اکسسوری زنانه, اکسسوری مردانه

با “جاکلیدی چرم” خاص بودنت را استارت بزن!

شاید کمی فانتزی باشد اما چرا توجه به جزئیات کوچک را از یک ابزار خیلی ساده و پیش پا افتاده مثل جاکلیدی شروع نمی کنید؟ عادت کنید به کوچکترین ابزار هم توجه کنید تا بزرگترین اتفاق ها برایتان رقم بخورد. هیچ خانه ای بدون کلید نیست. در هر خانه یک یا چند کلید کوچک و بزرگ در دست افراد خانواده می‌چرخد؛ با چرم کروکو همراه باشید تا با انواع جاکلیدی کاربرد و نگهداری از آن بیشتر آشنا شویم.

ساده ولی کاربردی

 جاکلیدی یک ابزار ساده اما کاربردی است. در جا کلیدی ها حلقه ساده ای وجود دارد که کلیدها در آن قرار می‌گیرد. این ابزار کمک می‌کند کلیدها گم نشود و حمل آنها اصولی تر و راحت تر باشد. جا کلیدی استفاده های محدودی دارد؛ مثل استفاده برای سوئیچ ماشین تا فلش، در باز کن و غیره! جاکلیدی ها جای زیادی نمی گیرد اما کمک می‌کند شما ابزارهای تان را ساماندهی کنید.

انواع جاکلیدی ها

جاکلیدی ها در جنس های مختلف و در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود است. قیمت خیلی کمی دارد. برای همین به راحتی می‌توانید آن را خریداری کنید. با یک جا کلیدی مناسب خیال شما از بابت گم شدن کلید ها و ابزارهای کوچک راحت است. علاوه بر طرح، جاکلیدی ها در اندازه ها و طول و عرض های مختلف تولید می شود.

جاکلیدی چرم

 چرم پارچه ای است که به صورت طبیعی یا مصنوعی طی فرایندهای مختلفی به دست میآید. جاکلیدی های چرم طرفداران زیادی دارد و بسیار رایج است. هم خانم ها و هم آقایان می‌توانند از جاکلیدی چرم استفاده کنند.

 

مزایای جاکلیدی چرم

 جاکلیدی ابزاری است که مدام در دست کیف یا جیب جا به جا می‌شود؛ بنابراین احتمال آلوده شدن آن خیلی زیاد است. جاکلیدی که از چرم ساخته می‌شود به راحتی شسته می‌شود. پرکاربرد بودن بودن این ابزار باعث می‌شود به دفعات در معرض آسیب یا ضربه قرار بگیرد. جاکلیدی های چرم بسیار مقاوم هستند و به راحتی دچار فرسودگی یا صدمه نمی شود.

شستن جاکلیدی چرم

 در صورتی که جاکلیدی چرم شما به هر دلیلی آلوده شد تمیز کردن آن بسیار ساده است. کافی است چند قطره مایع ظرفشویی یا شامپو را در مقداری آب گرم بریزید و حل کنید. سپس یک پارچه نخی را در این محلول بزنید و روی جاکلیدی بکشید. به همین راحتی جاکلیدی چرم شما مانند روز اولش تمیز و براق می‌شود.

جاکلیدی نماد سلیقه شما است

 جاکلیدی مثل هر ابزار دیگری می‌تواند وسیله ای برای ابراز علایق و سلایق شخصی شما باشد. جاکلیدی های اسپرت، رسمی، فانتزی و حتی لاکچری که هر کدام طرح متفاوتی دارد می‌تواند حامل یک پیام خاص باشد. با انتخاب مناسب هر جا کلیدی می‌توانید سلیقه خاص خودتان را به دیگران نشان دهید.

 هدیه دوستانه

اگر می‌خواهید به یک دوست صمیمی هدیه کوچکی بدهید انتخاب جاکلیدی چرم گزینه خوبی است. خیلی از شرکت‌های تولید کننده جاکلیدی، با توجه به سلیقه و سفارش شما جاکلیدی مخصوص شما را تولید می‌کنند. شما می‌توانید نام یا حرف اول اسم شخصی که می‌خواهید به او هدیه بدهید را سفارش دهید. این هدیه حتما دوست شما را غافلگیر خواهد کرد.

هدیه ای در تعداد انبوه

 شاید رئیس یک اداره یا مدیر یک مدرسه باشید و بخواهید به دانش آموزان یا پرسنل خود هدیه های کوچک ولی ارزشمندی بدهید. به طوری که تا مدت‌ها به عنوان یک یادگاری خاطره انگیز یادآور همکاری شما با هم باشد. جاکلیدی های چرم با کیفیت، بهترین یادگاری و مقرون به صرفه ترین هدیه است؛ که می‌توانید در تعداد انبوه خریداری کنید. هیچ کس از یک جاکلیدی چرم خوش دست، بدش نمی آید؛ حتی اگر هزینه چندانی برای آن پرداخت نکرده باشید.

 محلی برای تبلیغات شما

 اگر صاحب یک کسب و کار هستید و می‌خواهید برای آن تبلیغ کنید جاکلیدی ها محل خوبی است. شما می‌توانید شماره تماس، لوگو و زمینه فعالیت خود را روی انواع جاکلیدی حک کنید. توزیع این جا کلیدی ها در بین مخاطبان کسب و کار شما ایده ه ای هوشمندانه است. در جاکلیدی های چرم، عبارت مورد نظر شما را به صورت ظریف و زیبایی روی قالب های مختلف چرم با لیزر حک می‌کنند. با این ایده بقیه هزینه تبلیغات را می‌توانید به نفع گسترش کسب و کارتان مورد استفاده قرار دهید.

این روزها روش های قدیمی تبلیغات مثل تبلیغ های کاغذی نتیجه چندانی ندارد. حتی باعث هدر رفتن کاغذ و اتلاف وقت افراد می‌شود. مطمئن باشید اگر جاکلیدی شما به صورت حرفه ای طراحی و تولید شود تاثیر زیادی در فروش محصولات و توسعه خدمات شما دارد. مسلما جاکلیدی چرم تبلیغ شما را برای مدت بیشتری حفظ می‌کند.

 

 پایان

 جاکلیدی ها یک ابزار کوچک هستند که همه کلیدهای شما را در دل خود جمع می‌کند. اکثر جاکلیدی ها فضای لازم را برای جا دادن کلید های کوچک و بزرگ شما فراهم می‌کند. چرم کروکو سال هاست که در زمینه تولید محصولات چرمی زبانزد است. این اعتبار از اعتماد مشتریان به مجموعه چرم کروکو در سراسر ایران نشأت می‌گیرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم از محصولات جذاب و متنوع فروشگاه بزرگ چرم کروکو بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *