کیف زنانه

یک عدد “کیف چرم قرمز” و دیگر هیچ!

رنگ قرمز یکی از رنگ های اصلی است که در دسته رنگ های گرم قرار دارد؛ سرخ آبی، ارغوانی، شرابی، یاقوتی، قرمز توت فرنگی و غیره از طیف های مختلف رنگ قرمز هستند. رنگ قرمز نماد انرژی، قدرت، خطر و عشق و اشتیاق است. اگر از رنگ قرمز در استایل خودتان استفاده می‌کنید نمی توانید با اراده نباشید، حرکت نکنید و به اطرافیانتان انرژی ندهید. مادامی که از رنگ قرمز استفاده می‌کنید هیجان شما برای انجام فعالیت های روزمره افزایش پیدا می‌کند.یکی از این انتخاب های ویژه کیف چرم قرمز است. با چرم کروکو همراه شوید تا درباره این کیف و نحوه ست کردن آن با انواع لباس ها بیشتر آشنا شویم.

چرا کیف چرم قرمز ؟

از مزیت ها، مرغوبیت و ماندگاری جنس چرم که بگذریم؛ دلایل دیگری هم وجود دارد که شما را به انتخاب کیف چرم قرمز متمایل کرده است. احتمالا شما فرد پر جنب و جوشی هستید، ورزش می‌کنید و به تناسب اندام خودتان اهمیت می‌دهید. کیف قرمز شما حرف های زیادی برای گفتن دارد. حتما قبول دارید که کمی جاه طلبی و خودخواه هستید. در هر موضوعی تصمیم خودتان را می‌گیرید و برایتان مهم نیست که دیگران چه می‌گویند. شما عاشق سفرید، عاشق ناشناخته ها و راه های نرفته. این ها نشانه هایی است که کیف قرمز شما از درون شما به دنیای بیرون منتقل می‌کند.

استایل با کیف چرم قرمز

اولین نکته ای که برای ست کردن کیف قرمز خودتان باید به آن توجه کنید همخوانی آن با کفش تان است. بهتر است علاوه بر جنس چرم، تن رنگ کیف هم دقیقا با کفشتان هماهنگ باشد. قرمز آنقدر جلب کننده است که کوچکترین ناهماهنگی در استایل شما به چشم بیاید. در ادامه به نکاتی درباره ست کردن کیف چرم قرمز با انواع لباس ها می‌پردازیم.

 

 

 

کیف چرم قرمز با لباس های سفید و مشکی

لباس های راه راه، سرهمی ها، مانتو یا کت های راه راه سفید و مشکی ترکیب بی نظیری در کنار یک کیف چرم قرمز خلق می‌کند. ترکیب راه  راه یک طرح کلاسیک و قدیمی است؛ اما رنگ قرمز به آن حالت مدرن و هیجان انگیزی می‌دهد. وقتی لباس های راه راه سفید و مشکی را با کیف قرمز ست می‌کنید؛ تمرکز اصلی را از ظاهرتان به سمت کیف شیک تان سوق می‌دهید.

ترکیب بی نظیر کیف چرم قرمز با جین

به یک نقطه قرمز در وسط یک صفحه آبی بزرگ فکر کنید. کیف چرم قرمز شما با لباس های جین به همین اندازه خیره کننده و جذاب است.جین ها با طیف های مختلف رنگ آبی بهترین گزینه برای ست کردن با کیف قرمز می‌باشد. همانطور که میدانید رنگ آبی و قرمز هر دو از رنگ های اصلی هستند؛ بنابراین تضاد میان این دو رنگ جذابیت خاصی به استایل شما می‌دهد. اگر سر تا پا جین می‌پوشید که چه بهتر. وقتی کیف چرم قرمز خود را به همراه مانتوهای جین، پیراهن و شلوار های جین یا کت های جین می‌پوشیدند به یکی از بهترین ترکیب های رنگی در دنیای مد دست پیدا کرده اید.

 کیف چرم قرمز با لباس های مشکی

مشکی یک رنگ خنثی است که به زیبایی با سایر رنگ ها ست می‌شود. فرقی نمی کند کیف چرم قرمز شما از چه تن رنگی می‌باشد مخصوصا اگر جنس لباس های تان هم چرم باشد به زیبایی در کنار هم می‌نشینند. رنگ مشکی لباس آسان ترین راه برای استفاده از کیف قرمز تان است. اگر می‌خواهید شیک و خاص لباس بپوشید یک تیپ کامل مشکی انتخاب خوبی است. البته این تیپ کمی غمگین و خاموش به نظر می‌رسد اما فقط تا زمانی که کیف چرم قرمز خود را در دست نگرفته اید. یک رژ لب قرمز یا لاک ناخن همرنگ با کیفتان استایل اغوا کننده و بی نظیری به شما می‌دهد. خوبی رنگ مشکی سادگی آن است. خیالتان راحت باشد که علاوه بر رنگ قرمز هر رنگ دیگری به زیبایی با آن ست می‌شود.

طراوت لباس سفید با کیف چرم قرمز

اگر کیف چرم قرمز شما از تن های روشن رنگ قرمز است با لباس های سفید به زیبایی و درخشانی ست می‌شود. طراوت و سرزندگی این استایل همه را به وجد می‌آورد. اگر در فصل های گرم سال هستید رنگ سفید به شما کمک می‌کند احساس گرما نکنید و با کیف قرمز تان در مرکز توجه قرار بگیرید.

کیف چرم قرمز با لباس های رنگی

خاصیت رنگ قرمز این است که مانند یک مادر مسئولیت پذیر تمام رنگ ها را صمیمانه به دور خودش جمع می‌کند. اگر مانتوهای رنگی، کت دامن رنگی یا هرگونه لباس رنگی دیگری به تن می‌کنید با خیال راحت کیف قرمزتان را با آن ست کنید. مخصوصاً اگر رنگ های کرم، آبی، طلایی، نقره ای و سبز در لباس های تان غالب باشد. تمام این رنگ ها با کیف قرمز شما ست می‌شود.

کیف چرم قرمز در محل کار

اگر می‌خواهید به یک جلسه کاری مهم بروید؛ و یا با کیف چرم قرمز خود در محل کارتان حاضر شوید باید از رنگ های خنثی در لباس های تان استفاده کنید. در هر حال شما عاشق رنگ قرمز کیف چرم تان شده اید؛ از طرفی فرد جسوری هستید و نمی توان شما را از به دست گرفتن این کیف جذاب در محل های اداری بازداشت. نهایتا می‌توانیم بگوییم از کیف های چرم قرمز مات استفاده کنید نه براق؛ اما دنیای مد همیشه راه را برای شما باز گذاشته است. می‌توانید از مانتو یا کت و شلوارهای طوسی، سفید، قهوه ای یا بژ استفاده کنید. این رنگ ها با کیف قرمز تان همخوانی دارد و استایل سنگین و در عین حال شیکی به شما در محل کار می‌دهد.

محبوب ترین مدل کیف چرم قرمز

خانم ها طرفداران پروپاقرص رنگ قرمز در استایل ظریف و زنانه خود هستند. انواع کیف های چرم قرمز به زنان و دختران آزادی انتخاب بیشتری در سایر بخش های ظاهری شان می دهد. محبوب ترین مدل کیف چرم قرمز کیف دوشی است. این کیف معمولاً بزرگترین سایز را در میان کیف های چرم زنانه دارد. کیف چرم قرمز مدل دوشی دارای دو دسته نسبتاً بلند است که برای حمل روی شانه از آن استفاده می‌شود. معمولاً دهانه این کیف‌ها زیپ یا دکمه ای ندارد.

 کیف چرم قرمز مدل کتابی

از آنجا که رنگ قرمز تقریباً نیمه رسمی است کیف های چرم فانتزی با این رنگ طرفداران زیادی میان خانم ها دارد. شاید برای شما هم زیاد پیش می آید که کیف های مستطیلی شکلی که ضخامت های مختلفی دارند را در دست دختران جوان می بینید. به این مدل از کیف های چرم کیف کتابی گفته می‌شود. این کیف ها هیچ دسته یا بند ای ندارد؛ به همین دلیل می توان به راحتی آن را با همه انگشتان و کف دست گرفت. کیف های چرم قرمز کتابی امروزه در شکل‌های مختلف دایره، مربع، بیضی، مثلث، قلبی و… طراحی می شود. این کیف ها به دلیل ابعاد کوچکی که دارند محل نگهداری موبایل، کلید، کارت اعتباری، اسکناس و غیره نیز است. اگر کیف چرم قرمزکتابی با کمی سنگدوزی یا گلدوزی تزئین شده باشد ظاهر بسیار چشم‌نوازی به خانم ها می دهد. این کیف ها برای شرکت در میهمانی های شبانه، جشن ها و دورهمی های دوستانه گزینه ایده آلی است. مخصوصاً اگر رنگ قرمز آن براق و درخشان باشد.

استایل مردانه با کیف چرم قرمز

آقایان به صورت عمومی علاقه‌ای به استفاده از رنگ قرمز در پوشش خود ندارند؛ در این که رنگ قرمز خیلی خاص و جذاب است شکی نیست؛ اما ست کردن آن برای آقایان کمی مشکل است. شاید از رنگ قرمز در پیراهن، شلوار، کت، تیشرت و ست های مردانه خود استقبال کنند؛ اما برای انتخاب کیف کمتر پیش می آید که سراغ رنگ قرمز بروند.  در هر حال آقایانی که از تن های قرمز رنگ با طرح های مختلف استفاده می‌کنند می‌توانند آن را با شلوار یا پیراهن یا حتی کفش خود ست کنند. برای تیپ های کمی رسمی تر نیز می توان کیف های قرمز تیره را با کمربند، کراوات، کفش، دستمال جیبی، دستمال گردن و غیره ست‌ کرد. دست آقایان ورزشکار نیز برای استفاده از رنگ قرمز کمی بازتر است؛ کیف های ورزشی اسپرت با رنگ قرمز که از جنس چرم در آن استفاده شده است نمای زیبایی به استایل آقایان ورزشکار می دهد.

روش تمیز کردن کیف چرم قرمز

کیف های چرمی که از چرم طبیعی و مرغوب ساخته شده باشد کالاهای لوکسی هستند. بنابراین مراقبت و نگهداری آنها به دقت و ظرافت بیشتری نیاز دارد. از طرفی تن های روشن رنگ قرمز چرک تاب نیست؛ بنابراین رعایت نکاتی که به حفظ زیبایی و طول عمر کیف های چرم قرمز کمک کند از اهمیت زیادی برخوردار است.چرم کروکو در ادامه این مقاله به شما دو راهکار مطمئن را ارائه می دهد؛ که همچنان بتوانید از زیبایی کیف چرم قرمز خود بدون نگرانی از کثیفی آن لذت ببرید.

یک.استفاده از الکل سفید

اگر سطح کیف چرم قرمز شما به هردلیلی کثیف شد؛ یک پنبه تمیز را به الکل سفید آغشته کنید. پنبه را به دقت در محل لکه‌‌ها بمالید و آن را با سشوار خشک کنید. دقت کنید که سشوار روی دور کند تنظیم شده باشد.

دو. آب اکسیژنه

کمی پنبه یا یک گوش پاک کن را در محلول آب اکسیژنه قرار دهید. سپس آن را روی لکه های کیف چرم  خود بمالید. چند دقیقه بعد آن را با استفاده از یک دستمال تمیز پاک کنید.

پاک کننده‌های مخصوص چرم

برای لکه های سرسخت رروش های خانگی جواب نمی دهد. در این موارد  از پاک کننده‌های مخصوص چرم استفاده کنید. این محصول در همه فروشگاه‌‌های محصولات چرمی عرضه‌ می‌شود. روش استفاده از هر کدام از این پاک کننده‌‌ها متفاوت است.

کیف قرمز چرم در فروشگاه چرم کروکو

  انتخاب کیف قرمز چرم باعث می‌شود لباس های شما جذابیت بیشتری پیدا کند. اگر ظاهر ساده ای دارید به آن هیجان و طراوت می‌دهد و اگر از سبک های امروزی پیروی می‌کنید کیف قرمز چرم باعث می‌شود همه چشم ها دنبال شما باشد. چرم کروکو یکی از برند های معتبر تولید کننده محصولات چرمی مرغوب شما را به دیدن کیف های چرم رنگی و البته کیف های چرم قرمز فروشگاه بزرگ اینترنتی چرم کروکو دعوت می‌کند.

تصاویر بیشتر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *