اکسسوری زنانه, اکسسوری مردانه

با دستکش چرم زیبایی را به “دست” بیاورید!

دستکش سه خط مردانه مشکی

جذابیت ظاهری افراد به جزئیات کوچکی است که به آن اهمیت‌‌ می‌دهند. بدون آن‌که بدانیم اکسسوری‌‌ها نقش مهمی در کیفیت ظاهری و جلوه تیپ شخصی ما در اجتماع دارد. دستکش چرم جزء یکی از همین اکسسوری‌های تاثیرگذار است. که مانند یک پوشش کامل کننده و کمکی استایل شما را منحصر به فرد‌‌ می‌کند. با چرم کروکو همراه شوید تا با دستکش چرم و کاربرد آن بیشتر آشنا شوید.

 

دستکش چرم انتخابی خوب برای رانندگی

 فرقی نمی کند راننده رالی هستید یا راننده معمولی ماشین های مسابقه. دست‌های شما مدام با فرمان ماشین در ارتباط است. اصطکاک بین دست و فرمان به مرور زمان باعث خشک شدن پوست دست شما‌‌ می‌شود. پس اگر به فکر سلامتی دست‌ هایتان هستید خودتان را به پوشیدن یک جفت دستکش چرم مرغوب عادت دهید.

 

محافظت از دست در برابر خورشید

در تاثیر منفی آفتاب روی سطح پوست شک و تردیدی نیست. هیچ چیز به اندازه اشعه یو وی نمی تواند برای کلاژن‌های پوست مضر باشد. نمی خواهید که وقتی پا به سن گذاشتید با یک دست پر از کک و مک مواجه شوید. پوشیدن دستکش چرم که با الیاف طبیعی و سبک ساخته شده باشد از پوست دست شما را در برابر اشعه‌های مضر خورشید جلوگیری‌‌ می‌کند.

 

محافظت در برابر آلودگی

بعد از فراگیر شدن ویروس کرونا توجه افراد در سرتاسر کره زمین به اهمیت پاکیزگی و نظافت خیلی بیشتر از گذشته شد. شاید بشر هیچ وقت به اندازه سال‌های اخیر از ماسک، دستکش و اقلام بهداشتی استفاده نکرده بود. هرچند دستکش چرم جز این لوازم نیست اما کیفیت بالای چرم به شما این اجازه را‌‌ می‌دهد که هر زمان دستکش شما آلوده شد آن را با دست بشویید یا به راحتی در لباسشویی بیندازید و دوباره استفاده کنید. با این کار هم به نظافت شخصی خودتان رسیدگی کرده اید و هم از استفاده بی رویه دستکش‌های یکبار مصرف که برای محیط زیست خیلی خطرناک است جلوگیری کرده اید.

 

امان از سرما

 فصل سرد سال که‌‌ می‌رسد رطوبت هوا کاهش پیدا‌‌ می‌کند. خیلی از افراد با وجود محافظت از پوست و هیدراته کردن آن باز دچار معضل خشکی پوست‌‌ می‌شوند. چه چیزی به اندازه یک دستکش چرم گرم و نرم‌‌ می‌تواند از دست شما مراقبت کند. شما با پوشیدن دستکش چرم از خشکی پوست، خارش و ترک خوردن آن جلوگیری‌‌ می‌کنید. دستکش چرم مانند یک محافظ اجازه خروج چربی پوست شما را نمی دهد و آن را نرم و مرطوب نگه میدارد.

 

 استایل زیبا

 دستکش چرم یک اکسسوری زیبای زنانه و مردانه محسوب‌‌ می‌شود. پوشیدن دستکش چرم علاوه بر همه محاسنی که دارد به شما یک استایل شیک و جذاب‌‌ می‌دهد. در فیلم‌های پرفروش‌‌ می‌بینید که دستکش چرم چقدر مورد توجه بازیگران معروف قرار میگیرد. چه کسی‌‌ می‌تواند یک خانم یا آقای خوشتیپ که از دستکش‌های چرم جذاب خودش دل نمی کند را دوست نداشته باشد.

 

تنوع در دنیای دستکش‌های چرم

خوشبختانه این روزها به لطف توسعه دنیای مد و پوشاک دستکش‌های چرم در انواع و اقسام مدل ها، جنس‌‌ها و طرح و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است. شما هر لباسی که بپوشید به راحتی‌‌ می‌توانید دستکش چرم متناسب با آن را تهیه کنید. پس تنبلی نکنید. خوشتیپ بودن خیلی هم سخت نیست.

 

چند نکته هنگام خرید دستکش چرم

  •  یادتان باشد شما قرار نیست هر بار یک جفت دستکش چرم بخرید. یک جفت دستکش چرم با کیفیت سالها پا به پای شما خواهد ماند. پس در هزینه کردن برای خرید جنس با کیفیت تعلل نکنید.
  •  دستکش چرم طبیعی نرمی خاصی دارد و انعطاف پذیر است.
  •  به سایز دستکش توجه کنید که انگشت هایتان به راحتی در آن جا بگیرد.
  • به نوع دوخت آستر، دوخت دور مچ دستکش چرم دقت کنید که از ظرافت لازم برخوردار باشد.

 

پایان

 چرم کروکو سال هاست که در تولید محصولات چرمی با کیفیت و همچنین اکسسوری هایی مثل دستکش چرم و… فعالیت دارد. اگر با خواندن این مطلب به پوشیدن دستکش چرم علاقه پیدا کرده اید از محصوالت چرمی چرم کروکو در سایت فروشگاهی این شرکت بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *