کفش مردانه

اصول ست کردن کفش با شلوار مردانه

ست کفش و شلوار مردانه خود را درست انتخاب کنید

شاید اغلب افراد تنها به زیبایی و تناسب پیراهن و تن‌پوش‌هایشان اهمیت می‌دهند. این در حالی است که تناسب و زیبایی کفش و شلوار نقش مؤثری در چشم‌نواز بودن ظاهرتان خواهد داشت. همه ما می‌دانیم که پوشیدن کفش با شلوار ناهمخوان چگونه استایلمان را به هم می‌ریزد؛ بنابراین باید در انتخاب ست کفش و شلوار مردانه حساسیت به خرج داد و بهترین گزینه را با توجه به استایل و سبک پوشش شخصی خود انتخاب کرد.
این روزها مدل‌های مختلفی از کفش و شلوارها در بازار عرضه می‌شود. به همین دلیل شاید انتخاب شلوار و کفشی زیبا که در عین چشم‌نواز بودن با یکدیگر نیز ست باشد، کار سختی به نظر برسد. اگر شما هم می‌خواهید به استایلتان زیبایی بیشتری ببخشید، یا قصد دارید در آینده‌ای نزدیک لباس‌هایی زیبا خریداری نمایید، با ما در مجله کروکو همراه باشید. در ادامه این مقاله شما را با نکات شیک‌پوشی و راهنمای کاملی از ست کردن کفش و شلوار آشنا می‌کنیم.

ست کفش و شلوار مردانه دقت‌ می‌خواهد!

مطمئناً اگر از مدلینگ‌های معروف مرد دلیل خوش‌تیپی آن‌ها را بپرسید، از شنیدن جوابی که می‌دهند شگفت‌زده خواهید شد. درست ست کردن کفش و لباس کافی است که از شما مردی متفاوت و جذاب بسازد! حتی بعضی از متخصصان دنیای مد می‌گویند:

کفش‌ها حرف‌های ناگفته‌ای از راه‌های رفته، سلیقه شخصی و استایل شخصیتی افراد را به شما می‌گویند.

چه‌بسا کفش شما بسیار زیبا و گران‌قیمت باشد، اما با انتخاب شلوار نامناسب تصویر شلخته‌ای از خود در ذهن دیگران به‌جا بگذارید. پس این اصل را هیچ‌گاه فراموش نکنید که زیبایی و قیمت بدون ست کردن اصولی هیچ‌گونه ارزشی ندارد. قوانین ساده‌ای برای ست کردن کفش و شلوار مردانه وجود دارد که با رعایت آن‌ها به‌راحتی هر چشمی را به تحسین خود وا‌می‌دارید. شاید از خود بپرسید که برای این کار باید چه نکاتی را رعایت کنید؟ در ادامه نکاتی کلیدی در مورد ست کفش و شلوار مردانه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بدون رعایت اصول در ست کفش و شلوار مردانه استایل جذابی نخواهید داشت.

ست کردن کفش مردانه بر اساس مدل شلوار

همان‌طور که می‌دانید شلوارهای مردانه در مدل‌های مختلفی و برش و الگوهای متنوعی تولید می‌شود. اگر به دنبال ست کفش و شلوار مردانه زیبا و جذاب هستید، باید بدانید که هر شلواری با چه کفشی ست می‌شود. باید بدانید که اگر کفشی زیبا و شلواری خوش‌دوخت داشته باشید، اما این دو با یکدیگر ست نشوند، ظاهر جذابی نخواهید داشت. در ادامه شما را با انواع شلوارها بر اساس جنس پارچه و کفش‌های متناسب با آن بیشتر آشنا می‌کنیم.

با شلوار پارچه‌ای مردانه چه کفشی بپوشیم؟

اگر به دنبال کفش مناسب شلوار پارچه‌ای هستید، پیش از هر چیز باید به طرح شلوارهای خود دقت کنید. معمولاً شلوارهای پارچه‌ای ساده، رسمی و مجلسی‌تر از مدل شلوار پارچه‌ای طرح‌دار هستند. ازاین‌رو اگر شلوارهای پارچه‌ای ساده را برای استایل خود انتخاب کردید، کفش‌های با تیپ کلاسیک بهترین کفش برای شلوار پارچه‌ای هستند. در انتخاب ست کفش و شلوار مردانه بهترین گزینه مدل‌های کفش‌های آکسفورد، برت و کالج‌های قایقرانی، گوچی، پنی و مواردی از این قبیل  هستند. اگر به دنبال زیباتر دیده‌شدن استایل خود هستید، به سراغ کفش‌های چرم بروید.

از طرفی دیگر شلوار پارچه‌ای طرح‌دار مردانه ظاهری اسپرت دارد. در انتخاب کفش مخصوص شلوار پارچه‌ای طرح‌دار علاوه بر گزینه‌های مناسب شلوار پارچه‌ای ساده، مدل‌های اسپرت و کتانی نیز گزینه‌های مناسبی هستند.البته اگر تیپ‌های اسپرت را بیشتر می‌پسندید، کتانی‌ها گزینه بهتری در انتخاب کفش شلوار پارچه‌ای خواهند بود. بسیاری از افراد ترکیب کفش کتانی با شلوار پارچه‌ای را اشتباه می‌دانند، این در حالی است که اگر شلوارهای پارچه‌ای اسپرت انتخاب کرده باشید، این ترکیب استایل شما را بسیار زیباتر خواهد کرد. کفش اسپرت با شلوار پارچه‌ای استایلی اسپرت و جذاب برای شما رقم می‌زند. پس در زمان ست کفش و شلوار مردانه پارچه‌ای باید به این نکات توجه کنید.

بهترین گزینه برای ست کفش و شلوار مردانه مدلی است که با یکدیگر هم‌خوانی داشته باشد.

بوت با شلوار پارچه‌ای هم ست می‌شود

حال که نحوه ست کفش و شلوار مردانه پارچه‌ای را می‌دانید، حتما به دنبال ست کردن بوت با این شلوارها در فصول سرد سال هستید. اگر می‌خواهید نیم بوت مردانه با شلوار پارچه‌ای بپوشید، باید بدانید که گزینه‌های محدودی پیش روی شما قرار دارد. تنها برخی از مدل‌های بوت و نیم بوت در ترکیب با شلوار پارچه‌ای استایل شما را زیبا خواهند کرد.

در ست شلوار پارچه‌ای با نیم بوت مردانه سراغ بوت‌های مدل چلسی بروید. این بوت‌ها در رنگ‌ها و جنس‌های متنوع به بازار عرضه می‌شود. این بوت‌ها را در استایل‌های کت و شلوار نیز به‌وفور مشاهده می‌کنیم. بوت‌های چلسی در ترکیب با شلوارهای پارچه‌ای استایلی کلاسیک و ساده برای شما رقم می‌زنند. البته بوت‌هایی در طرح‌های بروژ یا نیم بروژ نیز برای ست کردن با شلوار پارچه‌ای گزینه‌های مناسبی هستند.

ست شلوار پارچه‌ای با نیم بوت مردانه مدل‌های چلسی بهترین انتخاب برای شما هستند.

بهترین کفش در ترکیب با شلوار جین

جین و لی همیشه در صدر لیست شلوارهای محبوب قرار دارد. این شلوارها نه‌تنها به دلیل ظاهر متفاوت و زیبای خود، بلکه به دلیل طول عمر بالا در هرزمانی موردتوجه قرارگرفته‌اند. از طرف دیگر این روزها آقایان نوجوان و جوان علاقه بیشتری دارند که از شلوارهای جین به نسبت شلوارهای پارچه‌ای استفاده نمایند. این در حالی است که شلوارهای جین نیز با مدل‌های خاصی از کفش ست می‌شود. به همین دلیل شاید از خود بپرسید که مدل‌های مختلف شلوار جین را با چه کفشی ست کنیم؟ در ست کفش و شلوار مردانه جین پیش از هر چیز باید استایل خود را در نظر بگیرید.

در ابتدا بهتر است مدل‌های مختلف شلوار جین را بشناسید. در ادامه به‌اختصار انواع آن‌ها را به شما معرفی کرده و کفش‌های مناسب آن را نیز پیشنهاد می‌دهیم:
• شلوار جین اسکینی (Skinny Jeans): این مدل از شلوار جین با انواع کفش کتانی کلاسیک ست می‌شود.
• شلوار جین راسته (Straight Leg Jeans): شلوارهای جین راسته با تمامی مدل‌های کفش مردانه ست می‌شود به همین دلیل از آن به‌عنوان شلواری همه‌کاره یاد شده است.
• شلوار جین مام استایل (Mom Style jeans): ازآنجایی‌که جین‌های مام استایل در سبک اسپرت تولید می‌شود، اغلب ترکیب آن‌ها با کتانی‌هایی در سبک‌های ونس، آل استار و استن اسمیت به زیبایی ست می‌شوند.
• شلوار جین مام فیت (Mom Fit jeans): برای ست کفش و شلوار مردانه مام فیت بهترین گزینه اسنیکرز است.
• شلوار جین بگی (Baggy Jeans): با این مدل شلوار می‌توانید انواع مختلفی از کفش‌های اسپرت را ست نمایید.
• شلوار جین اسلش (Jogger Jeans): با این مدل شلوار عموماً کفش‌های کتانی با قالبی بزرگ مثل کتانی‌های زرنگی ست می‌شود.
• شلوار جین بوی ‌فرند (Boyfriend Jeans): شلوارهای بوی فرند را می‌توان با انواع مختلفی از کفش‌های کالجی مثل مدل پنی و مدل‌های مختلفی از کفش‌های واکر اسپرت یا استن اسمیت ست کرد.
با این تفاسیر اگر بیشتر به تیپ‌های رسمی علاقه دارید، می‌توانید با انتخاب کفش درست در کنار شلوار جین استایل خود را حفظ کنید. کفش کالج، لوفر، موکازین، آکسفوردی، برت، نیم‌بوت‌های چلسی و زین اسبی بهترین گزینه‌ها برای تکمیل استایل کلاسیک با شلوار جین هستند.از طرف دیگر اگر به دنبال تیپ‌های اسپرت هستید، بهتر است که سراغ کفش‌های اسنیکرز، اسپرت، بوت، نیم‌بوت یا کتانی بروید. این کفش‌های استایل شما را اسپرت خواهند کرد.

ست کفش با شلوار مردانه جین یکی از بهترین انتخاب ها برای استایل های اسپرت و روزانه است.

شلوار کتان و کفش‌های مناسب آن

اگر می‌خواهید مثل ستاره‌ای جذاب در هر مجلسی بدرخشید، به شما ترکیب شلوار کتان و کفش‌های کالجی را پیشنهاد می‌دهیم. این سبک از پوشش هم برای استایل‌های رسمی و هم برای غیررسمی و روزانه مناسب است.
از طرف دیگر اگر می‌خواهید برای فصل‌های پاییز و زمستان ترکیبی زیبا با بوت و نیم‌بوت مردانه خود داشته باشید، شلوارهای کتان بهترین انتخاب هستند. از طرف دیگر اگر برای استایل رسمی و کلاسیک علاقه‌ای به شلوارهای پارچه‌ای را ندارید، ست کفش و شلوار مردانه کتان بهترین انتخاب است.
همچنین اگر شما هم به پوشیدن کفش‌های مردانه و بندی مثل مدل‌های آکسفوردی و دربی علاقه دارید می‌توانید برای ست‌کردن آن به شلوارهای کتان نیز نیم‌نگاهی داشته باشید. به‌خاطر داشته باشید که این سبک از پوشش واقعاً چشم‌نواز است.
در نهایت برای افرادی که سخت‌پسند هستند یا برای انتخاب میان تیپ‌های مجلسی و غیر مجلسی، مابین زمین و آسمان می‌مانند، شلوار کتان انتخاب خوبی است. ترکیب شلوار کتان با کفش‌های کالج یا کلاسیک استایل شما را کلاسیک می‌کند.از طرف دیگر اگر تیپ غیررسمی را می‌پسندید و می‌خواهید شلوار کتان خود را با کفش مناسبی بپوشید، بهترین گزینه کفش کتانی اسپرت، بوت و نیم‌بوت است.

ست شلوار اسلش با کفش درست

شلوار اسلش در گروه شلوار‌های ورزشی یا اسپرت قرار می‌گیرد و معمولاً از جنس کشباف هستند. شما با انتخاب شلوارهای اسلش هیچ محدودیتی برای استفاده از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف و محیط‌های با تم اسپرت ندارید. اگر با اسلش‌های خود کتانی‌های ساده ست کنید، بسیار شیک و به‌روز دیده می‌شوید.
بااین‌وجود زمانی که می‌خواهید از ست کفش و شلوار مردانه اسلش لذت ببرید، بهترین است کاپ و نوع الگو این محصولات را مدنظر قرار دهید. در زمان ست‌کردن اگر شلوار اسلش انتخاب از نوع کاپ کوچک و جمع‌وجور بود کفش‌های کتانی و اسپرت ورزشی که برای دویدن و پیاده‌روی مناسب هستند، به‌راحتی با این شلوارها ست می‌شوند. از طرف دیگر اگر شلوار اسلش مورد نظرتان گشاد است، کفش‌های کتانی با لژهای بلند و پنجه پهن برای ست‌کردن ایده‌آل خواهد بود.
به‌خاطر داشته باشید که استفاده از کتانی‌های پارچه‌ای در کنار شلوارهای اسلش از جنس پارچه و کتان، ظاهر شما را متمایز خواهد کرد. اگر شلوار اسلش هم کوتاه بود دستتان برای ست‌کردن انواع کفش‌های اسپرت باز خواهد بود.

ست کفش و شلوار مردانه اسلش یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن استایلی اسپرت است.

ست کردن کفش مردانه بر اساس رنگ شلوار

در ست کفش و شلوار مردانه به رنگ‌‌‌ها به شکلی روان‌شناسانه نگاه کنید. همان‌طور که گفتیم برای خوش‌تیپ و جذاب بودن نیازی به‌صرف هزینه‌های زیاد و خرید لباس‌های مارک‌دار و گران‌قیمت نیست؛ تنها باید کفش و لباسی متناسب باهم با رنگ‌های موزون به تن کنید.
یک سری رنگ‌ها ظاهری سنگین و باصلابت به شما می‌دهند، درحالی‌که برخی از رنگ‌ها نیز ظاهر شما را به شکلی متفاوت جذاب می‌کنند. به خاطر داشته باشید که ماهیت هیچ رنگی به‌صورت قطعی زنانه یا مردانه نیست. اگر تصور می‌کنید که به رنگی خاص علاقه دارید، یا با استفاده از آن به استایلتان زیبایی خواهید بخشید، خودتتان را از این لذت بی‌بهره نگذارید. در ادامه شما را در انتخاب رنگ مناسب شلوار و کفش راهنمایی می‌کنیم.
.

کفش مردانه با شلوار سفید

رنگ سفید یکی از آن رنگ‌های شادی است که برخی از آقایان پوشیدن آن را امتحان نمی‌کنند. دلیل این موضوع آن است که رنگ سفید ظاهر افراد را چاق‌تر نشان می‌دهد. بااین‌وجود سفید تمایزی چشم‌نواز به استایلتان می‌بخشد. انتخاب شلوار سفید کار شما را برای ست‌کردن دیگر لباس‌ها و کفش‌هایتان راحت کرده است؛ چراکه به‌عنوان رنگی پایه با هر رنگ دیگری ست می‌شود. البته این نکته را به‌خاطر داشته باشید که بهتر است از المان‌های زیاد سیاه‌وسفید در کنار هم استفاده نکنید. این ترکیب شاید درگذشته بسیار محبوب بوده، اما این روزها در معیارهای زیبایی‌شناختی موردپسند نیست.
از طرفی باید به‌خاطر داشته باشید که رنگ سفید توجه افراد را به خود جذب می‌کند. پس اگر می‌خواهید در ست کفش و شلوار مردانه خود توجه به کفش‌های چرم و گران‌بهایتان باشد، بهتر است از رنگ‌های نود مایل به سفید مثل استخوانی استفاده کنید. این کار توجه مستقیم به شلوارتان را کمتر می‌کند.
برخی از آقایان ست‌های تمامی سفید را دوست دارند، به همین دلیل از شلوار و کفش سفید در کنار یکدیگر استفاده می‌کنند. بااین‌وجود اگر می‌خواهید از رنگی به‌غیراز سفید استفاده نمایید، کفش را با رنگ لباستان ست کنید.

کفش‌های قهوه‌ای در ترکیب با شلوار سفید استایل شما را جذاب خواهند کرد.

کفش مردانه با شلوار مشکی

باور اشتباهی که در میان علاقه‌مندان به مد رواج دارد، این است که رنگ مشکی با هر رنگی ست می‌شود. درحالی‌که شلوار مشکی اصلاً انتخاب خوبی برای ست کردن با کفش سفید یا کفش‌هایی با طیف رنگ قهوه‌ای نیست!

پس با شلوار مشکی کفش چه رنگی بپوشیم؟ اگر تیپ شما رسمی است و کت و شلوار مشکی به تن کرده‌اید، تنها انتخابی که پیش روی شما قرار دارد، کفش‌های مشکی است.

اما اگر به دنبال ترکیب تیپ اسپرت هستید، انتخاب‌های شما محدود به طیف رنگی هم خانواده با مشکی می‌شود. البته شما می‌توانید شلوار مشکی را با کتانی اسپرت بپوشید، به‌شرط آنکه در استایل شما المان دیگری به رنگ سفید وجود داشته باشد.

کفش مردانه با شلوار قهوه‌ای

ست کفش و شلوار مردانه قهوه‌ای کار آسانی نیست. شلوارهای قهوه‌ای خود به دو دسته تقسیم می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد.

  • شلوار قهوه‌ای روشن: کفش‌های قرمز، سبز، نارنجی و عسلی ترکیب چشمگیری با شلوار قهوه‌ای روشن ایجاد می‌کند. توصیه می‌کنیم کفش‌هایی به رنگ خاکستری یا مشکی با این شلوار نپوشید.
  • شلوار قهوه‌ای تیره: شلوار قهوه‌ای تیره نیز انتخابی خاص، دشوار و درعین‌حال منحصربه‌فرد است؛ زیرا ست کردن آن کار هرکسی نیست. کفش‌هایی با رنگ‌های قرمز، بنفش، خاکستری و مشکی اصلاً مناسب این شلوار نیستند. در عوض سبز، آبی نفتی، عسلی و نارنجی تیره بهترین رنگ‌ها برای کفشی است که با این شلوار ست شود.

کفش‌های سبزرنگ بهترین انتخاب در کنار شلوارهای قهوه‌ای رنگ هستند.

کفش مردانه با شلوار آبی

محبوب‌ترین رنگ شلوار، رنگ آبی است؛ به‌خصوص در شلوارهای جین. جالب است بدانید که این شلوارها با هر رنگ کفشی ست می‌شوند. این موضوع جذابیت و محبوبیت شلوارهای جین را چندبرابر می‌کند.

به طور کلی رنگ آبی با تمامی رنگ‌‌‌ها هم‌پوشانی دارد و ترکیب زیبایی به‌ظاهر شما می‌دهد. اما ترکیب شلوارهای آبی با ست کفش سرمه‌ای مردانه استایلی فوق جذاب و متفاوت برای شما رقم خواهد زد.

کفش مردانه با شلوار خاکستری یا طوسی

رنگ خاکستری یا طوسی نیز ویژگیهایی کاملاً مشابه با رنگ آبی دارد. شلوار مردانه طوسی با تمام کفش‌‌‌ها ترکیب دلنشینی به استایل شما می‌دهد. برخلاف باورهای اشتباه که رنگ سفید و مشکی با همه رنگ‌ها ست می‌شود؛ این رنگ آبی، خاکستری یا طوسی است که این ویژگی را دارد.

کفش مردانه با شلوار قرمز

این شلوار قابلیت ست شدن با اکثریت رنگ‌‌‌ها را دارد، اما ست کردن آن با کفش‌های بنفش رنگ اصلاً خوب نیست. اگر می‌خواهید با انتخاب این شلوار ظاهری کلاسیک و شیک به خود بگیرید، از کفشهایی با رنگ خاکستری و قهوه‌ای استفاده کنید.

ترکیب کفش‌های قهوه‌ای و شلوار قرمز استایلی کلاسیک و خاص برای شما به ارمغان می‌آورد.

کفش مردانه با شلوار سبز

خاص‌ترین و شیک‌ترین رنگی که با این شلوار میشود، رنگ زرشکی است. کفش مردانه زرشکی، ترکیب دلنوازی با شلوار سبز ایجاد میکند. تنها کفشی که نباید با شلوار سبز بپوشیم، کفش سبز است. با رعایت این موارد بسیار خوش‌پوش‌تر و جذاب‌تر از قبل در فضاهای عمومی و خصوصی ظاهر می‌شوید.

نکته پایانی

چرم کروکو برای شما پیشنهادی منطقی دارد؛ بهتر است ابتدا شلواری را که دوست دارید بخرید و سپس باتوجه‌به مدل و رنگ شلوار، کفش مناسب آن را پیدا کنید. فراموش نکنید در صنعت مد و پوشاک اصلیترین قانون خوش‌تیپ بودن، گران یا برند بودن لباس شما نیست. آنچه که اهمیت دارد، تناسب در استایل است که ظاهری جذاب به شما می‌دهد. با دانستن اصول ست کفش و شلوار مردانه استایل‌های جذابی خواهید داشت.

 

 

 

آلبوم تصاویر بیشتر:

در ست کفش و شلوار مردانه جین در فصول سرد سال بوت‌ها انتخاب جذابی هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *