کفش مردانه

انتخابی مطمئن و ایده آل برای یک کفش چرم مردانه

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]بیش از ۷۰ سال پیش «لوتر کرسمن» باستان شناس، شاید قدیمی ترین کفش جهان را در اورگان مرکزی کشف کرد. قدمت این صندل ها ۱۰ هزار سال بوده و از روی تصاویری که من دیده ام با بافت های پیچیده ای ساخته شده است که نشان می دهد آنها نه تنها کاربردی بوده، بلکه از لحاظ طراحی نیز شیک هستند. از آن روزهای قبیله ای تا دوران مدرن، مردان در جست و جوی کفش هایی بوده اند که هم ظاهر خوبی داشته باشند و هم کیفیت مطلوبی.

هدف این مقاله این است که به مختصری از گزینه های آقایان در مورد انتخاب کفش پرداخته و نحوه پوشیدن آنها را توضیح دهیم. انتخاب کفش مناسب یک سرمایه گذاری مطمئن محسوب می شود. پس با ما برای یک انتخاب خوب همراه باشید.[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”][/vc_column_text]

[vc_column_text text_larger=”no”]

چرا باید به کفش چرم خود اهمیت دهید؟

یک مرد باید به کفش خود اهمیت دهد؛ چون کف پا قلب دوم انسان است. به طور متوسط در یک روز، از کفش های خود می خواهید که بیش از ۳۰۰۰ بار نیروی وزن شما را تحمل کنند. بنابراین یک انتخاب اشتباه می تواند نه تنها باعث ناراحتی پای شما شود؛ بلکه به آسیب پا نیز منجر می گردد؛ خصوصاً اگر کفشی را انتخاب کنید که از راه رفتن طبیعی و سیستم بالشتک بدن شما جلوگیری کند.

کفش ها نقطه پایانی تصویر شما هستند. علی رغم اینکه فقط ۵٪ از بدن شما را پوشانده اند، اما می توانند بیش از ۳۰٪ قضاوت تصویری را به مخاطب نشان دهند. در حالت ایده آل شما می خواهید کفشی را انتخاب کنید که هم کاربردی باشد و هم شیک. با رعایت این اصول انتخاب کفش به راحتی می توان به این هدف دست یافت.

چهار قانون کفش چرمی

اول – برای هر کاری کفش چرم مناسب بپوشید.

این شایع ترین اشتباهی است که مردان در مورد کفش می کنند. به طور مثال، هنگام دویدن باید کفش هایی بپوشید که از پاهای شما محافظت می کنند. در هنگام کار باید از چکمه های کاری انگشتان فولادی استفاده کنید. آنها هنگام کار از پاهای شما محافظت می کنند. اما اغلب آقایان بین کفش های خود تفکیک قائل نشده و موجب آسیب دیدن پاهای خود می شوند.

دوم – روی کیفیت کفش چرم سرمایه گذاری کنید.

هر مردی توانایی پرداخت صدها هزار تومان برای کفش های خود را ندارد. با این حال، بهتر است پس اندازی را برای خرید آن در نظر گرفت تا اینکه سراغ یک کفش ارزان قیمت رفت. زیرا کفش های بی کیفیت با چسب نگه داشته شده و با مواد اولیه ارزان مانند مقوا و کاغذ ساخته می شوند که دوام خوبی نخاوهند داشت. با خرید کفش های گران قیمت که دهه ها دوام دارند، می توانید در دراز مدت پس انداز کنید.

سوم – هرگز تناسب و راحتی کفش چرم را نادیده نگیرید.

کفش چرم مناسب و اندازه پای خود را بخرید. کفش های بزرگتر و کوچک تر آسیب های جدی و گاه جبران ناپذیری را به پاهای شما خواهند زد. هیچ گاه منتظر نشوید تا روزی کفش به اندازه پای شما درآید. این سیاست یک انتخاب اشتباه است. مسئله مناسب دیگر توجه به عرض کفش است. مردان با پاهای بسیار پهن یا باریک باید نسبت به شناخت عرض پای خود مطلع بوده و فروشنده کفش را نسبت به آن مطلع کنند. من شما را به چالش می کشم که برای یافتن اندازه مناسب عرض پای خود وقت بگذارید. همچنین نسبت به قوس و ساختار انگشتان پای خود مطلع باشید.

چهارم – از کفش چرم خود مراقبت کنید.

با توجع به جنسیت کفش خود از آن مراقبت نمایید. این امر به ویژه برای کفش های چرمی بسیار مهم است. زیرا فضای داخلی یک کفش چرم نسبت به رویه آن بیشتر در معرض پوسیدگی است.

بررسی اجمالی نوع کفش مردانه انواع کفش های لباس

کفش چرم دو رنگ- این نوع کفش متمایز از سایر کفش های چرم است. زیرا از لایه ای از چرم در قسمت انتهایی کفش استفاده می کند که رنگ متفاوتی نسبت به بقیه کفش دارد. بنابراین آن را به عنوان یک انتخاب متفاوت اما شیک طبقه بندی می کنند.

کفش چرم قایقی- آنها برای جلوگیری از سر خوردن ساخته شده اند و به کفش قایق معروف هستند. این کفش های تابستانی را بدون جوراب می پوشند. کفش قایقی مردانه در انواع رنگ ها فقط برای آب و هوای گرم مناسب است.

کفش چرم راحتی- سبک های آنها متنوع و گسترده است.  اما هدف از ساخت آنها رساندن حداکثری راحتی به پای شماست. طیف گسترده ای از کفش های چرم راحتی وجود دارند که انتخاب را برای شما راحت تر می کنند.

صندل چرم- یکی از ابتدایی ترین کفش های انسان به شمار می آید. صندل همچنان به عنوان یک انتخاب مناسب برای محافظت از پایین پای شما عمل می کند؛ در حالی که حداکثر گردش هوا را در قسمت بالایی فراهم می سازد.

انواع بوت های چرم

بوت های کاری- سطح رویه یک بوت چرم نیاز به حالت دهی و براق شدن دارد و کفی آن باید بسیار سخت و مقاوم باشد. بوت های کاری با کیفیت برای همیشه دوام دارند و به شما در انجام کار کمک می کنند. هر مردی که ۱۴ ساعت در ساخت و ساز کار می کند به بوت هایی مقاوم و باکیفیت نیاز دارد ؛ بطوریکه پای او را در برابر حوادث ایمن کرده و خستگی را از او بدزدد. کفی بوت های کاری چرم می توانند تعویض شوند؛ در حالی که بوت های ارزان قیمتی که با چسب و مواد زیرین ساخته می شوند، نه تنها در استفاده سنگین از کار می افتند بلکه برای یکبار مصرف طراحی شده اند.

بوت های پیاده روی – بوت های پیاده روی برای حمایت از مچ پا، ایجاد بالشتک و محافظت در برابر عناصر طراحی شده اند. به اندازه کافی سبک هستند؛ اما سبکی آنها مانع از استقامت شان نمی شوند. با این بوت ها می توانید تجربه ای دل انگیز در پیاده روی عصرگاهی داشته باشید.

جمع بندی

کفش مناسب و استاندارد اهمیت بسیار زیادی در سلامت پاها دارد. پس با توجه به فرم پاهای خود در انتخاب و خرید یک کفش چرم دقت و نکاتی را که در این مقاله ذکر شد رعایت کنید. برای آشنایی با انواع کفش چرم مردانه و انتخابی شیک و مدرن می توانید از محصولات سایت چرم کروکو  www.croco.ir استفاده نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *