لباس زنانه

بهترین انتخاب لباس های بهاری + چند پیشنهاد ویژه

فصل بهار اولین فصل سال است. فصل شروعی تازه و جدید! انتخاب هوشمندانه لباس به شما کمک می‌کند با انرژی مضاعف سال جدیدتان را شروع کنید. برای داشتن یک پایان سال موفق خیلی مهم است که چگونه به استقبال بهار می‌روید. با چرم کروکو همراه شوید تا درباره بهترین روش انتخاب لباسهای بهاره بیشتر بدانیم.

بهار زیباست اما نه قابل اعتماد!

 به آب و هوای بهار هیچ اعتمادی نیست. خیلی سبک لباس نپوشید. چون هر لحظه ممکن است هوا سرد و بارانی شود. خیلی هم بدنتان را گرم نگه ندارید. آفتاب بهار وقتی سر بر می‌آورد حسابی گرم و سوزان می‌شود. کمی برای گذاشتن کنار گذاشتن چتر و پالتوها و لباس های گرمتان تعلل کنید.

جنس لباس های بهاری

لباس هایی که پارچه نازک و سبک دارند و تراکم بالایی ندارند بهترین انتخاب برای فصل بهار است. پارچه شیمر، پارچه های ابر و بادی، پارچه اسکاچی، پارچه ژاکارد، پارچه ساتن، پارچه حریر، پارچه ریون، پارچه لمه و نخی برای این فصل مناسب است. یکی از مزیتهای اصلی پارچه های بهاره نازک بودن آن است که هم تن شما را خنک نگه می‌دارد و هم لخت است و وزن سبکی دارد. این پارچه ها تنوع بسیار زیادی دارند. بنابراین شما از لحاظ جنس لباس های بهاری مشکل چندانی در انتخاب ندارید. طرح لباس های بهاری ویژگی مهم تری است که باید بیشتر به آن توجه کنید.

 

طرح لباس های بهاری

 لباس های گلدار و به اصطلاح گل منگلی چند سالی است که دوباره جای خودش را در مد و پوشش جوانان پیدا کرده است. لباس هایی با طرح گل، بوته، شکوفه و طبیعت به استایل شما طراوت خاصی می‌دهد. این لباس های شاد به شما کمک می‌کند یک استایل فانتزی و جذاب برای خودتان در فصل بهار خلق کنید.

 مدل لباس های بهاری

انتخاب لباس های آزاد و گشاد بهترین گزینه برای فصل بهار است. خوب، هوا معتدل است و قرار است شما احساس راحتی و خنکی داشته باشید. پس لباس های تنگ و چسبان را کنار بگذارید شلوار های گشاد، تیشرت و بلوز های آزاد بهترین گزینه برای فصل بهار است. البته اگر نمی خواهید حس خوب سرزندگی را در فصل بهار از دست بدهید.

 رنگ لباس های بهاری

 با تغییر فصل شما هم می‌توانید بهاری شوید. این پیشنهاد خوبی است. همراه با تغییر پوشش درختان بهتر است رنگ و جلای دیگری به ظاهرتان بدهید. رنگ سبز جوانه ها، سفیدی شکوفه ها و رنگ صورتی غنچه های تازه را در نظر بگیرید. اینها بهترین رنگ برای لباس در فصل بهار است. رنگ های شاد و روشن مثل سفید، سبز، زرد، صورتی و… انتخاب های بهارگونه هستند. رنگ های مشکی، خاکستری، قهوه ای و… که تن تیره ای دارند مناسب فصل بهار نیست.

رنگ های تیره نور خورشید را به خود جذب می‌کند و ممکن است شما را از گرمای بهار کلافه کند. رنگ سفید بیشترین کاربرد را در فصل بهار دارد. هم زیباست و هم به خوبی با سایر لباس ها ست می‌شود. در یک کلام رنگ سفید برای شما در فصل بهار معجزه می‌کند!

خداحافظی با بوت ها و چکمه ها

 بوت ها، چکمه ها، کتانی ها و کفش های جلو بسته تان را تمیز کنید و کنار بگذارید. کفش های رو باز و جلو باز و صندل ها گزینه خوبی برای فصل بهار است. از کفش های جلو باز تخت برای موقعیت های غیر رسمی و روزمره استفاده کنید. کفش های پاشنه بلند را هم بگذارید برای مراسم رسمی!

 بهترین پیراهن های بهاری

 پیراهن های کوتاه و بدون آستین پیشنهاد خوبی برای فصل بهار است. این مدل پیراهن ها بسیار متنوع هستند. می‌توانید از پیراهن های گلدار و بندی در قسمت بالاتنه استفاده کنید و به خودتان یک حال و هوای بهاری بدهید. پیراهن های بلند و نخی هم گزینه ایده آلی برای پوشیدن در فصل بهار است.

اکسسوری های بهاری

 اگر از لباس های گلدار خوشتان نمیآید یا نمی خواهید خیلی شلوغ کاری کنید سراغ اکسسوری ها بروید. یک دستمال گردن، روسری یا شال با طرح های رنگی و شاد که جنس سبکی هم دارند همچنان حال شما را بهاری نگه می‌دارد. هر چه رنگ این اکسسوری ها با لباس های شما متفاوت باشد ظاهر شما خیلی خاص تر و جذاب تر می‌شود. چه چیزی زیباتر از شال های ویسکوز و اکریلیک گلدار برای خانم هایی که نمی خواهند از شیک پوشی در فصل بهار بگذرند. فقط یادتان باشد تیپ خود را متناسب با موقعیتی که در آن قرار دارید هماهنگ کنید.

پیشنهاد کروکو

 کروکو از شما می‌خواهد همیشه لباسی انتخاب کنید که با دیدن خودتان در آینه لبخند بزنید. احساس رضایت شما از همه چیز مهمتر است. هر چند ارائه این اصول شما را محبوب تر و شیک تر می‌کند اما شما به انتخاب چیزی مجبور نیستید. همیشه همانگونه لباس بپوشید که درون تان به شما می‌گوید.

پایان

 چرم کروکو مفتخر است با ارائه انواع محصولات چرمی مرغوب شما را در یک خرید مطمئن و رضایت بخش همراهی کند. این فروشگاه معتبر، با آرزوی داشتن بهاری زبا و خاطره انگیز، به شما پیشنهاد می‌کند حتما از محصولات متنوع و جذاب فروشگاه چرم کروکو بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *