استایل مردانه, اکسسوری مردانه

چطور با انتخاب یک دستکش مردانه خاص شویم؟

از گذشته تا کنون افراد معدودی به استفاده از دستکش‌ها به عنوان یکی از اجزای استایل علاقه داشته‌اند. امروزه با پیشرفت صنعت مد و پوشاک شاهد بازگشت پرقدرت دستکش ‌ها به پوشش مردان و زنان می‌باشیم، چرا که انواع و اقسام مدل‌ها و طرح‌ها در حال ساخت هستند و همین امر موجب می‌شود افراد زیادی با توجه به سلیقه خود از این اکسسوری زیبا بهره‌مند شوند. این اکسسوری در چند دسته کلی طبقه‌بندی می‌شود که پرطرفدار‌ترین آنها دستکش چرمی می‌باشد.

برای اینکه بتوانید با انتخاب این پوشش جذاب به یک فرد خاص و شیک‌پوش تبدیل شوید، نکاتی وجود دارند که شما را در این راه همراهی می‌کنند و رعایت کردن این مباحث به منزله دو چندان شدن زیبایی ظاهر شما می‌باشد. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در مورد برگزیدن بهترین دستکش ارائه دهیم تا با پیروی از آنها، خود را از دیگران متمایز کنید. با کروکو همراه باشید…

ارزش یک لباس به قیمت آن وابسته نیست!

شما به عنوان یک فرد شیک‌پوش که با خواندن این مطلب قصد دارد استایل خود را بهبود ببخشد باید این نکته را مد نظر داشته باشید که مبلغ یک محصول مانند دستکش، موجب افزایش ارزش آن نخواهد شد، چرا که اگر برایتان هیچ سودی نداشته و پاسخگوی نیازتان نباشد در واقع به هیچ دردی نمی‌خورد.

قبل از هرکاری باید این موضوع را مشخص کنید که هدف شما از خرید این اکسسوری خاص چیست؟ آیا تنها به زیبایی آن می‌اندیشید یا به مزیت‌های دیگری هم توجه دارید؟ هنگامی که این مبحث برایتان واضح و مبرهن بود مطمئنا انتخاب ارزنده‌تری خواهید داشت و مبلغی که می‌پردازید منطقی‌تر خواهد بود.

مسلما اگر به دنبال تکمیل استایل خود در فصول سرد سال هستید، دستکش چرمی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد؛ این محصول از دستانتان در برابر سرما محافظت کرده و همچنین ظاهر شیک و منحصر‌به‌فردی را در اختیارتان قرار می‌دهد. این موضوع را فراموش نکنید که علاوه بر چرم بودن این اکسسوری نکات دیگری نیز وجود دارند که نباید منکر آنها شد. در واقع مبلغی که برای این محصول پرداخته می‌شود نباید تنها به دلیل جنس آن باشد.

انتخاب بهترین گزینه…

به طور معمول دستکش‌های زینتی که معمولا برای تکمیل استایل رسمی و نیمه رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بر اساس یک فرمول ساده سایزبندی می‌شوند. اندازه این اکسسوری به فاصله نوک انگشت میانی تا انتهای کف دست و دور کف دستتان بستگی دارد و اکثر شرکت‌ها سایز‌های متفاوتی را برای افراد مختلف تولید می‌کنند. فراموش نکنید که اندازه دستکش، مهم‌ترین عاملی است که باید به آن توجه شود تا بتوان از آن به درستی استفاده کرد.

نکته پر اهمیت دیگر، ویژگی بصری دستکش است؛ مطمئنا برای اینکه به فرد خاصی تبدیل شوید باید ظاهر خود را متحول کنید. دستکشی که طراحی بیرونی ویژه‌ای داشته باشد شما را در این مسیر یاری کرده و زیبایی چشمگیری را به استایلتان می‌افزاید. برای انتخاب بهترین مدل نیازی به راهنمایی ندارید، تنها بر اساس سلیقه خود عمل کرده و تلاش کنید که سبک طراحی دستکش را با سایر اجزای استایل خود ست کنید.

نکته پایانی رنگ دستکش می‌باشد که هر فردی می‌بایست با توجه به هارمونی موجود در لباس‌هایش، بهترین رنگ را برگزیند. برخی اوقات نیز بهتر است از دستکش به عنوان یک عنصر ساختارشکن استفاده شود.

کلام آخر

به طور کلی هنگامی که می‌خواهید خاص‌تر و شکیل‌تر از بقیه افراد به نظر برسید باید کار‌هایی را انجام دهید که بسیاری از انجام آنها غافل می‌شوند و چه گزینه‌ای بهتر از یک دستکش چرمی می‌تواند پاسخگوی شما باشد؟! همانطور که پیش‌تر اشاره شد، رنگ‌های ساختار‌شکن بسیار به جلب توجه کمک می‌کنند. همچنین اگر بتوانید دستکش خود را با یک عنصر دیگر مانند کفش یا اکسسوری‌های زینتی مانند کروات یا پاپیون ست کنید، جلوه بصری آن را دوچندان خواهید کرد.

طرح روی دستکش نیز می‌تواند نقش مهمی را در این میدان ایفا کند و قطعا نباید از آن به سادگی گذر کرد. ناگفته نماند که دستکس‌های بدون انگشت نیز ظاهری بی‌نظیر به همراه دارند و شما را در انجام کار‌های ظریف توانا می‌سازند. با توجه به نکاتی که تاکنون دریافت کردید و در نظر گرفتن نیاز‌های خود، دست به انتخاب زده و برترین گزینه پیش رویتان را برگزینید تا در جمع دوستان و آشنایان مانند الماس بدرخشید.

 

تصاویر بیشتر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *