هدایای چرمی, هدایای سازمانی

صفر تا صد خرید هدایای چرمی سازمانی

خرید هدیای چرمی سازمانی یکی از چالش‌های مهم مدیران

اگر به دنبال تبلیغ برند و محصولات خود با هدایای سازمانی هستید، باید بگوییم که در مسیر درستی جهت برندسازی قرار دارید. حالا تنها باید هدیه سازمانی خود را انتخاب کنید؛ چه چیزی بهتر از خرید هدایای چرمی سازمانی برند شما را به هدف مورد نظرتان نزدیک خواهد کرد؟

چنانچه در مورد خرید هدایای سازمانی چرمی تردید دارید، متن پیش رو را از دست ندهید. ما شما را با مزایای خرید هدیه سازمانی چرم و انواع آن آشنا می‌کنیم. بدون شک در انتهای این متن مسیر تبلیغاتی و بازاریابی خود را پیدا خواهید کرد.

خرید هدایای چرمی سازمانی؛ بهانه‌ای برای دیده شدن

شاید تصور کنید، برندسازی نام تجاری کار سخت و دشواری است، اما با راهکارهایی ساده می‌توان این کار را آسان کرد. شما می‌توانید با هدیه‌ای مناسب حس رضایت و خشنودی را در مشتری ایجاد کنید. تعجب نکنید؛ شاید این کار ساده به نظر برسد، اما اگر بدانید هدایای سازمانی چیست، متوجه تاثیر آن در تجاری‌سازی برند خود خواهید شد.

اگرچه هدیه دادن به مخاطبان کاری ساده به نظر برسد، اما با همین کار ساده قدمی بزرگ و مثبت برای برند خود برداشته‌اید؛ زیرا این هدیه نام برند و شرکت شما را در ذهن مخاطب برای همیشه ماندگار خواهد کرد.

بسیاری از سازمان‌ها به دنبال جلب توجه مخاطبان خود با هدایای نقدی، سررسیدها، تقویم‌ها یا حتی شاخه گل در مراسم‌های خاص هستند. شاید این هدایا در نگاه اول انتخاب خوبی باشند، اما قطعا گزینه‌های بهتری نیز برای این افراد وجود دارد.

چنانچه به دنبال برندسازی نام تجاری خود با هدایای سازمانی هستید، باید سراغ هدایای نفیس و ماندگار بروید. تنها این دسته از هدایای سازمانی هستند که پرستیژ کاری شما را بالا می‌برند. به جرات می‌توان گفت یکی از انواع هدایای سازمانی نفیس که تاثیر مثبت زیادی بر نام برند شما دارد، هدایای چرمی است. با هدایای سازمانی چرمی می‌توانید متفاوت از سایر رقبا رضایت مخاطبان خود را جلب کنید.

خرید هدایای سازمانی چرمی بهانه‌ای برای دیده شدن برند شما است.

چرا چرم؟

افراد سلایق متفاوتی دارند؛ از این رو هدایای سازمانی گوناگونی را نیز انتخاب می‌کنند. اما در انتخاب هدایای سازمانی سلیقه صاحب برند مطرح این است، شما باید سلیقه مخاطبان خود را در نظر بگیرید. شاید به همین دلیل باشد که بسیاری از افراد با هدایای دم دستی و البته کاربردی به دنبال برندسازی هستند. اما اگر می‌خواهید متفاوت از رقبای خود عمل کنید، چرم بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود.

محصولات چرمی از گذشته تا به امروز انتخاب شیک‌پوش‌ها و خوش سلیقه‌ها بوده است و کسی نمی‌تواند این واقعیت را انکار کند. از طرفی دیگر چرم از زمان‌های قدیم یکی از مهمترین کالاهای زندگی انسان به حساب می‌آید.

در گذشته نیز از چرم و پوست حیوانات برای هدیه دادن به افراد خاص و مهم استفاده می‌شد؛ این روزها نیز محصولات چرمی درست مانند گذشته جز هدایای گران قیمت و البته نفیس دسته‌بندی می‌شوند. بنابراین اگر به دنبال هدیه‌ای خاص هستید، خرید هدایای چرمی سازمانی بهترین گزینه پیش روی شما است.

انواع هدایای سازمانی چرمی

گام اول در خرید هدایای سازمانی چرمی، انتخاب از میان انواع آن‌ها است. اما پیش از هر چیز باید گزینه‌های موجود را بشناسید.

انواع کیف

در خرید هدایای چرمی سازمانی، همیشه کیف‌های چرمی جز اولین گزینه‌‌ها هستند. اگر به دنبال هدیه مناسب برای کارمندان هستید، انواع کیف گزینه خوبی برای شما خواهد بود. البته کیف‌های چرمی در جلب نظر همکاران تجاری نیز بسیار موفق عمل کرده‌اند. تنها باید در میان انواع کیف‌های چرمی با توجه به موقعیت مخاطبتان انتخاب درستی داشته باشید.

انواع کیف‌های چرمی شامل کیف‌های دستی، دوشی و کمری می‌شود. علاوه بر این کیف پول، کیف مدارک، لوازم آرایش و حتی کیف ابزار نیز گزینه‌های متفاوت و جذابی به عنوان هدیه شرکتی چرم هستند.

انواع کیف یکی از بهترین گزینه‌ها در خرید هدایای سازمانی چرمی است.

اکسسوری‌های چرمی

اکسسوری‌های چرمی یکی از بهترین گزینه‌ها در میان انواع هدایای سازمانی هستند. از آنجایی که در خرید هدایای چرمی سازمانی این اکسسوری‌ها ، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند؛ زیرا قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر محصولات چرمی دارند.

در خرید هدیه مناسب برای کارمندان، اکسسوری‌های چرمی مانند کلاه، دستکش، کمربند، جلد عینک آفتابی، کاور پاوربانک و جاکلیدی گزینه‌های مناسبی هستند. اگرچه این هدایا در ابتدا ساده به نظر برسند، اما واقعیت این است که در زندگی روزمره همه ما جایگاه ویژه‌ای دارند.

ست‌های چرمی

ست‌های چرمی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در خرید هدایای چرمی سازمانی هستند. مزیت ست‌های چرمی این است که می‌توانید چند هدیه متفاوت را در کنار یکدیگر قرار دهید؛ بدون شک چند هدیه در بسته‌بندی شیک نظر مخاطب را بیشتر از یک هدیه جلب خواهد کرد.

از طرفی دیگر با انتخاب ست هدیه چرمی دست شما برای انتخاب باز است؛ زیرا با گزینه‌های متنوع بهترین هدیه را به مخاطب خود خواهید داد. به عنوان مثال، ترکیب کیف پول، جاکلیدی و کمربند چرم یکی از محبوب‌ترین ست‌های هدیه است. اما شما می‌توانید هر کدام از موارد را در ست هدیه خود حذف کرده و محصول چرمی دیگری به آن اضافه کنید.

در ست هدیه سازمانی چرمی، خودکارهای چرمی جایگاه ویژه‌ای دارند. این خودکارها در کنار سایر محصولات چرمی توجه مخاطبان شما را به خوبی جلب خواهند کرد.

با خرید هدیه مناسب برای کارمندان خود توجه آنها را جلب کنید.

 

چرم‌های تلفیقی برای هدیه

به تازگی از تلفیق چرم و طلا، چرم و نقره، چرم با استیل و حتی چرم با چوب در اکسسوری‌های چرمی استفاده می‌شود که با استقبال بی‌نظیری نیز مواجه شده است. به خصوص اکسسوری‌هایی که روی میزهای اداری و دکوراتیو‌های منزل استفاده می‌شوند.

خلاقیت در ظاهر این دسته از هدایای سازمانی به وضوح دیده می‌شود؛ از این رو به خوبی می‌توانند مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند. از آن جایی که این محصولات ظاهر منحصر به فردی دارند، برند شما را به شکلی متفاوت به مخاطب معرفی خواهند کرد.

البته که برای خرید هدایای چرمی سازمانی از این قبیل باید هزینه بیشتری پرداخت کنید، اما مطمئن باشید که این هدایا به طرز متفاوتی در روند برندسازی شما تاثیر دارند.

درخواست خرید ست هدیه چرم از کروکو

نکات مهم در خرید هدایای چرمی سازمانی

حالا که می‌دانید هدایای سازمانی چیست و چه تاثیری در روند برندسازی شما دارد، حتما به دنبال راهی برای استفاده از تاثیر این هدایا در روند رشد برند خود هستید. اما باید بدانید که هر هدیه سازمانی شما را به هدف نمی‌رساند. بسیاری از سازمان‌ها از این ترفند استفاده کرده‌اند، اما به نتیجه دلخواه خود نرسیده‌اند.

تنها به این دلیل که در انتخاب و خرید هدایای سازمانی چرمی دقت لازم را نداشتند. برای این که به هدف خود برسید، به نکات بسیاری باید توجه داشته باشید که در ادامه این نکات را با شما در میان می‌گذاریم.

چه هدیه چرمی برای چه فردی؟

یکی از مهمترین مواردی که در خرید هدایای چرمی سازمانی باید به آن توجه داشته باشید، موقعیت افراد است. بدون شک هدیه شرکتی چرمی که برای همکاران تجاری خود انتخاب می‌کنید، با هدایایی که برای پرسنل شرکت خود در نظر گرفته‌اید، تفاوت دارند. این در حالی است که هیچ کدام از این هدایا گزینه‌های خوبی برای مشتریان ثابت برند شما نیستند.

قطعا خودکاری با روکش چرمی باکیفیت برای مدیران با ارزش‌تر از مشتریان معمولی خواهد بود؛ زیرا خودکار همراه همیشگی مدیران برای امضا قراردادهای مختلف است.

اما برای کسانی که به دنبال همکاری تجاری با آن‌ها هستید، خودکار چرمی به تنهایی انتخاب ایده‌آلی به نظر نمی‌رسد. از این رو در وهله اول باید با توجه به موقعیت مخاطب خود یکی از هدایای سازمانی چرمی را انتخاب کنید.

یکی از مهمترین مواردی که در خرید هدایای چرمی سازمانی موقعیت افراد است.

سلیقه افراد را در نظر بگیرید

در انتخاب و خرید هدایای چرمی سازمانی باید سلیقه مخاطبان خود را در نظر بگیرید. یادتان باشد که هر فردی با توجه به موقعیت خود انتظار متفاوتی از برند شما دارد. بنابراین در اولین قدم باید انتظار آن فرد را در نظر بگیرید، اما در قدم دوم نیز باید به سلیقه افراد در آن جایگاه توجه داشته باشید.

البته این بدان معنا نیست که برای هر فردی با توجه به سلیقه شخصی او هدیه شرکتی چرم بخرید. بدون شک این کار نشدنی است؛ بنابراین باید به دنبال گزینه‌هایی در انواع هدایای سازمانی باشید که سلیقه تمامی افراد در آن موقعیت را دربرگیرد.

به عنوان مثال، اگر قشر طبیعت‌دوست را هدف قرار داده‌اید، باید هدیه‌ای همسو با سلایقشان به آن‌ها بدهید. کاورهای چرمی لیوان یا بندهای چرمی برای آویزان کردن گوشی همراه به گردن گزینه‌های متفاوتی و البته جذابی برای این قشر جامعه هستند که شاید برای افراد دیگر در موقعیت‌های متفاوت جذاب نباشد.

به طور کلی در انتخاب هدایای سازمانی چون با سلیقه‌های متفاوتی روبرو هستید، باید در عین زیبایی حساسیت بیشتری به کاربردی بودن آن داشته باشید.

بودجه و هزینه خرید هدایای چرمی سازمانی

این وظیفه شما است که هدایای سازمانی درخور مجموعه خود و البته متناسب با سلیقه جمعی مخاطبان انتخاب کنید. انتخاب شما در وهله اول باید براساس ارزش مخاطب و اصالت برند شما و در مرحله دوم با توجه به بودجه‌ای که به این کار اختصاص داده‌اید، انجام شود.

در خرید هدایای چرمی سازمانی قیمت محصولات به طبیعی یا صنعتی بودن جنس آن‌ها بستگی دارد. شاید هدایا با جنس چرم صنعتی قیمت پایین‌تری داشته باشند، اما در مقابل دوام و ماندگاری آن‌ها نیز پایین است.

یادتان باشد که هرچه ماندگای هدیه شرکتی چرم بیشتر باشد، نام برند شما را برای زمان بیشتری در ذهن مخاطب حفظ خواهد کرد.

با انتخاب‌های درست خاطره‌سازی کنید!

پس از موقعیت مخاطبان خود حال باید به دنبال راهی برای ماندگار شدن در ذهن آن‌ها باشید. برای این کار باید خلاقیت به خرج دهید و متفاوت از رقبای خود عمل کنید. خلاقیت و ایده‌های شما بیان‌گر میزان ارزش برند شما است.

بنابراین علاوه‌بر در نظر گرفتن علاقه و سبک کاری مخاطب باید به دنبال هدیه‌ای به یاد ماندنی باشید. تنها در این صورت است که هدیه سازمانی اعتبار برند شما را نشان می‌دهد و به بهترین شکل خاطره‌ای ماندگار در ذهن مخاطبان شما به جا می‌گذارد.

به عنوان مثال، اگر مخاطبان شما از علاقه‌مندان به ورزش هستند، زیراندازهای چرمی برای یوگا هدیه متفاوتی برای آن‌ها خواهد بود.

ممنوعه‌هایی در خرید هدایای چرمی سازمانی

اگر می‌خواهید با انواع هدایای سازمانی چرمی در ذهن مخاطبان خود ماندگار شوید، بهتر است که سراغ هدایایی که سایز در آن‌ها حرف اول را می‌زند، نروید. هدایایی مانند کت یا کفش چرم از این دسته هستند که گزینه‌های خوبی برای هدایای سازمانی نیستند.

بسیاری از افراد به این نکته توجه لازم را نمی‌کنند، اما باید بدانند که انتخاب سایز بزرگ‌تر یا کوچک‌تر در کفش یا کت چرمی عملا این هدیه را برای مخاطب شما بدون کاربرد خواهد کرد. بدون شک در این صورت از جذابیت هدیه برای مخاطب تا حد زیادی پایین می‌آید. درست همین جاست که با وجود هزینه بالایی که متقبل شده‌اید، نتیجه عکس از هدیه سازمانی خود خواهید دید.

 

مهم نیست که چه هدیه شرکتی چرمی انتخاب می‌کنید، مهم این است که این هدیه را در زمان درست به مخاطبان خود بدهید.

بهترین زمان را جهت ارائه هدیه سازمانی چرم انتخاب کنید!

تا به اینجای متن حتما متوجه شده‌اید که هدایای سازمانی چرمی شما را یک قدم به برندسازی بهتر نزدیک می‌کند. با خرید هدایای چرمی سازمانی درست می‌توانید روابط خود را با سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها حفظ کنید و حتی با قدردانی از پرسنل خود آن‌ها را راضی نگه دارید. اما تمام این اهداف زمانی به وقوع می‌پیوندند که در ارائه آن هوشمندانه رفتار کرده باشید.

مناسباتی چون سالگرد تاسیس برند، تبریک کسب مقام جدید، شروع همکاری با برندی دیگر و غیره بهانه‌های خوبی برای تبلیغ شرکت و ثبت برند شما در ذهن همکاران تجاری شما است. از طرفی عید نوروز، شب یلدا، روز مرد، روز زن یا مناسبت‌های این چنینی فرصت خوبی برای سوپرایز پرسنل با هدیه شرکتی چرم و خاص خواهد بود.

حتی می‌توانید از این مناسبت‌ها نهایت استفاده را ببرید و برند خود را در ذهن مشتریان نیز حک کنید. در این صورت توصیه می‌کنیم با شرکتی که محصولات چرمی منحصر به فرد دارد، قرارداد ببندید. به این ترتیب هدایای چرمی نفیس را در تعداد بالا و با قیمت مناسب می‌خرید و با آن‌ها اصالت برند خود را به نمایش می‌گذارید.

در هر کدام از این مناسبت‌ها با انواع هدایای سازمانی ارزش مخاطبان را در مجموعه خود به آن‌ها یادآوری می‌کنید. درواقع در این مناسبت‌ها، هدایای سازمانی برند شما را برای همیشه در ذهن مخاطب ثبت خواهند کرد.

هدایای سازمانی چرمی خود را از کروکو بخرید

از هر سو که به خرید هدایای چرمی سازمانی نگاه کنید، این گزینه‌ها بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هدایا برای سال‌های سال ماندگار هستند و برند شما را تبلیغ می‌کنند. البته این تنها در صورتی است که هدیه مناسب برای کارمندان، شرکای تجاری یا پرسنل خود را از برندهای معتبر چرم انتخاب کرده باشید.

شاید در خرید از برندهای معتبر هزینه بیشتری متحمل شوید، اما نام برند خود را با هدایای چرمی فیک به خطر نخواهید انداخت. چرم کروکو یکی از بهترین و به‌روزترین برندهای چرمی است که هدایای سازمانی چرمی متنوعی را نیز عرضه می‌کند. نگران نباشید؛ طراحان مجموعه کروکو خوش سلیقه هستند و با خلاقیت در طراحی هدایای سازمانی پیش می‌روند.

حتی شما این امکان را دارید که طرح پیشنهادی خود را به مشاوران و طراحان کروکو نشان دهید و محصولی درخور برند خود دریافت کنید. بدون شک با هدایای متفاوت و منحصر به فرد چرمی خود مخاطبان را به خوبی تحت تاثیر قرار خواهید داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *