کفش زنانه

استایل تابستانه جذاب با انواع صندل زنانه + تصاویر جدید

با رسیدن هوای گرم تابستان، نوبت به پوشیدن کفش‏‌های مناسب فصل تابستان می‌‏رسد. صندل‏‌های تابستانه زیبایی و جذابیت را در کنار راحتی به استایل شما هدیه می‏‌دهند. تنوع طرح و مدل در انواع صندل زنانه، خرید و انتخاب آن را کمی سخت می‌‏کند؛ اما باید توجه داشته باشید که یک نمونه از این کفش برای تمامی استایل‏‌های شما پاسخگو نخواهد بود…!

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در زمانی که به خرید می‌‏روید از خود سوال بپرسید که کدام نمونه از صندل‏‌های زنانه مناسب برای استایل شما می‌‏باشد و یا بین پاشنه‏‌دار و کف صاف دچار تزلزل شوید. در این مقاله کوتاه قصد داریم در کنار نگاهی به انواع صندل زنانه، نکاتی برای انتخاب لباس مناسب آن را نیز اشاره کنیم؛ با رعایت نکات ارائه شده، هارمونی مناسبی به پوشش روزهای تابستانه خود ببخشید.

۳ نکته پایه برای انتخاب صندل

  1. توجه به سایز: زمانی صندل مورد نظر برای شما مناسب است که سایز پای شما باشد. پاشنه پا باید در دورن صندل قرار بگیرد، اگر از پای شما بزرگ باشد احتمال مشکل بر روی مفصل پا نیز وجود دارد.
  2. استاندارد بودن: در نگاه اول شاید انعطاف زیاد صندل شما را مایل به خرید یک کفش تابستانه کند. نمونه مناسب باید از قوس پا به خوبی مراقبت کند؛ رعایت ارگونومی و توجه به آناتومی بدن انسان فشار را از روی پاشنه پا شما برمی‏‌دارد.
  3. صندل تابستانه مناسب برای محل کار: برای روزهای طولانی محل کار خرید صندل‏‌های پاشنه دار، پشت بسته و لژدار نمونه‌‏های خوبی خواهند بود.

 

نگاهی به انواع صندل‏های زنانه

طراحان دنیای مد، با طراحی نمونه‌‏های جذاب و خاص تابستانه به راحتی برای هر استایل و هر سلیقه‌‏ای بهترین‏‌ها را تولید می‏‌کنند. شما با توجه به استایل تابستانه خود از بین تعدد طرح و رنگ بهترین را انتخاب کنید.

  1. صندل کف تخت: دوستداران استایل کژول و روزانه باید این نمونه از کفش‏های زنانه را در خرید خود در نظر داشته باشند. رنگ‏های خنثی و تیره انتخاب خوبی برای این صندل می‏باشد که به راحتی با شلوار جین ساده و مام فیت یا شلوار پارچه‏ای قد نود هارمونی پیدا می‏کند. کفش‏های تابستانه گلادیاتور، لاانگشتی و بنددار در این دسته قرار می‏گیرند.
  2. صندل لژدار تابستانه: اگر از صندل‏های که قد شما را بلندتر نشان می‏دهند و همراه روزهای بلند شما هستند، استقبال می‏کنید، این محصول مناسب شما خواهد بود. دوستداران سبک رترو از این نمونه در پوشش خود بهره می‏برند.با این کفش، شلوارهای دم‎پا گشاد جین یا پارچه ای بهترین انتخاب است.
  3. صندل پاشنه ظریف تابستانه: جذابیت و ظرافت این نمونه باعث محبوبیت بیشتر این کفش در بین بانوان می‏گردد. برای میهمانی‏های تابستان همراهی پیراهن و دامن با این صندل ترکیب زیبا و جذابی به استایل شما می‏بخشد. البته برای استایل خیابانی و روزانه نیز به همراه یک شلوارجین ساده و تنگ با مانتوهای رنگارنگ هارمونی خوبی ایجاد می‏گردد.
  4. صندهای دوبندی تابستانه: این نمونه که در سال پیش نیز بسیار ترند شده بود، بسیار شیک و مردن می‏باشد و مناسب برای استایل گنگ و روزانه است. راحتی و جذابیت این کفش آن را در دسته محبوب‏ترین ها قرار می‏دهد.
  5. صندل پشت باز تابستانه: یکی از راحت‏ترین و زیباترین نمونه‏های تابستانه، صندل پشت باز است. ظرافت و زنانگی این کفش در کنار تنوع رنگ و طرح آن را در گروه پرفروش‏ترین‏ها قرار می‏دهد.برای استایل‏هایی که از دامن و شلوار گشاد استفاده می‏کنند این نمونه بهترین انتخاب خواهد بود.
  6. صندل زنانه بنددار: این کفش زنانه انواع مختلفی دارد که با هر استایلی زیبایی و هارمونی پیدا می‏کند. صندل‏ هایی که از بندهای ظریف در طراحی خود بهره می‏برند، مناسب برای لباس‏های رسمی و جلسات مهم می‏باشد. اگر صندلی با بند پهن خریداری کردید، این نمونه با استایل خیابانی و روزانه شما ست خوبی را به همراه دارد.

نکاتی مهمی که در زمان خرید باید مورد توجه قرار دهید

انتخاب نامناسب باعث مشکلات زیادی برای سلامتی شما می‏‌گردد. در نتیجه باید در زمان خرید به نکاتی که در ادامه اشاره می‏‌کنیم بیشتر دقت کنید.

  • پوشش جلوی صندل: تا از صدمه ناگهانی به انگشتان پا جلوگیری کند.
  • بندهای محافظ بر روی مچ پا: این نمونه از بندها که به دور مچ پا وصل می‎شود از هرگونه آسیب و زخم شما را دور نگه می‏دارد.
  • زیره صندل: زیره صندل نباید نه خیلی سفت باشد و نه خیلی منعطف، زیرا در هر دو صورت باعث درد در کف پای شما می‏گردد.
  • جنس مناسب: یکی از بهترین جنس‏های صندل، چرم طبیعی بوده که زیبایی و دوام بالایی را به شما هدیه می‏دهد .
  • پاشنه صندل: نباید با خرید پاشنه‏های بالای ۳ سانتی‏متر سلامت خود را به خطر بیاندازید. فشار زیاد باعث تغییر شکل پا و درد و آسیب حتی به کمر شما می‏گردد.

روزهای گرم سال در راه هستند، با رعایت نکات بالا و انتخاب صندل مناسب در بین انواع صندل‏های زنانه به استایل خود زیبایی و جذابیت ببخشید.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *