لباس مردانه

چگونه یک کت چرمی شیک و جذاب را انتخاب کنیم؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]کت چرمی یک لباس کلاسیک و همه کاره است که سالهاست مد شده و هرگز از مد نمی افتد. اگر قبلاً  یک کت چرمی نداشته اید، جای این پوشاک ضروری در کمد لباس شما خالی است. خرید این کت سبک و سلیقه ی شما را به نمایش می گذارد. بنابراین اگر به دنبال این هستید که چه لباسی مناسب تن شماست این مطلب را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

کت چرمی دوچرخه سواری

کت چرمی دوچرخه سواری در ابتدا برای موتورسواران طراحی شد. وزن سبکش این امکان را به موتورسواران می دهد تا بسیار راحت به سمت فرمان دوچرخه خم شوند. کت دوچرخه سواری بیشتر از سایر کت های چرمی جلب توجه می کند؛ زیرا ویژگی های بسیار بیشتری از جمله سگک، زیپ، پوپر و موارد دیگر را در خود جای داده است و تقریباً همیشه یقه دارد. یقه های بزرگ آن طوری طراحی شده اند که بتوانند روی یکدیگر جمع شوند. این نوع کت در روز و شب جلوه دارد.

کت چرم بمب افکن!

کت بمب افکن کت اصلی پرواز بود که برای خلبانان ساخته شد. به طور کلی آنها کاملاً ساده هستند و ویژگی اصلی شان محکم شدن کمر و مچ است. این نوع کت ها برای شرکت در یک بازی توپی یا حتی بیرون رفتن برای ناهار در طول روز عالی هستند. شما می توانید لباس های مختلف و متنوعی را با این نوع کت ها ست کنید تا ظاهری متفاوت ایجاد نمایید. این سبک لباس چرمی سالهاست که به یک سبک محبوب تبدیل شده و ما تعجب نمی کنیم که چرا.[/vc_column_text]

کاپشن مدل لیونارد

۷,۹۵۰,۰۰۰ تومان

کاپشن مردانه مدل داریا

۸,۹۹۵,۰۰۰ تومان

کت چرم مردانه مازراتی

۹,۴۴۵,۰۰۰ تومان

کت چرم مردانه مدل بنس

۸,۹۵۰,۰۰۰ تومان

کت مردانه اسپرت آنتونیو

۹,۴۴۵,۰۰۰ تومان

کت مردانه اسپرت جنسیس

۸,۴۴۹,۵۰۰ تومان

کت مردانه اسپرت فلیپ

۹,۴۴۵,۰۰۰ تومان
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

کت چرم مسابقه ای

در اصل، کت مسابقه فقط برای مسابقه دادن ساخته شده بود. پس از جنگ جهانی دوم ، بسیاری از آقایان برای کمی سرگرمی شروع به مسابقه دادن موتور بین بارها و کافه های محلی کردند. این امر نیاز  به یک کت چرمی مینیمالیستی داشت که قسمت عقب آن به اندازه کافی سنگین باشد و یک زیپ محکم از قسمت جلوی آن محافظت کند. کت های مسابقه ای معمولاً باریک تر هستند و ویژگی شان زیپ جلویی آنهاست.

کت چرم خلبانی

کاپشن های پروازی در ابتدا برای خلبانان ساخته شدند که دارای پوششی بودند تا آنها را گرم نگه دارند. امروزه هم خلبانان و هم سایر آقایان این کت را می پوشند. این لباس در تن بسیار شیک خودش را نشان می دهد. آنها برای زمستان ضروری هستند و در عین حال اندام شما را خوب نشان می دهند. آن را با شلوارهای ساده و سبک ست کنید.

کت چرم صحرایی

کت صحرایی در اصل برای لباس نظامی ایجاد شده است. این کت چرمی دارای چندین جیب است و طول آن می تواند طولانی تر از سایرین باشد. این یک مدل بسیار جدی است. حتی می توانید بگویید که نسبت به بعضی دیگر از کت های چرمی از رتبه بالاتری برخوردار بوده و معمولاً تناسب اندام را نشان می دهد.

کت چرم مدل خیابانی

یک کت چرم مدل خیابانی را می توانید با شلوار جین پاره مشکی و کفش های کتانی بلند ست کنید. برای داشتن ظاهری مناسب تر در سبک خیابانی حتی می توانید یک کفش اسکیت بپوشید. برای قسمت بالاتنه می توانید یک تی شرت ساده مشکی بپوشید. فقط بخاطر داشته باشید این کت چرم همیشه با رنگهای تیره تر جلوه دارد.

کت لوکس ورزشی

یک شلوار جین مشکی باریک و مشکی را می توانید با این کت چرم ست کنید. برای جلوه دادن به ظاهر لوکس ورزشی، حتی می توانید یک سوییشرت زیر کت چرمی خود اضافه کنید. اگر می خواهید به این تیپ لوازم جانبی اضافه کنید ، یک کلاه و عینک آفتابی کاملاً مناسب است.

کت چرم  مدل فرانسوی

همیشه شما می توانید یک کت چرمی را با یک ژاکت یقه دار تیره بپوشید. ظاهرتان را با کفش و کمربند مشکی به تکمیل کنید تا واقعاً در چشم باشید. اگر می خواهید در آخر هفته یک لباس کاملاً شیک بپوشید، از کت چرم مدل فرانسوی استفاده کنید.

کت چرم مناسب محل کار

شما همیشه نمی خواهید برای محل کار کت و شلوار یا لباس رسمی بپوشید. بنابراین کت چرمی بهترین گزینه است. این کت چرمی را با کفش تان ست کنید تا ظاهری عالی در دفتر داشته باشید. سپس سعی کنید یک ژاکت یقه دار زیر جلیقه بپوشید. در آخر ، کت چرمی خود را اضافه کنید تا تیپ تان کامل شود. این تیپ در محل کار انتخابی هوشمندانه است، زیرا به شما امکان می دهد در کار احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

نحوه پوشیدن کت چرمی

* سبک مهم است. کت چرمی را با لباسی که از قبل دارید متناسب کنید.

* رنگ مشکی بهترین گزینه برای شماست و تقریباً با هر چیزی مطابقت دارد. بنابراین ، بیشترین استفاده را از کت خود خواهید داشت، در غیر این صورت رنگ قهوه ای را امتحان کنید.

* ظاهر باید ساده باشد. هنگام ست کردن لباس خود، از رنگ های خنثی استفاده کنید.

* اگر می خواهید کت چرمی بپوشید، اطمینان حاصل کنید که با سایر لباسهای شما مطابقت دارد.

* اگر از کت های چرمی به خوبی مراقبت نکنید پیر می شوند. حتماً آنها را از زیر باران دور نگه دارید و هنگام نگهداری، آنها را روی آویز بالشتی قرار دهید تا شکل خود را حفظ کنند.

برای آشنایی با انواع مدل های کت و کاپشن چرم و انتخابی شیک و مدرن می توانید از محصولات سایت چرم کروکو  www.croco.ir استفاده کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

1 دیدگاه در “چگونه یک کت چرمی شیک و جذاب را انتخاب کنیم؟

  1. سینا گفت:

    آقا عالی من یه کت دارم الان ۳سال دارم میپوشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *