کیف زنانه, کیف مردانه

کیف های دانشجویی شیک با ارزان ترین قیمت ها

کیف های دانشجویی شیک سال هاست توسط تولید کننده های بسیاری عرضه ی بازار خرید و فروش ایران می شود چون یکی از مواردی است که یک دانشجو یا دانش آموز به آن نیاز دارد تا بتوانند وسایل خود را جا به جا کنند. در هنگام خرید کیف‌ های دانشجویی خریدار باید بداند که چه مدت زمانی میخواهد از آن استفاده کند و همچنین بهتر است در خرید خود دقت لازم را داشته باشد. افرادی که روی مد حساس هستند باید از رنگ ها و مدل های شیک و ساده استفاده کنند که طی این مدت از مد رفته برایشان به نظر نرسد و دلشان را نزند.
یکی از مهم ترین مواردی که در خرید کیف ها باید توجه داشته باشید جنس آن‌ها است. جنس و مقاومت کیف باید به اندازه ای باشد که تا آخر زمان استفاده دانشجو کهنه به نظر نرسد یا خرابی و پارگی نداشته باشد وگرنه باید دانشجو به اضافه هزینه شهریه های دانشجویی هزینه زیادی برای خرید وسایل از جمله کیف دانشجویی هم پرداخت کند.

انواع کیف های دانشجویی دخترانه و پسرانه

کیف های دانشجویی دخترانه و پسرانه روز به روز با مدل ها و طرح های جدیدی به بازار عرضه می شوند. معمولا کیف های دانشجویی دخترانه مدل های ظریف‌تری دارند و با توجه بیشتری طراحی شده اند به دلیل اینکه خانوم ها بیشتر به ظاهر وسایل خود دقت می کنند. اما کیف های دانشجویی پسرانه بیشتر در جنس و مقاومت آنها دقت شده و تهیه و تولید می شود.
اغلب کوله پشتی های دانشجویی برای دانشجو ها و دانش اموزان دیده می شود که این کوله پشتی ها فوق العاده زیبا  و مقاوم هستند . لازم به ذکر است که این کوله پشتی ها اغلب اسپرت بوده و دخترانه و پسرانه اش آنچنان تفاوت خاصی ندارند؛ البته بعضی طراحی های این کوله پشتی ها هست که فقط مخصوص خانوم ها یا آقایان است، بیشترین موردی که باید در خرید کوله پشتی توجه شود بند کیف ها است.
بند کیف باید به گونه ای باشد که شانه ها را اذیت نکند و به علوه ی اینکه بند کیف های دانشجویی و کوله پشتی باید پهن و ضخیم باشد. بیشتر کوله ها یا کیف های دانشجویی بند قابل تنظیم با قد افراد دارد تا حمل وسایل را برای افراد آسان سازد. جا دار بودن کیف های دانشجویی بسیار مهم است چون باید دارای محفظه هوایی باشد که هر وسایل خود را در جا و مکان مخصوص خود قرار دهند تا دسترسی به این وسایل به گونه ای آسان و راحت باشد.

کیف دانشجویی باید چه مزیت هایی داشته باشد؟

کیف دانشجویی  باید دارای بند پهن و ضخیم و محفظه‌های جداگانه مناسب برای هر وسایل باشد و باید محفظه و جیب کنار کوله یا کیف برای قرار دادن وسایلی مثل خودکار، مداد و هر وسایل ضروری  داشته باشد.
داشتن محفظه برای لپ تاپ که دارای دو لایه ضربه گیر است برای کیف های دانشجویی ضروری و لازم است .
چند نمونه کیف دانشجویی وجود دارد که در بازار بسیار پر مخاطب است مثل کیف دانشجویی دخترانه و پسرانه و کوله پشتی دانشجویی که تنوع زیادی هم دارند زیرا لوازم جانبی است که در استایل افراد تاثیر زیادی می بخشد.
هریک از افراد با توجه به سلیقه و استایل خود کیف یا کوله دانشجویی خودرا انتخاب میکنند یک نکته مهم در مورد کیف دانشجویی این است که باید این کیف ها سبک باشند زیرا وسایل و ابزار زیاد و سنگین داخل انها جای میگیرد و اگر وزن کیف هم به وزن وسایل و ابزار اضافه شود وزن و حمل این کیف ها غیر قابل تحمل میشود .
بزرگترین نکته اینجاست که وزن زیاد کیف های دوشی یا کوله دانشجویی می تواند آسیب بسیار زیادی بر کمر شانه و گردن افراد به جای بگذارد مخصوصا این اسیب‌ها برای افرادی که کیف یا کوله خود را یک دوش می اندازند بیشتر در معرض آسیب قرار میگیرند البته تا حدی می توان با تنظیم بند دوش کیف ها جلوی آسیب بر سلامت جسم را گرفت.

عکس های بیشتر[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *