اکسسوری زنانه, اکسسوری مردانه

در سایه کلاه کپ چرم بمانید

کلاه کپ چرم  یکی از محبوب ترین مدل هایی است که در چرم کروکو به فروش میرسد، اگر میخواهید درباره این اکسسوری جذاب بیشتر بدانید حتما این مقاله را دنبال کنید. هدف ما در این مقاله معرفی جامع انواع کلاه نیست چرا که پیش تر به این موضوع پرداخته بودیم.

در  این مقاله عناوینی چون :

  • نگهداری از کلاه نقاب دار چرمی
  • استایل مختلف با کلاه کپ چرم
  • و همه چیز درمورد کلاه نقابدار بررسی میشود.

قبل از اینکه به سراغ موضوع اصلی مقاله برویم یک نکته ای را نصیحت وار برای شما روشن کنیم. حواستان باشد موقع انتخاب کلاه حتما به فرم صورت خود توجه کنید و اگر از ان دسته افراد بودید که برای مدل صورت شما کلاه نقاب دار ساخته شده بود به سراغ ادامه این مقاله بروید. چرا که ممکن است چشمتان دنبال این مدل زیبا بماند و کاری هم از دست ما ساخته نیست.

چرم ضد آفتاب، یک کلاه کپ

اسم لباس چرمی که به میان می‌آید فصل پاییز و زمستان، روزها ی برفی و شب‌های بارانی را مجسم می‌کنیم و تصور اینکه امکان استفاده از اکسسوری چرمی در تابستان وجود داشته باشد، برای ما تعجب‌آور است. اما علاقه‌مندان به پوشاک چرمی در تابستان و بهار از گزینه‌هایی مثل کیف و کفش چرم، کمربند و دستبند چرمی در استایل خود استفاده می‌کنند. یکی دیگر از گزینه هایی که همواره به استایل ما زیبایی خاصی می‌بخشد همین کلاه کپ چرم است. همانطور که گفتیم یکی از اکسسوری های خاص و محبوب بین افراد همین کلاه چرمی است که انواع و مدل های مختلفی دارد اما در این قسمت در مورد انواع این اکسسوری جذاب نمیگوییم و صرفا به بررسی مدل کپ میپردازیم.

هر چیزی که باید راجع به کلاه کپ چرم بدانید

اگر دنبال خاص بودن در تمامی فصول هستید؛ برای استایل فصل گرم شما یک پیشنهاد ویژه دارم. تصور کنید در حال قدم زدن با دوستان خود، پشت فرمان اتومبیل، در انتظار اتوبوس، در سفر و ساحل مشغول لذت بردن از ظهر تابستان هستید و لباس مناسب فصل را بر تن دارید. من حدس می‌زنم تنها چیزی که برای شما ناراحت کننده است تابش مستقیم آفتاب بر سر شماست! خانم‌ها و آقایان برای سلامت پوست خود و محافظت از آن در برابر فاکتورهای آسیب‌رسان مثل آلودگی و آفتاب سوختگی تلاش زیادی می‌کنند. و پیشنهاد من با همه این تفاسیر استفاده از یک کلاه نقاب‌دار است.

 

انواع کلاه

کلاه چرمی جزو اکسسوری‌های جذاب بوده و همچنان در بین انواع آن، کلاه کپ چرم طرفداران خاص خود را دارد. کلاه‌ها در انواع رسمی، نظامی، ورزشی مناسب استفاده می‌باشند. برای استایل کژوال و روزمره خود خصوصاً در فصل گرم، کلاه چرم نقاب‌دار در رنگ‌های متنوع برای استفاده خانم‌ها و آقایان با قیمت مناسب در بازار موجود می‌باشد.

هدف ما در اینجا بیشتر آشنایی با کلاه نقاب دار یا همان کلاه کپ چرمی است. اما معنی کلاه کپ یعنی چه؟ 
کلاه کپ یا همان اصطلاحا کلاه نقابی یکی مدل هایی است که در بین افراد به خصوص اسپرت و کژوال پوشان بسیار محبوب است. کلاه کپ عموما بندی دارد که دور سر چفت میشود و با آن بند میتوانید این کلاه را اندازه سر خود کنید.

یکی از معدود کلاه هایی که جنسیت خیلی کم در آن دخیل شده، همین نوع کلاه تابستانی نقاب دار است. از شیک ترین مدل های کلاه نقاب دار که لاکچری پوشان عموما به سراغش میروند، نوع چرمی ان میباشد.

البته اگر بخواهید بیشتر راجع به کلاه ها بدانید مقاله جامع تری را قبلا نوشته بودیم. شما میتوانید برای آشنایی با بیشتر و جامع تر با انواع کلاه به مقاله ما یعنی معرفی انواع کلاه مراجعه کنید.

نگهداری از کلاه

نگهداری از کلاه کار زیاد چندان سختی نیست. فقط کافی است چند نکته را رعایت کنید.

  • برای ماندگاری بیشتر در مقابل گرما و تابش با واکس مخصوص از آن محافظت کنید.
  • کلاه چرم در سرما هم قابل استفاده است فقط باید بدانید اگر خیس شد به آرامی آن را با پارچه تمیز خشک کنید.
  • چرم قابلیت نگهداری گرما و ممانعت از خارج شدن حرارت را دارد. به سبب این ویژگی، لباس‌هایی مثل پالتو و بارانی، کت چرم و دستکش در زمستان برای نگه‌داشتن گرمای بدن استفاده می‌شود.
  • همین خاصیت در تابستان بالعکس عمل می‌کند و کلاه تابستانی چرم مانع رسیدن حرارت مستقیم به سر شما شده و از گرمازدگی شما جلوگیری می‌کند.
  • حال چه بهتر است که این کلاه چرم نقاب‌دار هم باشد تا مانع از آفتاب سوختگی شما شود.

راهنمای انتخاب کلاه چرم

کلاه تابستانی چرم با قابلیت تغییر سایزی که دارد به راحتی روی سر شما قرار می‌گیرد و جذابیت شما را در یک روز آفتابی دو چندان می‌کند. تنوع رنگ کلاه چرم نقاب‌دار برای سِت کردن با استایل تابستانی به کمک شما خواهد آمد. زمان خرید کلاه چرم نقاب‌دار علاوه بر حساسیت به برند و کیفیت چرم آن، به مقاومت نقاب آن توجه کنید تا به مرور زمان بر اثر گرما، رطوبت و ضربه شکسته و بلا استفاده نشود. چون پوست صورت حساس است، کیفیت چرم استفاده شده در لبه‌های کلاه تابستانی آیتم مهمی است که باید به آن دقت کنید.

 

حتما در زمان انتخاب کلاه کپ چرم تابستانی نکات مطرح شده برا در نظر بگیرید

 

اکثراً به سراغ کلاه چرم نقاب‌دار می‌روند. برای خنک تر و سبک بودن کلاه چرم می‌توانید از مدل تلفیقی چرم و پارچه تور مخصوص کلاه استفاده کنید. برای انتخاب کلاه کپ تابستانی حساسیت در انتخاب رنگ آن بی‌مورد است، اما می‌توان با رنگ تی‌شرت و یا کفش شما سِت شود. شما باید به تناسب سایز آن برای سر شما و کیفیت آن بیشتر توجه کنید. برای درخشیدن استایل خود زیر نور خورشید، به کلاه های نقاب دار و کپ چرمی ببیشتر فکر کنید!

حرف آخر

همیشه به دنبال زیبایی ها باشید. زیبایی تیپ اسپرت برای شما با این کلاه رقم میخورد؛ پس، استفاده از ان را در استایل های روزمره و اسپرت خود فراموش نکنید. اما یادتان باشد که محافظت از محصولات چرمی یکی از مهم ترین نکاتی است که همواره به ان توجه داشته باشید. کلاه کپ چرمی زیبایی های خاص خود را دارد. همیشه به یاد داشته باشید، اصالت و بوی شیک بودن از این جنس میبارد؛ پس این مدل را هیچوقت فراموش نکنید و هر موقع قصد خرید و مهم تر از ان قصد درخشش در هر جمعی را داشتید به سراغ ان بروید تا تک و خاص بمانید.

 

مشخصات و رنگ بندی کلاه چرم(خرید کلاه چرم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *