استایل زنانه, استایل مردانه, کیف زنانه, کیف مردانه

استایلی تمام عیار با کیف چرم قهوه ای!

وجود برخی از محصولات، البسه یا اکسسوری در کمد هر فردی لازم است. محصولاتی که با هر استایلی ست می‌شوند و زیبایی فوق‌العاده‌ای را به پوشش شما می‌دهند. کیف چرم قهوه ای از جمله این محصولات به شمار می‌آید. این کیف زیبا و کاربردی به راحتی با هر استایلی ست می‌شود و اصالت را به شما هدیه می‌کند. البته هر نوع کیفی چنین ویژگی‌هایی را ندارد. چرا که تمامی کیف‌های موجود در بازار باکیفیت و زیبا نیستند.پ

برای این که بتوانید استایل تمام عیاری با کیف چرم قهوه ای زنانه یا مردانه داشته باشید، مجله کروکو را تا پایان این متن همراهی نمایید. چرا که در این محتوا به معرفی تمامی نکاتی می‌پردازیم که حین خرید بهترین کیف چرم باید در یاد داشته باشید.

انواع کیف چرم قهوه‌ ای از لحاظ جنس

کیف‌های چرم در دو مدل مصنوعی و طبیعی تولید می‌شوند. شاید ظاهر کیف‌های تولید شده از این دو چرم یکسان باشد، ولی کیفیت، دوام و استحکام آن‌ها شبیه یکدیگر نیست. چرم مصنوعی به کمک مواد شیمیایی تولید می‌شود. به همین خاطر دوام و ماندگاری آن پایین‌تر از چرم طبیعی است. تشخیص چرم مصنوعی از طبیعی کار بسیار سختی خواهد بود. جالب است بدانید که برخی مواقع کارشناسنان چرم نیز در تشخیص این دو چرم به مشکل برمی‌خورند. همین موضوع زمینه را برای کلاهبرداری بسیاری از شیادان مهیا کرده است.

به طوری که بسیاری از تولید‌ی‌ها محصولاتی که با چرم مصنوعی تهیه می‌شوند را با عنوان چرم طبیعی به فروش می‌رسانند. برای این که گرفتار چنین افرادی نشوید، توصیه می‌کنیم که محصولات چرم خود را از برندهای به نام و معتبر تهیه نمایید. کروکو از جمله مجموعه‌های معتبری است که تمام محصولاتش از چرم طبیعی تولید می‌شود. این مجموعه با طراحی و تولید کیف‌های متنوع چرم دست شما را در انتخاب باز گذاشته است.

البته به این نکته نیز دقت داشته باشید که چرم طبیعی در انواع مختلفی وجود دارد؛ چرا که هر یک از آن‌ها از پوست‌های متنوعی تهیه می‌شود. به عنوان مثال کیف چرم قهوه ای از پوست بز، گوسفند، گاو یا … تولید خواهد شد. انتخاب هر یک از این چرم‌ها به مدت زمان مصرف، کاربرد آن ، میزان بودجه‌تان و … بستگی دارد.

با شناخت انواع مدل های کیف چرم قهوه ای استایلی زیبا خواهید داشت.

انواع کیف چرم قهوه ای از لحاظ طرح و مدل

کیف چرم قهوه ای زنانه یا مردانه در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود. انتخاب هر یک از این محصولات به نوع کاربری آن بستگی دارد. ازاین‌رو بهتر است که در قدم اول انواع این کیف از لحاظ طرح و مدل را بشناسید. به کمک این شناخت می‌توانید ست کیف و کفش چرم قهوه ای زیبایی را نیز برای خود تهیه کنید. در هر صورت انواع کیف چرم قهوه‌ای از لحاظ طرح و مدل به شرح زیر هستند.

کیف چرم کمری قهوه‌ای

این کیف گزینه‌ای ایده‌آل برای استایل‌های کژوال است. اگر خیلی رسمی و اتوکشیده لباس‌‌‌‌ می‌پوشید، اصلاً سراغ این کیف‌‌‌‌‌‌ها نروید. کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ ای کمری برای ست کردن با کت‌‌‌‌‌های اورسایز نیز بسیار مناسب است. به کمک این کیف‌ها می‌توانید فعالیت‌های روزمره‌تان را به راحتی انجام دهید.

کیف قهوه ای چرم بندی

این کیف‌‌‌‌‌‌ها بند کوتاهی دارند. اگر خیلی اهل نظم و ترتیب هستید و از استایل‌‌‌‌‌های کلاسیک پیروی‌‌‌‌ می‌کنید، این کیف مناسب شما است. درصورتی‌که تمایل دارید شخصیت جدی و رسمی پیدا کنید، کیف را روی ساق دست یا کمی بالاتر از آن بگیرید. برای اینکه نشان دهید چندان هم از نسل جدید و جوان مدرن امروزی عقب نیستید،‌‌‌‌ می‌توانید این محصول را مانند کیف‌‌‌‌‌‌های اداری حمل کنید. البته لازمه چنین کاری وجود دستگیره کوچک در قسمت بالایی کیف است.

کیف چرم‌‌‌‌‌‌ دستی قهوه‌‌ای

خوشبختانه دست شما برای ست کردن این کیف‌‌‌‌‌‌ها با هر استایلی آزاد است، اما چیزی که اهمیت دارد نحوه به دست گرفتن این کیف‌ها است.‌‌‌‌ می‌خواهید آن را زیر بغل بزنید؛ با انگشت‌‍‌‌تان بگیرید یا مانند یک پوشه آن را در دست‌هایتان آزاد نگه دارید؟! همه این موارد به استایل شما بستگی دارد. البته این کیف‌ها بند ندارند و برای استفاده روزانه مناسب نیستند؛ مخصوصاً اگر عادت دارید مدام به کیف خود سر بزنید.

کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه ‌ای بزرگ

این مدل کیف‌ها ظاهری اسپرت دارند که برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند. خرید و تهیه کیف چرم بزرگ را بیشتر به دانشجویان و افراد شاغل پیشنهاد می‌دهیم. به کمک این کیف‌ها علاوه بر داشتن استایلی شیک به راحتی وسایل شخصی‌تان را حمل خواهید کرد. کیف‌های بزرگ برای آیتم‌های مختلف شما جیب‌های متنوعی دارد. پس با خیال راحت تمامی وسایل مورد نیازتان را در آن قرار دهید.

خرید کیف چرم قهوه ای بزرگ به شما کمک میکند که وسایلی مورد نیازتان را در طول روز حمل کنید.

کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ای کوچک

این کیف‌‌‌‌ها بنددار و مناسب استفاده روزانه هستند. کیف‌های کوچک چرم بسیار راحت و سبک طراحی می‌شوند. ازاین‌رو محبوبیت بالای آن چندان جای تعجب نخواهد داشت. بیشتر این کیف‌ها به کمک بند حمل می‌شوند؛ بندی قابل تنظیم از جنس بدنه کیف که به راحتی روی شانه شما قرار می‌گیرد. در صورتی که بالاتنه پهنی دارید، کیف‌ چرم کوچکتان را به صورت کج روی شانه‌هایتان قرار دهید.

البته مدل مجلسی این کیف‌ها نیز بسیار محبوب هستند. این فرم کیف‌ها اکسسوری‌های جذابی دارند که بندشان از جنس زنجیر نقره‌ای یا طلایی است. انتخاب هر یک از این زنجیر‌ها به سلیقه و البته استایل شما بستگی دارد.

انواع ست کیف چرم قهوه‌ای با رنگ‌های مختلف

کیف‌های قهوه‌ای در تناژ رنگی وسیعی تولید می‌شوند. درجه رنگ کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌‌ای خیلی مهم است. این نکته را به خاطر داشته باشید که هر یک از طیف‌های رنگی قهوه‌ای با رنگی خاص ست می‌شود. به عنوان مثال مانتو سبز تیره یا کت سبز ارتشی با چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه ‌ای سوخته به راحتی ست‌‌‌‌ می‌شود تا با‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ای روشن! نکته مهم برای ست کردن کیف و کفش قهوه ای با مانتو این است که باید با لباس‌‌‌‌‌های شما از لحاظ روشنی و تیرگی در تضاد باشد. مثلاً برای مانتو یا کتی به رنگ آجری کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ ای سوخته مناسب‌تر است.

در هر حال اگر شما نیز با این سوال مواجه شده‌اید که کیف و کفش قهوه ای با چی ست میشه، متن را تا پایان مطالعه نمایید. چرا که در این متن روش و قاعده ست‌کردن آیتم‌های مختلف با این محصول را توضیح‌ داده‌ایم.

کیف چرم قهوه ای با انواع استایل ها ست می‌شود.

کیف چرم قهوه‌ای با زرشکی

زرشکی یکی از رنگ‌‌هایی است که‌‌‌‌ به زیبایی با کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ای ست می‌شود. زرشکی و قهوه‌‌ای در کنار هم ترکیب بسیار چشم‌نوازی را ایجاد می‌کنند. اگر به زرشکی یا قرمز تیره علاقه دارید، پالتو یا کتی را به این رنگ بپوشید و چشم‌‌‌‌‌‌ها را به دنبال خودتان بچرخانید. ست کیف و کفش قهوه‌ای زنانه با مانتوی زرشکی نیز ترکیبی جذاب خواهد بود.

کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ ای با خاکستری

ترکیب لباس‌هایی با تن خاکستری تیره با ست کیف و کفش چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ ای به طرز شگفت انگیزی دلربا خواهد بود. به طور کلی رنگ‌‌‌‌‌های خنثی مثل خاکستری و کرم خیلی راحت‌تر با کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ای ست‌‌‌‌ می‌شوند. اگر لباسی به این رنگ دارید حتماً آن را کیف چرم قهوه‌ای خود بپوشید و از استایل‌تان لذت ببرید.

کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه ‌ای با سبز

اگر کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ای شما از طیف‌‌‌‌‌‌ کاپوچینویی است، آن‌ را با لباس‌هایی به رنگ سبز ارتشی ست کنید. البته این کیف‌ها در کنار سبز زیتونی هم دست کمی از ارتشی ندارد. در کل ترکیب کیف‌های قهوه‌ای رنگ با سبز زیتونی و ارتشی بسیار جذاب خواهد بود. این ست برای مواقعیت‌های مختلف از قبیل روزمره، مهمانی و … مناسب است.

کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ ای با کرم

چه چیزی زیباتر از رنگ‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ای در کنار رنگ هم خانواده آن یعنی کرم است؟ همان‌طور که توضیح دادیم رنگ کرم هم‌خانواده رنگ قهوه‌ای محسوب می‌شود. چرا که پایه این رنگ قهوه‌ای است. ازاین‌رو به راحتی می‌توانید این دو رنگ را با یکدیگر ترکیب کنید. به عنوان مثال آیتم‌های مختلف استایلتان به شرح زیر باشد:

  • مانتو یا کت کرم رنگ
  • ست کیف و کفش قهوه‌ای
  • روسری یا شالی با ترکیب دو رنگ قهوه‌ای و کرم

کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه ‌ای با آبی

آبی نقطه مقابل رنگ‌‌‌‌‌‌ قهوه‌‌ای است. بنابراین کنار هم قرار دادن آن‌ها کنتراست زیبایی در پوشش شما ایجاد‌‌‌‌ می‌کند. اگر طرفدار تیپ جین هستید که چه بهتر! همه طیف‌‌‌‌‌های رنگی جین از آبی روشن گرفته تا سرمه‌ای با کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌‌ای کاملا ست‌‌‌‌ می‌شود.

کیف چرم قهوه ای با رنگ های آبی، سبز، صورتی و مواردی از این قبیل ست می‌شود..

کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه ‌ای با شتری

اگر لباس‌‌‌‌‌های زیادی با رنگ شتری دارید، به سلیقه خود در انتخاب کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ای احسنت بگویید. شتری کمی از‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ ای روشن‌تر است. ست کردن کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ ای با لباس‌هایی به رنگ شتری نشان‌‌‌‌ می‌دهد شما چقدر به ظرافت و هماهنگی رنگ‌‌‌‌‌‌ها در استایل خود اهمیت‌‌‌‌ می‌دهید.

ست کردن کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه ‌ای با کفش

در تاثیر فوق‌العاده هماهنگی کیف و کفش تان هیچ وقت شک نکنید. جنس و رنگ کیف و کفش خودتان را همیشه با هم ست کنید. برای ست کردن کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه ‌ای سراغ کفشی از جنس کیف‌تان بروید.‌‌‌‌‌‌ قهوه‌‌ای پررنگ برای فصل‌‌‌‌‌های پاییز و زمستان گزینه بسیار جذابی است. برای آقایان خوش تیپ ست کردن کیف و کمربند از نان شب هم واجب تر است! وقتی کیف و کفش چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ای خود را با هم ست کردید وقت آن است که به سراغ کمد لباس‌هایتان بروید.‌‌‌‌ می‌خواهیم کمی با رنگ‌‌‌‌‌‌ها بازی کنیم.

چند نکته درباره استفاده از کیف چرم قهوه‌ ای

حال که با انواع کیف چرم از جنبه‌های مختلف آشنا شدید، وقت آن رسیده که نکاتی را نیز بیاموزید. این نکات به شما کمک می‌کنند که استایلی شیک‌تر داشته باشید:

  • اگر لاغر هستید، کیفی با سایز بسیار بزرگ را انتخاب نکنید.
  • برای اندام‌‌‌‌‌های درشت و تنومند کیف‌‌‌‌‌های چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ای کوچک توصیه نمی‌شود.
  • کیف‌‌‌‌‌های چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ای متوسط شما را بلندتر نشان‌‌‌‌ می‌دهند.
  • اگر قد بلند هستید، کیف چرم‌‌‌‌‌‌ قهوه‌ ای کمری بهترین انتخاب برای شما است.

مراقبت از کیف چرم قهوه ای اصولی دارد که باید با آن ها آشنا شوید.

چگونه کیف چرم قهوه ای را تمیز کنیم؟

محصولات چرم به نگهداری دقیق و اصولی نیاز دارند. در واقع تمامی محصولات چرم زمانی ماندگاری طولانی خواهند داشت که به درستی از آن‌ها محافظت و نگهداری شود. یکی از مهمترین نکات نگهداری این محصولات تمیز کردن اصولی و به موقعشان است. برای این کار به پرداخت هزینه بالا یا صرف زمان زیادی نیاز ندارید. تنها کافی است که از محصولات مراقبتی مخصوص چرم کیفتان استفاده کنید. این محصولات در قالب واکس کفش و محصولات چرمی یا اسپری وجود دارند.

البته به این نکته دقت داشته باشید که محصولات مراقبتی هر برندی باکیفیت نیست. فروشگاه چرم کروکو بهترین محصولات مراقبتی کیف چرم قهوه‌ ای را با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند. برای تهیه این محصولات می‌توانید به سایت کروکو مراجعه نمایید. پس از خرید مقداری از تمیزکننده را روی پارچه‌ای نخی بریزید و آن را به آرامی روی کیف بکشید.

علاوه بر تمیزکننده‌های موجود در بازار می‌توانید از محلول آب گرم و چند قطره شامپو بچه استفاده کنید. فقط دقت داشته باشید که تماس بیش از حد آب با چرم موجب آسیب رسیدن به آن می‌شود. در نهایت کیف را به خوبی خشک کنید و سپس آن را در کمدی در بسته به دور از گردوخاک قرار دهید. درصورتی‌که لکه‌ای روی کیف بود، به آرامی چند بار دستمال را روی آن بکشید.

کلام آخر

کیف چرم قهوه‌ ای انتخاب بیشتر مردم است، چرا که این کیف به راحتی با آیتم‌ها و رنگ‌های مختلف ست می‌شود. علاوه بر آن قهوه‌ای رنگی است که در مجالس، روزمره، محل تحصیل و کار استفاده می‌شود. البته باید به این نکته دقت داشت که از یک کیف نمی‌توان در محل‌های مختلف استفاده کرد. در متن فوق به معرفی کامل انواع کیف‌های چرم قهوه‌ای از لحاظ جنس، مدل و … پرداختیم. علاوه‌برآن نحوه ست‌ و تمیز کردن آن‌ها را توضیح دادیم. امیدواریم به کمک راهنمای فوق استایل چشم نواز و زیبایی را برای خود رقم بزنید.

آلبوم عکس‌های بیشتر:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *