن یک کمربند مناسب وجود دارند که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.[/vc_column_text]
[vc_column_text text_larger=”no”]

انواع کمربند چرم زنانه

با آگاهی از انواع کمربندهای موجود، می توانید بفهمید کدام یک را برای چه مناسبتی انتخاب کنید و اینکه آیا آن نوع کمربند با سبک شخصی و نوع بدن شما متناسب است یا نه.

کمربند چرم زنانه کلاسیک

کمربند کلاسیک چه در رنگ سیاه باشد و چه در رنگ قهوه، یک الزام در کمد لباس هر زن است. این نوع کمربند یک قطعه همه کاره است. سادگی این کمربند با یک طراحی و سگک ساده باعث می شود تا بتوان آن را با هر پوششی سازگار کرد. این کمربند وقتی از چرم مرغوب باشد ، ظاهر شما را چند برابر شیک می کند. اگر می خواهید مورد توجه واقع شوید، یکی از پوشش های جانبی، مانند کیف یا روسری را با رنگ کمربند خود مطابقت دهید.

مرحله بعدی سگک فلزی است. اگر می خواهید به جلوه خود بیفزایید ، به دنبال سگک فلزی طلایی یا نقره ای بروید. چه کمربند باریک و چه کمربند پهن را انتخاب کنید ، قابلیت انعطاف پذیری این قطعه ثابت است. این نوع سگک فلزی ساختار بیشتری به ظاهر کلی شما می بخشد.

کمربند چرم زنانه بافته شده

کمربند چرم زنانه بافته شده از سبک های سنتی عبور کرده است. سهولت مدل سازی این کمربند باعث شده است که شیک پوشان بتوانند با آن به ظاهر خود بپردازند. به نظر من ، این کمربند هنگام پوشیدن روی تاپ های تونیک و لباس های ماکسی و همچنین دامن های مدادی هترین ظاهر را دارد.

کمربند چرم زنانه باریک

کمربند چرم زنانه باریک و ظریف به راحتی می توانند لباس شما را برجسته و خاص کنند و کامل به نظر برسند. با این نوع کمربند می توان لباسهای رنگارنگ و چاپهای جسورانه تر را ست کرد. زیرا عرض کم آن باعث کم توجهی می شود. از آنجا که کمربند باریک است ، آن را با شلوار جین یا دامن های متناسب تر بپوشید. این نوع کمربند با لباس های گشاد، جذابیت شیک خود را از دست می دهد.

کمربند چرم زنانه پهن

کمربند چرم زنانه پهن برای ایجاد یک شکل شگفت انگیز به حالت ساعت شنی مناسب است و برای جذابیت دور کمر معجزه می کند. اگر می خواهید هنگام پوشیدن لباس کمر خود را محکم کنید، کمربند پهن بهترین گزینه است. مطمئناً کمربند پهن یک لباس ارزشمند برای کمد لباس شماست.

کمربند چرم زنانه طنابی

بستن یک طناب به دور کمر خود ، سبک بدون دردسری است. این نوع بستن کمربند راهی آسان برای افزودن ساختار و شکل شما محسوب می شود. می توانید کمربند طناب خود را به روش های مختلف ، از جلو وسط ، عقب یا حتی نامتقارن در یک طرف ، ببندید. این یک روش منحصر به فرد است. این کمربند طنابی مخصوصاً در ماههای گرم با لباس های سبک تر کارایی خوبی دارد.

کمربند چرم زنانه کشسان

کمربندهای الاستیک از پوشش های مرسوم در دهه ۸۰ میلادی الهام می گیرد، به خصوص اگر از سگک زینتی استفاده کنند. اگر تصمیم دارید کمر زیبا و کمربند الاستیک خود را در مرکز توجه قرار دهید ، بقیه ظاهرتان را ساده نگه دارید و اجازه دهید توجه به سوی کمربند باشد.

کمربند چرم زنانه پارچه ای

کمربند پارچه ای یکی دیگر از مدل های داغی بوده که امسال ظهور کرده است. روسری هایی که به عنوان کمربند استفاده می شوند بهترین مدل برای یک دختر هستند. این ترفند یک مد خاص را برای دختران جوان القا می کند.

کمربند چرم زنانه نگین دار

این نوع کمربند نیز جنبه تزیینی و ظریفی دارد. از آنجایی که این کمربندها برای روی پیراهن و دامن استفاده می شود، بیشترین کاربرد آنها برای مجلس و لباس های غیر رسمی است. البته می توان از آن برای مانتو و تن پوش های بیرونی که طرح و رنگ ساده ای دارند استفاده گردد.

برای کسب نکات بیشتر در مورد کمربند چرم زنانه از محصولات سایت معتبر چرم کروکو www.croco.ir بازدید کنید. یکی از اهداف چرم کروکو ارائه محصولات خلاقانه و با کیفیت، متناسب با تمامی سلیقه‌هاست. چرم کروکو یکی از برندهایی است که کمربند چرم زنانه و مردانه را به‌صورت ست و یا تکی به مشتریان عرضه می‌کند. پس با خیال راحت تنوع و کیفیت را یکجا به ارمغان ببرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *