کفش مردانه

بوی اصالت در کفش چرم مردانه!

هر چیزی که باید درباره کفش چرم مردانه بدانیم

قدم زدن یکی از عوامل ایجاد جریان زندگی است و چه خوب که این قدم ها را با یک کفش ایده آل برداریم تا زندگی را با حس لطیف تری تجربه کنیم. بر خلاف خانم ها و تنوع زیادی که در انتخاب کفش دارند دست مردها برای انتخاب های متنوع زیاد باز نیست. اما هیچ جای نگرانی نیست چون هر چند کفش های مردانه تنوع کمی نسبت به کفش های زنانه دارد اما همان تعداد کم، کیفیت و چشم نوازی منحصر بفرد خودش را دارد که هیچ گاه کهنه و قدیمی نمی شود یا به اصطلاح از مد نمی افتد. کفش چرم مردانه می تواند بهترین انتخاب یک مرد ایرانی باشد زیرا این کفش ها علاوه بر کیفیت و دوام، بسیار شیک و جذاب هستند.

انواع کفش چرم مردانه

کفش چرم مردانه در انواع مختلف اسپرت، مجلسی، راحتی و طبی تولید می شود، سبک این کفش ها به گونه ای است که برای مجالس رسمی، کار، اداره ها و… مناسب است. شما باید بدانید با توجه به تنوع مدل و رنگ و بافت کفش چرم مردانه چه کفشی مناسب تیپ شخصیتی شماست! چه سبکی بیشتر به پایتان می آید و با کدام مدل احساس راحتی بیشتری دارید!

بوی اصالت در کفش چرم مردانه + تاریخچه و شناسایی کفش مردانه چرمی

حالا که حرف از کفش چرم مردانه به میان آمده است بد نیست کمی هم با تاریخچه این کالای محبوب آشنا شویم. در گذشته های دور مصریان باستان برای اولین بار پوششی بسیار متفاوت با شکل امروزی کفش ها ساختند و به عنوان پاپوش از آن استفاده کردند. مصری‌های ثروتمند با استفاده از اشیا و فلزات نایاب و جواهرات قیمتی به کفش های خود رنگ و لعاب می دادند البته یونان، روم و کشورما هم دستی بر آتش داشت و کفش هایی با اشکال متفاوت تولید می‌کردند که حتی نام آنها هم هنوز پابرجاست. صندلی هم که امروزه به آن صندل می گوییم یکی از همین یادگاری‌های سال‌های دورتر است.

با گذشت زمان انسان ها به این نتیجه رسیدند که کفش باید پا را کاملا بپوشاند و اولویت باید در ابتدا راحتی و سبکی کفش باشد سپس زیبایی! بنابراین پاپوش های قدیمی از صندل ها به اشکال روبسته تغییر ظاهر دادند و در قرن ۱۴ با تحولات فرهنگی و پیشرفت سطح کیفی پارچه‌ها، چرم های نازک، پلاستیک و غیره به جنس کفش های بشر افزوده شد. به همین ترتیب قرن ۱۴ به آغازگر مد و صنایع چرمی نام‌گذاری شده است! فراموش نکنید که کفش چرم بسیار قدیمی تر از سایر کفش هاست است و بوی اصالت می‌دهد!

 

 

مزایای کفش چرم مردانه

استفاده از چرم مزایای زیادی دارد که باعث می‌سشود آن را نسبت به سایر اجناس متمایز کند. برای آنکه نقاط تمایز کفش چرم مردانه را بشناسید با ما همراه شوید.

سازگاری با محیط

قاعدتاً چرم یکی از الیاف ۱۰۰% طبیعی محسوب می شود که نه تنها برای انسان ضرری ندارد بلکه هیچ آسیبی نیز به طبیعت وارد نمی کند.

تهویه مناسب

چرم حاصل پوست حیوانات دباغی شده است و پوست حیوانات مانند ساختار پوست انسان ها دارای تهویه می باشد در نتیجه کفش چرم مردانه قدرت تهویه بسیار خوبی دارد که از ایجاد بوی بد پا جلوگیری می کند و در انتخاب کفش، یک ویژگی بارز و مزیت منحصر بفرد محسوب می شود.

انعطاف پذیری

چرم  از پوست حیوانی که به سر حد رشد طبیعی رسیده به دست می آید که باعث انعطاف‌پذیری دائمی کفش چرم شده، این ویژگی برای مردانی که مدام در حال کار و فعالیت های تجاری و اجتماعی هستند بهترین انتخاب است چرا که با گذشت زمان سفت و خشک نمی شود و احساس راحتی وصف ناپذیری به پا می دهد.

سبکی و استحکام

کفش چرم مردانه طبیعی با توجه به وزن کمتری که نسبت به کفش هایی با چرم مصنوعی دارد از استحکام و استقامت بیشتری برخوردار است.

لطافت و زیبایی

درچرم طبیعی پرز ها و ذره های بسیار ریز و کوچکی وجود دارد که باعث لطافت و زیبایی ویژه کفش چرم نسبت به سایر کفش ها می شود، همین پرزهای کوچک جذابیت مردانه شما را چند برابر می کند!

مقاومت برابر دما و رطوبت

مقاومت کفش چرم مردانه در گرما و سرما و همچنین رطوبت بسیار حائز اهمیت است. همان‌طور که پوست حیوان باید از او محافظت کند کفش چرم نیز از پاهای شما در برابر دما و رطوبت مراقبت می‌کند.

 

معایب کفش چرم مردانه

برای آقایانی که کار صنعتی انجام می‌دهند یا با مواد تیز و برنده سروکار دارند کفش چرم نمی تواند انتخاب خوبی باشد چون وسایل تیز و سطوح برنده آسیب‌های جدی به آن وارد می‌کند. قیمت تمام شده کفش چرم مردانه نسبت به سایر کفش ها بیشتر است و شاید هر کسی از عهده خرید آن نیاید. هرچقدر هزینه ای که باید برای خرید یک کفش چرم مردانه صرف کنیم بسیار بیشتر است از احساس راحتی و آسایش و مزایای بی شمار آن.

روش های نگهداری از کفش چرم مردانه

معمولا آقایان ایرانی روی نگهداری از وسایل خودد دقت زیادی به خرج نمی دهند اما در مورد جنس چرم قضیه فرق می کند. اگر به درستی از کفش چرم خود نگهداری کنید دیگر نیازی به خریدن کفش های متعدد ندارید یک کفش چرم مردانه قرار است سالیان سال برای شما عمر کند پس لطفا به روش های نگهداری از کفش چرم مردانه که در ادامه مطلب آماده است دقت کنید.

  • مواظب خیس شدن کفش چرم مردانه خود باشید!

باید سعی کنید که کفش چرم شما تا حد امکان از رطوبت دور باشد؛ در صورتی که کفش شما خیس شد مقداری کاغذ باطله یا روزنامه درون کفش قرار دهید تا آب آن را جذب کند. هرگز  از حرارت مستقیم برای خشک کردن کفش چرم مردانه استفاده نکنید زیرا باعث باز شدن بخش های چسب خورده و همچنین شکستگی و ترک های روی پوسته کف خواهد شد.

  • محل جایگیری کفش چرم مردانه

جاکفشی بهترین مکان برای نگهداری از کفش چرم مردانه است در صورتی که از کفش خود استفاده نمی‌کنید نباید آن را در جعبه نگهداری کنید زیرا جعبه به مرور زمان رطوبت محیط را جذب و آن را به کفش انتقال می دهد.

  • واکس فراموش نشود!

فراموش نکنید که کفش چرم مردانه از پوست حیوان تهیه شده است و به مراقبت های ویژه و روش های نگهداری های خاص خود نیازمند است! دنبال راه های عجیب و غریب و ترفندهای دور از دسترس نباشید! بهترین راه نگهداری کفش چرم مردانه استفاده از واکس معمولی است! ابتدا سطح کفش را به واکس آغشته کرده و سپس با استفاده از برس یا پارچه کفش را تمیز کنید، در آخر مواد اضافی را پاک کنید و آن را صیقل دهید.

  • تهیه یک قالب برای کفش

در صورت امکان یک قالب چوبی تهیه کنید و پس از تمیز کردن یا واکس زدن درون کفش قرار دهید تا از پوسیدگی کفش جلوگیری شود و حالت فرم کفش به خوبی حفظ شود.

نکته پایانی

چرم کروکو مفتخر است تا با تولید و ارائه انواع کفش چرم های زنانه و مردانه شما را در یک خرید بااصالت همراهی کند. پیشنهاد ما این است که اگر وقت یا امکان خرید حضوری از فروشگاه های کروکو را ندارید همین الان از مدل های این سایت دیدن کنید و با خرید از فروشگاه اینترنتی کروکو سریع ترین و آسان ترین روش ممکن خرید یک کفش ایده آل را برای خود هموار سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *