استایل زنانه, کیف زنانه

جدید ترین مدل های کیف مجلسی مشکی زنانه ۲۰۲۰

کیف ها همراهان همیشگی ما در همه جا هستند. امروزه کمتر خانمی را می بینیم که در جایی حضور داشته باشند و از یکی از انواع کیف ها استفاده نکند. هر جا که چشم بچرخانید انواع مدل های کیف را با جنس های مختلف در دست افراد متفاوت با سلیقه خاص خود می بینید. اما یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم ها انتخاب کیف مجلسی است. کیف مجلسی زنانه باید ویژگی های خاصی داشته باشد. این ویژگی های را می توان شامل جنس، شکل و اندازه آن دانست. و خیلی مهم است که با لباسی که برای مهمانی و مجلس انتخاب می کنیم هماهنگی لازم را داشته باشد. کیف مجلسی مشکی یکی از اصلی ترین انتخاب های ممکن برای مهمانی ها است.

 

کیف مجلسی مشکی

امروزه تنها مراسم رسمی و عروسی ها نیستند که برای آنها از کیف مجلسی مشکی استفاده می شود. در بسیاری دیگر از موقعیت ها مانند رفتن به رستوران یا افتتاحیه مراکز مختلف نیز استایل مجلسی که می تواند با یک کیف مجلسی مشکی کامل شودف مناسب است و استفاده می شود. اما وقتی که از کیف مجلسی مشکی استفاده می کنید بهتر است تا به نکاتی توجه کنید که خوشتیپ تر بنظر برسید. در ادامه ای مطلب نکاتی را در رابطه با استفاده از کیف مشکی مجلسی  به شما خواهیم آموخت تا از این به بعد جز خوش پوش ترین افراد در مجالس و مهمانی ها باشید.

نکات جالب در رابطه با ست کردن کیف مجلسی مشکی

۱ اولین نکته ای که باید در رابطه با ست کردن سایر این آیتم های استایل تان با کیف مجلسی مشکی بدانید این است که رنگ کیف یک رنگ خنثی است اما این دلیل نمیشود که بتوانید آن را با هر چیزی که دم دستتان است ست کنید. کیف مجلسی یک سبک خاص از کیف است که باید برای جلوه داشتن آن و زیبا شدن ظاهرتان، باید این سبک را در سایر عناصر استایل تان حفظ کنید. پس زمانی که می خواهید لباس های خود را برای رفتن به یک مهمانی و یا نمایشگاه فیلم و عکس انتخاب کنید بهتر است آیتم هایی را انتخاب کنید که سبک یکسانی داشته باشند.

۲ یکی دیگر از نکاتی که در زمان استفاده از کیف مجلسی مشکی باید به آن توجه کنید کفشی است که به پا دارید. مکمل کیف به طور معمول کفش است. بهتر با کیف مجلسی مشکی از کفش های پاشنه بلند و یا لژ دار استفاده کند تا تیپ مجلسی شما را کامل کند. در مورد کفش لازم نیست که با کیف مشکی حتما از کفش مشکی استفاده کنید. بلکه می توانید از یکی از رنگ های مکمل مشکی مانند قرمز و یا سفید استفاده کنید. هر چند که سایر رنگ ها با توجه به رنگ لباستان و تم کلی ظاهرتان می تواند هارمونی خوبی را با کیف مجلسی مشکی ایجاد می کند. در کل استفاده از کیف مجلسی مشکی دست شما برای انتخاب و استفاده از سایر رنگ های باز می گذارد و بسته به سلیقه خود میتوانید یکی از رنگ هایی که با ظاهرتان هماهنگ است را انتخاب کنید.

۳ اگر از تیپ سر تا پا مشکی را می پسندید و می خواهید در کنار کیف مجلسی مشکی بقیه لباس هایمان هم به همین رنگ باشد بهتر است که توجه کنید تا رنگ مشکی لباس هایی که انتخاب می کنید مشابه باشد. اگر دقت کرده باشید لباس های مشکی مان همه یک دست نیستند و گاهی وقتی دو تا آیتم مشکی را کنار هم قرار می دهیم به وضوح و به راحتی مشخص است که رنگ آنها با هم یک دست نیست. اگر این اختلاف رنگ در لباس های مشکی ای که می خواهید با کیف مجلسی و مشکی خود ست کنید اختلاف رنگ فاحشی داشته باشد ممکن است که نه تنها که ست خوبی از آب درنیاید بلکه ممکن است ظاهرتان را شلخته و نامرتب نشان دهد.

انواع کیف مجلسی مشکی

کیف مشکی مجلسی در مدل های مختلف و سایز های متنوع دوخته می شود. در بعضی از مدل های آن از زنجیر طلایی و یا نقره ای به جای بند ساده استفاده می شود. قفل های رنگی و یا اکسسوری های مدل دار یکی از روش های تزئین و مجلسی تر کردن کیف مشکی است. هر خانم خوش سلیقه و شیکی باید یک کیف مجلسی مشکی در کمد خود داشته باشد.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *