پیراهن و بلوز زنانه, شلوار و دامن, کت زنانه

بهترین مدل های جدید کت و دامن مجلسی ۲۰۲۰ شیک

توجه: عکس های ذیل صرفا جهت ایده هستند و در فروشگاه کروکو به فروش نمیرسند.

کت و دامن مجلسی محدودیت سنی نداشته و برای خانم ها در سنین مختلف قابل استفاده است. به گونه ای که هم دخترخانم های نوجوان میتوانند از این استایل در مجالس استفاده کنند و هم خانم های پا به سن گذاشته که البته مدل های آن ها کاملا متفاوت از هم خواهد بود

کت و دامن مجلسی یکی از آیتم های پوشش رسمی و کلاسیک در مجالس و مهمانی هاست که حتی در قرن های گذشته نیز طرفداران فراوانی را به ویژه در بین خانم های بزرگسال داشته است. محبوبیت این سبک لباس به قدری است که اکثرا انتخاب اصلی ملکه انگلیس برای حضور در اکثر مراسمات رسمی سلطنتی بوده است. این پوشش به علت مسائل جا افتاده ی فرهنگی و اجتماعی در بین بانوان ایرانی نیز خیلی رایج است. به دلیل وجود طیف گسترده ای از طرفداران کت و دامن مجلسی در دنیا، دیزاینرهای لباس مجلسی در کالکشن های خود به مدل های جدید کت و دامن مجلسی ۲۰۲۰ توجه منحصر به فردی نشان داده‌اند.

چنانچه از طرفداران جوان این سبک لباس مجلسی هستید، بهتر است بدانید که ست کردن یک کیف دستی کوچک با یک شینیون ساده و یا موهای مرتب و باز و یک جفت کفش کلاسیک پاشنه بلند می‌تواند ترکیب فوق العاده ای را در کنار کت و دامن مجلسی ، برای شما خلق کند.

نکته قابل توجهی که جدیدا به چشم می خورد استفاده از سارافن های بدون آستین جایگزین دامن در زیر کت مجلسی است. در این مدل عمدتا یقه کت مجلسی به فرم یقه انگلیسی باز طراحی می گردد تا هماهنگی بالا تنه و پایین تنه لباس را به وضوح نمایان سازد. پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید یا دوخت این مدل لباس مجلسی را دارید یکی از دو آیتم کت یا سارافن را طرحدار و مورد دیگر را ساده و بدون هیچ طرح و اضافه کاری انتخاب نمایید. انتخاب دو رنگ متضاد می تواند انتخاب و ایده ای  هوشمندانه در دوخت این لباس باشد.

کت و دامن مجلسی رسمی و کلاسیک

کت و دامن هایی که طراحی و دوخت کاملا ساده و کلاسیکی دارند و در کشورهای اروپایی، به عنوان یونیفرم های رسمی و اداری مورد استفاده قرار می گیرند، انتخاب جذاب و مناسبی برای مجالس رسمی هستند. این نوع لباس ها عمدتا با پارچه های چارخونه ی درشت و ریز و با رنگ های خنثی یا تیره نظیر مشکی، سرمه ای یا طوسی دوخته می شوند. اگر قصد پوشیدن این نوع کت و دامن مجلسی را دارید، مدل مو و آرایشی محو و ساده و اکسسوری های خیلی ظریف را در اولویت استایل تان قرار دهید. در ادامه این مطلب مدل های جدیدی از کت و دامن های مجلسی را با هم می بینیم.

اخیرا از کدام پارچه‌ها در دوخت کت و دامن‌ مجلسی استفاده می شود؟

جدیدا از پارچه های شاینی و لمه، جین و پشمی در طراحی و دوخت انواع کت و دامن مجلسی استفاده می شود‌.

همچنین کت های اپل دار که ما را به یاد استایل های مجالس و مهمانی های دهه ۶۰ و ۷۰ ایرانی می اندازد را مجددا این روزها در طراحی لباس ها می‌بینیم.

کت های  مجلسی و اسپرت زنانه دارای مدل یقه های متنوعی هستند که انتخاب آن ها به سلیقه و صد البته فرم اندام شما بستگی دارد، برای انتخاب بهترین و جذاب ترین مدل یقه کت مجلسی تان بهتر است یک تحقیق و آشنایی کلی با انواع یقه های کت زنانه داشته باشید. در ادامه این مطلب چند نمونه از انواع مدل های یقه کت زنانه را با هم می بینیم. یقه انگلیسی را می توان یکی از مدل های محبوب و پر فروش برای کت زنانه دانست که البته این مدل نیز کمی قدیمی شده و اخیرا مدل یقه های جذاب ساده تری برای کت های زنانه طراحی می شود که ترند ۲۰۲۰ بوده و بسیار هم شیک و برازنده خانم های خاص پسند هستند.

اخیرا از کدام پارچه‌ها در دوخت کت و دامن‌ مجلسی استفاده می شود؟

کت و دامن مجلسی یکی از شیک ترین استایل های زنانه است که در صورت انتخاب درست و اصولی زیبایی خارق العاده ای به استایل خانم ها می دهد، کت و دامن مجلسی محدودیت سنی نداشته و برای خانم ها در سنین مختلف قابل استفاده است. به گونه ای که هم دخترخانم های نوجوان میتوانند از این استایل در مجالس استفاده کنند و هم خانم های پا به سن گذاشته که البته مدل های آن ها کاملا متفاوت از هم خواهد بود. کت و دامن های زنانه مجلسی برای مراسمات نامزدی، عقد محضری، حنابندان و حتی تالار عروسی مناسب هستند و استایلی شیک به شما میدهند و اعتماد به نفستان را در مراسم بالاتر می برند.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *