لباس زنانه, لباس مردانه

چرم عسلی، رنگ محبوب چرم پوش‌ها

آشنایی با روش ست کردن رنگ عسلی در استایل شما به‌راحتی آب خوردن است.

محصولات چرمی پای ثابت کمد لباس‌های ما هستند. آن‌ها دوام و ماندگاری قابل‌توجهی دارند و علاوه بر آن به استایل ما زیبایی خیره‌کننده‌ای می‌بخشند. محصولات چرمی در رنگ‌های متنوعی تولیدشده و راهی بازار مصرف می‌شود که یکی از آن رنگ‌ها عسلی است. شاید به نظر شما ست کردن رنگ عسلی کار دشواری بیایید، اما ما قصد داریم این کار را برای شما راحت کنیم. در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت که رنگ عسلی را با چه رنگ‌ها و لباس‌هایی ست کنید.

عسلی؛ رنگی زیبا و اصیل

اگر نگاهی به ویترین مغازه‌های چرم‌فروشی بیندازید، متوجه می‌شوید که محصولات چرمی از گذشته تابه‌حال در سه رنگ اصلی تولید شده‌اند. گرچه این روزها رنگ‌های متنوعی برای تولید محصولات چرمی استفاده می‌شود، اما درگذشته تنها سه رنگ اصلی یعنی رنگ مشکی، قهوه‌ای و عسلی را در محصولات چرمی مشاهده می‌شد.

اگر شما نیز از استایل‌های همیشگی با رنگ‌های تیره خسته شده‌اید، زمان آن رسیده که رنگ عسلی را به ترکیب لباس‌هایتان اضافه کنید. شاید این سؤال را از خود بپرسید که عسلی با چه رنگی ست میشه؟ در جواب باید بگوییم که این رنگ در گروه رنگ‌های گرم قرار دارد و ست کردن آن با دیگر لباس‌های شما کار سختی به نظر نمی‌رسد. پس با ما همراه باشید و رنگ‌های جذاب در کنار عسلی را بشناسید.

رنگ عسلی را با چه رنگی ست کنیم؟

رنگ عسلی نمادی از گرمای زندگی‌بخش خورشید است؛ به همین دلیل این رنگ نقش مؤثری در افزایش روحیه دارد. این رنگ همخوانی زیبایی با اغلب رنگ‌ها دارد، اما برخی رنگ‌ها زیبایی و جلوه آن را دوچندان می‌کنند. در ادامه سه پالت رنگی زیبا برای ترکیب با رنگ عسلی به شما معرفی می‌کنیم.

پالت رنگ اول به شرح زیر است:

  • زرد زعفرانی
  • قهوه‌ای شکلاتی مات
  • رنگ آبی جین یا اسطوخودوسی
  • آبی تیره و مات

ست کردن رنگ عسلی با کمک پالت رنگی به‌راحتی امکان‌پذیر است.

پالت رنگی شماره دو ترکیبی با رنگ عسلی به شرح زیر است:

  • نقره‌ای مات
  • رنگ پاپریکایی (قرمز آتیشی مات)
  • کله‌غازی مات
  • نارنجی مات

ست کردن رنگ عسلی با نقره‌ای و طوسی بسیار جذاب می‌شود.

پالت رنگی سوم نیز شامل رنگ‌های زیر می‌شود:

  • رنگ لاله زرد
  • رنگ سبز دریایی
  • رنگ فیروزه‌ای
  • رنگ گوجه‌ای

ترکیب رنگ سبز دریایی و فیروزه‌ای انتخابی مناسب برای ست کردن رنگ عسلی است.

ست کردن کفش عسلی

کفش‌های عسلی زیبایی منحصربه‌فردی دارند. آن‌ها به‌راحتی با لباس‌ها و انواع اکسسوری مثل کمربند و دستبند چرمی ست می‌شوند. شاید شما بپرسید که “کفش عسلی با چی ست میشه؟” در ادامه روش‌های ست کردن کفش عسلی مردانه و زنانه را به شما توضیح می‌دهیم.

ست کردن رنگ عسلی کفش مردانه

اگر شما نیز به شیک‌پوشی خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید بدانید که “کفش عسلی مردانه با چی ست میشه؟” باید بگوییم که تقریباً با همه‌چیز! رنگ عسلی در کفش‌های مردانه واقعاً منحصربه‌فرد است و کفش‌هایی به این رنگ هم برای استایل‌های معمولی و هم برای استایل‌های رسمی مناسب هستند. تنها تفاوتی که در این دو استایل وجود دارد، استفاده از لباس‌ها و اکسسوری‌های متنوع در کنار لباس‌هایتان است. به‌طور مثال اگر قرار است از کفش عسلی با شلوار جین در استایل خود استفاده کنید، بهتر است شلوارهای جین تیره به همراه ست کمربند چرم عسلی بپوشید.

همچنین برای ست لباس با کفش عسلی مردانه در استایل‌های رسمی نیز می‌توانید از رنگ‌های طوسی، دودی، شکلاتی و مشکی بهره ببرید. یکی از زیباترین کفش‌های چرم عسلی که به استایل‌های رسمی مردانه وقار و زیبایی می‌بخشند، مدل‌های هشترک (کفش‌هایی که روی آن‌ها با منفذهایی تزئین شده) است.

اگر قصد دارید لباس زمستانه خود را با کفش چرم عسلی تکمیل کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب چکمه‌های چلسی عسلی‌رنگ است. این مدل چکمه‌های مردانه به‌راحتی با کت‌های چرم، انواع کمربند و کیف‌های مردانه ست می‌شوند و ظاهر شما را جذاب‌تر نشان می‌دهند.

یادگیری روش ست کردن کفش عسلی به شیک‌پوشی شما کمک می‌کند.

ست کردن کفش عسلی زنانه

خوشبختانه دست بانوان برای ست کردن کفش‌های عسلی در مقایسه با آقایان بازتر است. بانوان امکان ست کردن کفش‌های عسلی با کیف، مانتو، لباس و روسری خود را دارند. اما سوال اصلی این است که کفش عسلی زنانه با چه رنگی ست میشه؟

کفش‌های عسلی با رنگ‌های سبز، قهوه‌ای، سفید و انواع تناژ خردلی و شکلاتی ست می‌شود. استایل‌های زنانه‌ای که در آن‌ها کفش عسلی به چشم می‌خورد، جذابیت زیادی دارند. به همین دلیل است که اغلب طراحان لباس هرساله مدل‌های متنوعی از استایل‌ها را با کفش عسلی زنانه معرفی می‌کنند.

ست لباس با کفش عسلی زنانه

لباس‌های قهوه‌ای و کرم‌رنگ انتخاب مناسبی برای ست کردن با کفش‌های عسلی هستند؛ البته اگر این رنگ‌ها با پوست شما همخوانی داشته باشند. شلوارهای جین مشکی و طوسی نیز به همراه کفش‌های عسلی زیبایی خاصی به استایلتان می‌بخشند. رنگ سبز نعنایی یا سبز دریایی نیز انتخاب منحصربه‌فردی برای ترکیب با رنگ عسلی است. این رنگ‌ها مخصوصاً در پلیورها و بافت‌ها جذابیت خود را بیشتر نشان می‌دهند و برای پوشیدن به همراه کفش عسلی انتخاب هوشمندانه‌تری به نظر می‌رسند.

ست کردن رنگ عسلی کفش زنانه با کت یا مانتوهای رنگی استایل جذابی خواهد شد.

ست کیف و کفش عسلی با مانتو

این سؤال که کیف و کفش عسلی با چه مانتویی ست میشه، مخصوصاً زمانی که قصد خرید کیف و کفش عسلی را دارید، ذهن شما را زیاد مشغول می‌کند. باید بدانید که کیف و کفش عسلی به‌تنهایی تکمیل‌کننده یکدیگر هستند.

اما درصورتی‌که می‌خواهید رنگ مانتو خود را با کیف و کفش عسلی ست کنید، بهتر است ابتدا به استایلتان توجه داشته باشید. مثلاً اگر قصد انتخاب مانتو برای استایل‌های خیابانی را دارید، مانتو کرم یا سرمه‌ای تیره انتخاب مناسبی است. اگر برای حضور در مهمانی و مراسم‌های رسمی قصد انتخاب مانتو به همراه کیف و کفش عسلی را دارید، رنگ دودی، مشکی، طوسی و شکلاتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ست کردن رنگ عسلی دامن چرم

دامن‌های چرمی یکی از محبوب‌ترین لباس‌های چرم هستند. برای ست کردن دامن‌های چرمی عسلی‌رنگ از لباس‌هایی بارنگ‌های پایه سفید یا مشکی یا از رنگ ترکیبی کرمی استفاده کنید. برای انتخاب کفش نیز بهتر است سراغ رنگی هماهنگ با رنگ لباستان بروید. ست کردن رنگ عسلی دامن کار بسیار آسانی است، اما یادتان باشد زمانی دامن این رنگی بپوشید که می‌خواهید این دامن را نقطه توجه استایلتان قرار دهید.

برای انتخاب دامن چرم و ست کردن رنگ عسلی آن از رنگ‌های سفید و مشکی استفاده کنید.

پالتو عسلی برای روزهایی که پرانرژی هستید

همان‌طور که حتماً شما نیز حس کرده‌اید رنگ عسلی نشاط و شادابی را به روحیه همه افراد انتقال می‌دهد. پالتوهای چرم عسلی‌رنگ نیز از این قضیه مستثنا نیستند. برای انتخاب رنگ لباس مناسب در کنار پالتو عسلی بهتر است سراغ رنگ‌های روشن مثل سفید و کرم بروید. پیشنهاد ما پلیور سفید به همراه شلوار جین آبی آسمانی است که ظاهر شما را بسیار زیبا نشان می‌دهد.

خرید کت چرم و نحوه ست کردن رنگ عسلی آن شاید گیج‌کننده به نظر برسد.

جمع‌بندی

کمد لباس برخی افراد با لباس‌های تیره محاصره‌ شده‌اند؛ این در حالی است که لباس‌های رنگ روشن به ظاهر این افراد جلوه‌ای متفاوت و زیبا می‌بخشد. اگر شما نیز قصد دارید با خرید لباس‌های رنگ روشن تنوعی در سبک پوشش خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ عسلی است.

در این مقاله به روش‌های ست کردن رنگ عسلی با دیگر لباس‌ها اشاره کردیم. همان‌طور که می‌دانید محبوب‌ترین لباس‌های عسلی‌رنگ از چرم‌های طبیعی ساخته می‌شوند. اگر می‌خواهید از خرید بهترین محصولات چرمی لذت ببرید، به فروشگاه اینترنتی چرم کروکو سر بزنید. بهترین‌ها در این فروشگاه انتظار شما را می‌کشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *