کفش زنانه

بوت جورابی بلند + (نکات خرید بوت بلند زنانه)

از دیر باز تاکنون همیشه افرادی هستند که همیشه شیک پوشی و مد برایشان مهم است، اکنون نیز بعد از گذشت سالیان سال نیز مسئله زیبای البسه برای افراد گوناگون تبدیل به یک امر اجباری شده است. طوری که برای هر فصل یا هر مناسبت لباس های گوناگونی برای خود تهیه می‌کنند، از این رو قصد داریم برای افرادی که در تصمیم گیری های خود دچار مشکل شده اند، راه باریکه ای برای تصمیم درست تشکیل دهیم؛ بوت جورابی نیز یکی از همان گریز راه ها برای شیک بودن زیبایی پوشش هست، طوری که بسیاری از خانم ها برای رسیدن پاییز و زمستان لحظه شماری می‌کنند.

نکات اساسی خرید بوت های جورابی بلند

قد شما برای خرید این نوع بوت امری بسیار مهم و حائز اهمیت است، کسانی که قد نسبتا کوتاه یا متوسطی دارند باید فکر استفاده از بوت های جورابی را از ذهن خود بیرون کنند بهتر است تا از نیم بوت هایی که پاشنه های متوسط استفاده کنند، افرادی که قد بلندی دارند کارشان راحت و آسوده است، زیرا میتوانند از هر بوت دلخواهی استفاده کنند. بوت جورابی بهترین بوت برای این گونه افراد می‌باشد چون این بوت کشیدگی پاها و اندام زنانه را به زیبایی هرچه تمام تر نشان میدهد، حتی افرادی که وزن بالایی دارند نیز می‌توانند از این بوت استفاده کنند، چون بزرگی ساق پا را پوشش میدهند و استایل خاصی به افراد می‌دهند.

موارد استفاده بوت جورابی بلند

با استفاده از این بوت با پوشیدن جوراب های ضخیم خداحافظی کنید، زیرا به علت ضخیم بودن و شکل جوراب مانند این بوت دیگر احتیاجی به این نوع جوراب‌ها ندارید و با استفاده از این بوت در برابر سرما آسودگی خاطر دارید؛ در واقع با توجه به شکل این محصول مانند یک جوراب شما را در برابر سرمای شدید محافظت میکند، در عین سادگی شیک بودن را برای شما به ارمغان می آورد.
این راهم باید بدانید که هنگام استفاده از این بوت نمی‌توانید به مدت طولانی پیاده روی کنید برای مثال اگر تا محل کارتان پیاده می‌روید این بوت را نمی‌توانید بپوشید، دارا بودن پاشنه های متنوع نیز از عمده دلایل برای این امر است، عموما از این بوت در مجالس و مهمانی‌های خاص یا حتی مهمانی های خودمانی می توانید به راحتی بپوشید و ست کردن آن با یک پالتوی بلند که پایین تر از بوت شما قرار می‌گیرد و یک شلوار جین جذب همه را می‌توانید همه را مجذوب خود کنید.

بوت جورابی بلند مناسب چه مکان هایی  است؟

آب و هوا مسئله مهمی برای انتخاب بوت و یا پوتین می‌باشد، برای مثال اگر در شهری زندگی می کنید که از آب و هوای پر باران و برفی برخوردار می‌باشد یا قصد سفر یه یه مکان برفی را دارید، بوت جورابی عالی ترین بوت برای شماست، اما اگر در مکانی هستید که برف و باران به صورت پراکنده می بارد، از پوتین های ساق کوتاه یا متوسط می توانید استفاده کنید.

در هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کنید؟

همیشه هنگام خرید باید به شکل و اندازه پاهای خود توجه داشته باشید پای انسان قلب دوم آدم است و هنگام خرید حتما و حتما باید به آناتومی آن باید دقت داشت مانند انحنای کف پا یا صافی کف پا، بلندی روی، پهن یا باریک بودن پنجه ی پا. برای خرید کفش یا بوت زمستانی به یاد داشته باشید که یک سایز بزرگتر از سایز خود خریداری کنید زیرا زمستان با فصل های دیگر سال تفاوت های عمده ای دارد، سرمای هوا باعث انقباض (کوچکترشدن) سایز کفش ها می‌شود، و هنگام خرید هیچگاه زیبایی را به کیفیت جنس ترجیح ندهید. دقیقا مانند کفشها و کتونی های تابستانی بوتی را انتخاب کنید که خاصیت تنفس به پا را دارا باشد و از عرق کردن جلوگیری کند، به زیر بوت برای جلوگیری از لیز خوردن و زمین خوردن، ضد آبی از مهم ترین نکات خرید بوت ها می باشد

کلام آخر 

رنگبندی‌های این بوت از عوامل مهمی است که باید به آن توجه کنید رنگ های مشکی، قهوه ای، طوسی و بژ از بهترین رنگ ها برای انتخاب این نوع بوت ها هستند، هنگام خرید بوت جورابی به چاقی و لاغری مچ پای خود دقت داشته باشید.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *