شیک ترین مدل های کت و شلوار زنانه جدید

[rt_reading_time label="زمان مطالعه این مقاله ارزشمند : " postfix="دقیقه" postfix_singular="دقیقه"]
چه رنگی برای کت و شلوار زنانه مجلسی انتخاب کنم؟

کت و شلوار زنانه یکی از آیتم‌های لباس رسمی و مجلسی سال ۲۰۲۰ برای خانم‌های اروپایی است که اخیرا در بین بانوهای خوش پوش ایرانی نیز بسیار پرطرفدار شده است. کت و شلوار نه تنها گزینه خوبی برای برای مراسمات رسمی و مجلسی، بلکه انتخاب ایده‌آلی برای مجالس و مهمانی‌ها نیز محسوب می‌شود. به همین دلیل این روزها مدل‌های گوناگون و متنوعی از کت و شلوارها در بازار مشاهده می‌کنیم.

شاید بتوان گفت انتخاب کت و شلوار زنانه از همه لباس مجلسی‌های دیگر دشوارتر است. تعجب نکنید؛ در خرید کت و شلوار قطعا به دنبال مدل‌های شیک، جذاب و به روز هستید، از طریفی دیگر نیز می‌خواهید در این مدل‌ها راحت باشید. بنابراین طبیعی است که هر مدل کت و شلواری گزینه ایده‌آل شما نباشد.

اگر به دنبال آخرین مدل کت و شلوار زنانه هستید، باید سراغ لیستی از مدل کت و شلوار زنانه ۲۰۲۱ بروید. قطعا در این لیست مدل‌های گوناگونی با تنوع بالا وجود دارد. در ادامه کروکو نکاتی راجع به مدل کت و شلوار زنانه در اختیار شما می‌گذارد. در انتهای این متن بهترین مدل کت و شلوار زنانه ۲۰۲۱ را با درنظر گرفتن این نکات مهم به آسانی انتخاب خواهید کرد.

به چه نکاتی که در انتخاب کت و شلوار زنانه باید توجه کنم؟

کت و شلوار زنانه یکی از پرطرفدارترین آیتم‌‌های لباس رسمی و مجلسی شناخته شده است. این روزها خانم‌های ایرانی نیز پوشیدن کت و شلوار را بسیار ترجیح می‌دهند. از این رو باید نکاتی را که در انتخاب این پوشش اهمیت دارد، بشناسید. در ادامه این نکات را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

توجه به استایل

برخی از خانم‌ها علاقه دارند در مجالس و مهمانی‌ها استایلی رسمی داشته باشند. اگر شما نیز یکی از این خانم‌ها هستید، بهترین انتخاب برایتان کت و شلوار زنانه مجلسی شیک است. کت و شلوارهای زنانه مجلسی کاملا رسمی هستند. از این رو تیپ و استایل شما را در مجالس و مهمانی‌های رسمی باکلاس و لاکچری جلوه می‌دهد.

اگر به دنبال ظاهری پوشیده برای مجالس و مهمانی‌های خود هستید، کت و شلوار یکی از بهترین گزینه‌ها در انتخاب لباس مجلسی برای شما محسوب می‌شود.

توجه به برش

هنگام انتخاب کت و شلوار زنانه بایستی به نوع برش، طرح و رنگ آن نیز دقت کنید. سراغ مدل‌هایی بروید که‌ از تمام ابعاد برازنده و مناسب شما باشد. تنها در این صورت است که با پوشیدن مدل انتخاب شده، شیک‌تر و جذاب‌تر از همیشه به نظر می‌رسید.

اگر کوتاه قد یا لاغر هستید، بهتر است سراغ کتی بروید که اندازه قد آن کوتاه باشد. در حقیقت اندازه کت انتخابی تا کمر یا دقیق تا زیر کمر شما باشد. همچنین اگر قسمت پایین کت کمی تنگ باشد، ظاهر شما را بهتر جلوه می‌دهد. اگر شما درشت اندام هستید باید کت و شلواری را انتخاب کنید که کامل اندازه تن شما بوده و تنگ نباشد.

به چه نکاتی در خرید کت و شلوار زنانه دقت کنم؟

توجه به رنگ و طرح

اگر برای خرید این نوع لباس به بازار بروید، طرح‌های گوناگونی از کت و شلوار را می‌بینید که متناسب برای خانم‌هایی با فرم اندام‌های مختلف است. همچنین مدل‌ کت و شلوار زنانه ۲۰۲۱ در انواع رنگ‌های تیره و روشن طراحی و دوخته می‌شود.

در برخی از مدل‌های کت و شلوار رنگ کت و شلوار متفاوت هستند. این حالت، زیبایی منحصر به فردی به این فرم لباس می‌دهد. خانم‌هایی که علاقه وافری به پوشیدن مدل کت و شلوار زنانه اسپرت دارند، بهتر است کت و شلواری با رنگ‌های متضاد بپوشند.

خانم‌های ریزاندام بهتر است کت و شلوار رنگ روشن انتخاب کنند. برای خانم‌هایی که سایز بزرگ هستند و اندام درشتی دارند، کت و شلوار رنگ تیره انتخاب بهتری به حساب می‌آید.

چنانچه قصد دارید کت و شلوار خود را با دیگر اقلام مثل کفش ست کنید، به دنبال رنگ‌های تیره مثل خاکستری، طوسی و سرمه‌ای باشید. اگر می‌خواهید لاغر به نظر برسید از کت و شلوارهای تیره‌تری استفاده کنید. همینطور اگر اندام مستطیل شکلی دارید، سراغ مدل‌هایی با شلوار دم‌پاگشاد بروید.

چه رنگی برای کت و شلوارم انتخاب کنم؟

اگر به دنبال این هستید ظاهر خود را خانمانه نشان دهید، از رنگ‌های روشن و یا رنگ تیره به جز مشکی استفاده کنید. بهتر است برای اینکه ظاهری سنگین داشته باشید، از رنگ‌های جیغ استفاده نکنید. این‌که کت و شلوار زنانه را در چه مجلسی قرار است بپوشید، در رنگ و مدل آن تاثیر دارد. اگر قرار است کت و شلوار را در جمع زنانه و دوستانه بپوشید، در مورد رنگ و مدل کت و شلوار خود حساس نشوید.

کت و شلوار مشکی

رنگ کت و شلوار زنانه مشکی را می‌توانید برای مراسمات رسمی، زیبا و لوکس انتخاب کنید. به جرات می‌توان گفت که رنگ مشکی به هر رنگ پوستی می‌آید.

کت و شلوار سرمه‌ای

رنگ سرمه‌ای را می‌توان یکی از رنگ‌های پر کاربرد نامید. هر خانمی نیاز است حداقل یک دست لباس یا کت و شلوار سرمه‌ای رنگ در کمد لباس خود داشته باشد.

استفاده از شومیزهای رنگی زیر کت

یکی از جدیدترین مدل کت و شلوار زنانه ۲۰۲۱ استفاده از شومیز در زیر کت است. با شومیزهای رنگی و زیبا می‌توانید ظاهر کت و شلوار خود را متفاوت جلوه دهید. این نوع ست کت و شلوار زنانه مجلسی برای مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی بسیار شیک است.

اگر اندام متناسب دارم چه مدل کت و شلوار زنانه انتخاب کنم؟

چه کسانی کت و شلوار بپوشند؟

کت و شلوار یا کت و دامن در مجالس و عروسی‌ها استایلی کاملا شیک و رسمی برای خانم‌ها خلق می‌کند. بی‌تردید کت و شلوارهای زنانه انتخابی خاص‌تر و اسپورت‌تر نسبت به کت‌دامن و بلوزشلوار هستند.

جدیدا پوشیدن کت و شلوار در تمامی مراسمات بسیار رایج و مرسوم شده است. اگر از ما بپرسید نخستین چیزی که با مشاهده‌ی کت و شلوارهای زنانه به ذهنمان می‌آید چیست؟ بی‌شک می‌گوییم مادر عروس یا داماد. چرا که کت و شلوار استایلی سنگین، رسمی و مجلسی به آن‌ها می‌دهد.

اگر کوتاه قد هستم چه مدل کت و شلوار زنانه مجلسی بپوشم؟

افزون بر این، ظاهر کت و شلواری ما را یاد تیپ و استایل رسمی مدیران و کارمندان رسمی اروپایی می‌اندازد. به هرحال کت و شلوار از آنجایی که میان هر دو جنس آقا و خانم مشترک است، ذاتا تیپی اسپرت و مردانه محسوب می‌شود.

اما اگر دوست ندارید با پوشیدن کت و شلوار، جدی و مردانه دیده شوید، رنگ‌های شاد و سرزنده برای استایل خود انتخاب کنید. همچنین استفاده از پارچه‌هایی با جنس ساتن، گیپور و حریر در کت و شلوار استایلی کاملا زنانه و ظریف به شما می‌بخشد.

حرف آخر

حتما دیگر می‌دانید که با پوشیدن کت و شلوار استایلی متفاوت و جذاب در مراسم‌های مختلف خواهید داشت. از آنجایی که این روزها کت و شلوارهای زنانه در رنگ‌های و مدل‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شود، دست شما در انتخاب برای مراسم‌های مختلف باز است.

با توجه به نکاتی که در این مقاله گفتیم، می‌توانید بهترین مدل کت و شلوار زنانه مجلسی را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. یادتان باشد که در کمد هر خانمی باید یک کت و شلوار باشد.

پیشنهادهایی برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

مقالات مرتبط

تخفیف های

باورنکردنی

WhatsApp WhatsApp
خانه
حساب کاربری من