کفش زنانه

انتخاب لباس مجلسی با بوت بلند | (راهنمای خرید بوت با توجه به لباس)

ترکیب لباس مجلسی با بوت بلند بی‌نظیر است.

زمانی که به استایل زمستانی فکر می‌کنیم، اولین چیزی که به نظرمان می‌رسد، بوت‌های بلند و پالتوهای زمستانی است. شاید مدل‌ها و سبک دوخت لباس‌های زمستانی هرساله تغییر کند، اما بوت‌های زمستانی امتحان خود را دراین‌باره پس داده‌اند. بوت‌های بلند با هر لباسی ست می‌شوند، اما یکی از استایل‌های جذاب فصل زمستان که بیشتر در مراسمات رسمی از آن استفاده می‌شود، ترکیب لباس مجلسی با بوت بلند است. ست کردن تیپ مجلسی با بوت بلند نکاتی دارد که برای داشتن ظاهری جذاب باید به آن توجه کرد. در ادامه با کروکو همراه باشید که با این نکات بیشتر آشنا شوید.

ظاهر اروپایی در کنار لباس مجلسی با بوت بلند

بوت‌های بلند جز جدایی‌ناپذیر کمد لباس اغلب بانوان شیک‌پوش است. این مدل کفش‌های کلاسیک برای ست کردن با انواع لباس از شلوار جین گرفته تا دامن‌های کوتاه مناسب هستند. تفاوتی ندارد که این استایل مجلسی با بوت بلند شما از کدام سبک پوشش پیروی می‌کند، این ترکیب پوشش همیشه جذاب خواهد بود. برخی از بانوان بر این باورند که بوت‌های بلند پاشنه‌دار را باید با شلوار جین ست کنند و برخی دیگر مایل هستند این بوت را با دامن بپوشند.

اگر شما از دسته دوم هستید، هنگام تصمیم‌گیری در مورد انتخاب مدل لباس مجلسی با بوت بلند باید به جنس بوت، رنگ آن، استایل بدنی خود و موارد این‌چنینی توجه کنید. اگر می‌خواهید همیشه شیک‌پوش به نظر برسید دانستن چند نکته کلیدی به شما در این انتخاب کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین نکات انتخاب بوت مناسب شناخت محبوب‌ترین مدل‌های آن است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

محبوب‌ترین بوت‌های بلند کدام است؟

اگر می‌خواهید برای استایل زمستانی خود یک بوت همه‌کاره انتخاب کنید، شناخت محبوب‌ترین بوت‌های بلند به شما کمک می‌کند. بوت‌های بلند انواع مختلفی دارد، پس بهتر است در زمان انتخاب بوت به لباسی که قرار است با آن بپوشید توجه کنید. بوت‌های بلند زیر همگی در لیست محبوب‌ترین مدل بوت‌های بلند قرار دارند.

بوت بلند مشکی

بوت‌های مشکی پاشنه‌بلند انتخاب مناسب برای استایل‌های خیابانی و رسمی هستند. در انتخاب استایل با بوت بلند مشکی بهتر است به مدل پنجه کفش دقت کنید. کفش‌های چرم براق با نوک‌باریک همیشه چشم‌نواز هستند، پس بهتر است یکی از آن‌ها را حتما در کمد لباس خود داشته باشید. برای انتخاب رنگ لباس مجلسی با چکمه ترکیب رنگ‌های تیره و مشکی انتخاب هوشمندانه‌ای است.

لباس مجلسی با بوت بلند مشکی تکمیل می‌شود.

بوت بلند قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای نیز یکی از آن رنگ‌هایی است که هم‌خوانی زیادی با استایل زمستانی دارد. این بوت ها رنگ خاصی دارند و این امکان را به شما می‌دهند که آن‌ها را به‌راحتی در فصول گرم‌تر با دامن‌های کوتاه ست کنید. به همین دلیل عجیب نیست اگر لباس مجلسی کوتاه با بوت بلند را برای رفتن به مراسمی خاص در فصل بهار نیز امتحان کنید.

بوت بلند بدون پاشنه

این مدل بوت‌ها با پنجه‌هایی گرد انتخاب اغلب بانوان خوش‌پوش است. ظاهر این بوت‌ها به صورتی است که به‌راحتی با کت چرم ست می‌شود. این بوت‌ها را به راحتی می‌توان با پالتویی چرم و پلیور نیز بپوشید. ازآنجایی‌که این بوت‌ها پاشنه کوتاهی دارند، بهتر است با شلوارهای جذب یا جوراب‌شلواری پوشیده شود که جلوه‌ای زیباتر داشته باشد.

انتخاب لباس مجلسی با بوت بلند پاشنه‌کوتاه برای استایل‌های رسمی مناسب است.

بوت‌های پاشنه‌بلند جیر

جیر نیز نوعی چرم به‌حساب می‌آید. بوت‌های بلندی که از این پارچه دوخته می‌شود، به‌ظاهر شما فرمی اشرافی می‌بخشند. انتخاب لباس مجلسی با بوت بلند جیر به‌راحتی آب خوردن است. این مدل بوت با هر چیزی که فکرش را بکنید ست می‌شود. آن‌ها حتی با خزهای پالتو نیز هم‌خوانی دارند. این بوت‌ها در رنگ‌های متنوعی دوخته می‌شوند و انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کنند.

بوت‌های بلند چرمی

بوت‌های چرمی یکی از محبوب‌ترین انواع کفش‌های زمستانی هستند. تیپ مجلسی با چکمه بلند چرمی همیشه زیبایی خود را حفظ می‌کند و شما با داشتن این استایل در مرکز توجه قرار می‌گیرید. شاید هزینه خرید بوت‌های چرمی بیشتر از انواع دیگر آن باشد، اما ارزشش را دارد. این بوت‌ها دوام و ماندگاری بالایی دارند و درعین‌حال پاهای شما را از سرمای زمستان حفظ می‌کنند.

ترکیب لباس مجلسی با بوت بلند چرم خیره‌کننده خواهد شد.

انتخاب مدل لباس مجلسی با چکمه بلند

همان‌طور که می‌دانید مدل لباس مجلسی با بوت بلند باید به صورتی باشد که همه اجزای لباس با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. بوت‌های بلند با لباس‌های مختلفی ست می‌شود که در ادامه به نکات ست کردن هر لباس با بوت بلند اشاره می‌کنیم.

بوت بلند و شلوار جین

یکی از سبک‌های پوشش که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد، پوشیدن بوت بلند با شلوار جین است. بوت‌های بلند مشکی عموماً با شلوار جین مشکی یا سرمه‌ای بی‌نظیر می‌شوند. این در حالی است که بوت‌های قهوه‌ای با شلوار جین مشکی یا رنگ روشن جلوه‌ای زیبا دارند. بهتر است برای پوشیدن شلوار جین به همراه بوت بلند از شلوارهای جذب و چسبان استفاده کنید. شلوارهای راسته یا گشاد ظاهر زیبای بوت بلند شما را خراب می‌کنند.

پوشیدن بوت با لباس مجلسی

بدون توجه به قد لباس مجلسی، بوت‌های بلند در کنار لباس‌های مجلسی ظاهری زیبا و جذاب از شما به نمایش می‌گذارند. انواع مختلفی از لباس مجلسی با بوت‌های بلند ست می‌شود. بنابراین اگر به دنیال ستی جذاب با بوت‌های بلند هستید، از کمد لباستان شروع کنید.

اغلب خانم‌ها یک لباس مجلسی مشکی دارند که ترکیب آن با بوت بلند مشکی بی‌نظیر می‌شود. ترکیب لباسی مینی اسلیپ با چکمه‌های بلند نیز انتخابی است که همیشه نگاه‌ها را به سمت خود جذب می‌کند. البته اگر به دنبال استایلی رسمی‌تر هستید، لباس مجلسی بلند با بوت‌های بلند بدون پاشنه را امتحان کنید.

لباس مجلسی کوتاه با چکمه بلند

پوشیدن لباس مجلسی کوتاه با چکمه بلند ظاهری جوان‌پسند و جذاب به شما می‌بخشد. این ترکیب در صورتی بی‌نقص می‌شود که آستین لباس مجلسی نیز بلند باشد. این سبک از لباس پوشیدن قدتان را بلندتر نشان می‌دهد. شما حتی می‌توانید این استایل را با جوراب‌شلواری نیز امتحان کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

لگ‌ها با بوت‌های بلند بی‌نظیر می‌شوند

لگ‌ها یکی دیگر از لباس‌هایی هستند که در کمد هر خانم باسلیقه‌ای پیدا می‌شود. این لباس‌ها به زیبایی هرچه‌تمام‌تر با بوت‌های بلند ست خواهند شد؛ این در حالی است که این ترکیب شیک‌پوشی شما را نیز حفظ می‌کند. برای انتخاب لگ مناسب از رنگ‌های ترکیبی با رنگ بوت بلندتان استفاده کنید و به‌ظاهر خود جلوه‌ای زیبا ببخشید.

ترکیب لگ با بوت بلند چرم خیره‌کننده خواهد شد.

نکاتی برای انتخاب لباس مجلسی با بوت بلند

تا به اینجا با مدل‌های محبوب بوت بلند و ست کردن آن با لباس‌های مختلف آشنا شدید. در این بخش قصد داریم شما را با نکاتی مهم و کلیدی برای داشتن ظاهری چشم‌نواز آشنا کنیم. نکات ست کردن لباس مجلسی با پوتین بلند به شرح زیر است.

توجه به ارتفاع پاشنه

در زمان انتخاب بوت بلند باید حتماً به ارتفاع پاشنه آن توجه کنید. انتخاب پاشنه مناسب به ۳ عامل کلی زیر بستگی دارد:

  1. تناسب ارتفاع پاشنه با قد شما؛
  2. مناسب بودن ارتفاع پاشنه برای داشتن گام‌هایی استوار؛
  3. تناسب ارتفاع پاشنه با لباس‌های مجلسی‌تان.

اگر قدتان کوتاه یا متوسط است، سراغ بوت‌های پاشنه میخی بروید. مطمئن باشید که این مدل کفش‌ها به استایل شما بیشتر می‌آید. البته پاشنه‌های پهن نیز ظاهر شما را جذاب خواهند کرد.

ایجاد تناسب بین ارتفاع بوت و ارتفاع لباس

همان‌طور که می‌دانید بوت‌های بلند را با ارتفاع‌های متفاوتی می‌دوزند. برخی از آن‌ها تا ساق پا می‌رسند و برخی دیگر تا بالای زانو را می‌پوشانند. هیچ فرقی ندارد که ارتفاع بوتتان چقدر است، حتی ترکیب نیم بوت با لباس مجلسی نیز استایل شما را زیبا و جذاب می‌کند.

البته بهتر است بوت‌هایتان به‌اندازه‌ای بلند باشد که جلوه و زیبایی خود را نشان دهد؛ در غیر این صورت ظاهر شما را نامرتب می‌کند. انتخاب لباس مجلسی کوتاه با بوت بلند همیشه چشم‌نواز و زیبا است؛ چراکه کوتاهی لباس با بلندی بوت در تضاد زیبایی قرار دارد.

انتخاب لباس مجلسی با بوت بلند برای فصل‌های گرم سال نیز مناسب است.

تناسب رنگ لباس با بوت را فراموش نکنید

بهتر است بوت انتخابی شما با رنگ و مدل لباس‌هایتان تناسب داشته باشد. اگر به دنبال ترکیب چشم‌نوازتری هستید، از رنگ‌های متضاد یا پالت‌های رنگی ترکیبی در استایلتان استفاده کنید.

انتخاب جنس مناسب بوت

در ست کردن بوت با لباس مجلسی بهتر است علاوه‌بر رنگ بوت به جنس آن نیز توجه کنید. مثلاً اگر استایل شما شامل کت چرم مشکی و دامن زرشکی است، شاید انتخاب بوت بلند پلنگی زیاد جذاب به نظر نرسد.

جمع‌بندی

این روزها انتخاب لباس مناسب و ست کردن آن با کفش‌های زیبا یکی از رموز شیک‌پوشی به‌حساب می‌آید. یکی از کفش‌هایی که در فصول سرد سال بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، بوت‌های زمستانی است. در این مقاله به نکات ست کردن لباس مجلسی با بوت بلند اشاره کردیم. چرم کروکو ارائه‌کننده بهترین و زیباترین انواع بوت‌های زنانه است. اگر شما نیز قصد دارید برای استایل زمستانی خود بوت مناسبی را انتخاب کنید، به بخش محصولات سایت کروکو سری بزنید.

1 دیدگاه در “انتخاب لباس مجلسی با بوت بلند | (راهنمای خرید بوت با توجه به لباس)

  1. ملودی گفت:

    اگر به این مقاله چند بار امتیاز دهید باز هم قبول میکنه، یعنی من الان ۲۲ دفعه امتیاز دادم و قبول کرده، برای همین سطح امتیازش پایینه و شده ۱.۵ از ۵
    چون من چند بار امتیاز یک ستاره دادم 🙂
    ولی گول امتیازارو نخورین مقاله خوبی بود … اگه میتونستم امتیاز هارو برمیگردونم ولی متاسفانه نمیتونم
    اینجا نوشتم که پیگیری کنین و امتیازای اضافه منو حذف کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *