صندل زنانه, صندل مردانه

چگونه صندل لاانگشتی چرم را با شلوار جین ست کنیم؟

صندل لاانگشتی چرم خوراک ساحل است.

صندل لاانگشتی چرم به عنوان رفیق تابستانه پا شناخته می‌شود؛ تابستان از راه می‌رسد، دما بالا می‌رود و شما به کفش‌هایی نیاز دارید که پاهایتان در آن‌ها آب‌پز نشوند! در این زمان صندل لاانگشتی چرم از راه می‌رسد و دستش را خیلی صمیمانه به دور شصت پای شما می‌اندازد و به همین راحتی با پاهایتان رفیق می‌شود! رفتن به گردش و هواخوری در تابستان با این رفیق ساده و صمیمی برای پای شما بسیار خوش‌آیند خواهد بود. اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود. چرا که چرم ظاهری شیک و لوکس به صندل لا انگشتی می‌دهد و به این ترتیب امکان ست کردن آن با انواع پوشش‌ها و ساختن استایل های جذاب و خاص وجود دارد. علاوه بر این دوام و استحکام چرم طبیعی صندل لا انگشتی چرم را به محصولی مقاوم و با طول عمر زیاد تبدیل می‌کند. دیگر از یک صندل لا انگشتی چه می‌خواهید؟

ست کردن صندل لا انگشتی چرم و شلوار جین

ترکیب صندل لا انگشتی چرم با شلوار جین اندامی استایلی کژوال را برای شما ایجاد می‌کند. زیرا این دو نوع پوشش از مرسوم‌ترین و عادی‌ترین و ساده‌ترین لباس‌ها و کفش‌ها هستند. یا ست کردن این دو علاوه بر داشتن استایل ساده و شیک یک پوشش راحت را نیز تجربه خواهید کرد.

در واقع به علت ظاهر ساده و جذاب صندل لا انگشتی چرم قوانین جزئی و دست‌وپا گیری برای ست کردن آن با سایر لباس‌ها وجود ندارد. هر زمان که بخواهید به ‌عنوان لباس تابستانی با شلوار جین خود می‌توانید آن‌ها را بپوشید و مطمئناً استایلی بسیار کژوال را به همراه راحتی در گرمای تابستان به شما می‌دهد.

از طرفی شلوار جین چسبان نیز امروزه یکی از مدهای پرطرفدار است. این شلوار به خوبی بر اندام شما می‌نشیند و این همان چیزی است که معمولاً مردم به خاطر آن دوستش دارند. اما برای به دست آوردن یک استایل زیبا و جذاب آن چه با شلوار جین خود می‌پوشید نیز مهم است. چرا که یک ظاهر جذاب از اجزای مختلفی تشکیل می‌شود و صرفاً زیبا و مد بودن یکی از اجزا نمی‌تواند از شما یک فرد شیک‌پوش بسازد.

این حقیقت که پوشیدن صندل لا انگشتی چرم با شلوار جین چسبان می‌تواند پوشش شما را جذاب‌تر و خاص‌تر کند قابل انکار نیست. اما قبل از آن، نکات مهمی درباره نحوه ست کردن این شلوار و صندل وجود دارد که لازم است بدانید. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با صندل لا انگشتی چرم بیشتر آشنا شوید.

 

صندل لاانگشتی چرم یکی از بهترین دوستان تابستانی ماست.

درباره صندل لاانگشتی چرم بیشتر بدانید

صندل لاانگشتی چرم نوع خاصی از صندل‌ها است که به اسم فلیپ فلاپ نیز شناخته می‌شوند. این نوع صندل‌ها معمولاً متشکل از یک کف صاف هستند که توسط بند Y شکل  بر روی پا نگه داشته می‌شود. دو طرف بند Y شکل به اطراف کفی متصل می‌شوند و یک سر آن توسط یک بندک که از بین انگشتان اول و دوم پا عبور می‌کند به کفی محکم می‌شود.

این صندل‌ها از انواع مواد مخالف دیگر غیر از چرم نیز ساخته می‌شوند و مدل‌ها و سبک‌های متفاوتی دارند. اما نوع چرمی آن‌ها استحکام و دوام بالاتری دارد. همچنین ظاهر صندل نیز به دلیل استفاده از چرم طبیعی لوکس و جذاب می‌نماید.

به دلیل ساده بودن طراحی، صندل لا انگشتی چرم از سایر انواع صندل ارزان‌تر است. استفاده از آن‌ها بسیار راحت است و همان‌طور که قبلاً گفتیم هم‌نشین‌های خوبی برای پاهای شما، مخصوصاً در فصل تابستان هستند. فلیپ فلاپ ها نیز در رنگ‌های متنوع و اندازه‌های مختلف یافت می‌شوند.

پیش‌تر تصور می‌شد که آن‌ها تنها در کارهای خانگی مانند شستن اتومبیل، دوش گرفتن و غیره استفاده می‌شوند. اما اکنون اوضاع تغییر کرده است. با ایجاد تنوع در طراحی و ورود مواد مرغوب و لوکسی مانند چرم به دنیای صندل‌های لاانگشتی، آن‌ها هم می‌توانند مانند صندل‌های معمولی در استایل‌های جذاب ظاهر شوند. همچنین این قابلیت را دارند که با اکثر لباس‌های شما ست شوند و در تابستان ظاهری جذاب را برای شما ایجاد بکنند.

 

صندل لاانگشتی چرم مدل های مختلفی دارد که با استایل های اسپرت بسیار دلربا میشود.

نکاتی درباره نحوه پوشیدن صندل لاانگشتی چرم با شلوار جین چسبان

افراد زیادی (مخصوصاً از بین جوان‌ترها) عاشق پوشیدن شلوار جین هستند زیرا همواره جایگاه خود را در مد روز حفظ می‌کند. از طرفی صندل لا انگشتی چرم نیز به خاطر راحت و آزاد بودن پرطرفدار است. مردم به دلایل زیادی از جمله ظاهر زیبا و جذاب، اندازه و کیفیت و دوام، عاشق صندل لا انگشتی چرم هستند.

پوشیدن صندل لا انگشتی چرم با شلوار جین چسبان یک لباس ایدئال برای ایجاد جلوه‌ای عالی در تابستان است. در تعطیلات آخر هفته، وقتی از کار رسمی روزانه خود آسوده هستید، می‌توانید با استفاده از این ترکیب یک استایل ساده و شیک داشته باشید و هیچ قانون و عرفی نیز شما را از آن منع نخواهد کرد. بدیهی است که امور ساده مانند معاشرت با دوستان و خانواده به ظاهر رسمی شما احتیاج ندارند.

بنابراین، خیالتان از این بابت راحت باشد. فقط شلوار جین موردعلاقه خود را بپوشید و به دنبال یک جفت صندل لا انگشتی چرم خوب باشید. با پوشیدن یک تی‌شرت ساده این ترکیب را کامل کنید و حالا شما آماده رفتن هستید. اگر می‌خواهید برای یک تور بیرون بروید می‌توانید انتخاب آزادتر و جسورانه‌تری داشته باشید و مثلاً از صندل‌های جذاب‌تر مانند صندل چرم قرمز استفاده کنید. صندل‌های چرمی از ظرافت خاصی برخوردارند و ظاهری لوکس دارند. و این می‌تواند هنگام پوشیدن شلوار جین چسبان و تی‌شرت جلوه بهتری به شما بدهد.

علاوه بر جین، دامن هم استایل خوبی را صندل لاانگشتی چرم میسازد.

چگونه صندل لاانگشتی چرم را به خوبی در استایل خود به کار ببریم؟

خوب، لباس‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید با صندل‌های محبوب خود بپوشید. از آنجا که صندل لا انگشتی چرم مدل خاصی از صندل‌های فلیپ فلاپ است و چرم طبیعی ظاهر خاصی به این کفش تابستانی داده است، لباس‌های خاص دیگری را نیز می‌توانید با آن‌ها بپوشید. بنابراین تنها کافی است خلاقیت خود را در کنار قوانین پایه ست کردن لباس‌ها به کار ببرید تا بهترین ظاهر را برای خود بسازید.

در ادامه چند نکته مهم را برای به کار بردن صحیح صندل چرم لا انگشتی در یک استایل شیک مرور می‌کنیم.

  1. تا جایی که ممکن است از لباس‌های تک‌رنگ یا بسیار ساده استفاده کنید تا صندل‌های لا انگشتی شما به خوبی در پوشش بنشینند.
  2. توجه ویژه‌ای به نیمه بالایی لباس خود و مخصوصاً به اکسسوری ها و زینت‌ها نشان دهید. (به‌عنوان‌مثال گوشواره، گردنبند، کیف‌دستی و غیره …).
  3. شلوارهای بلند یا شلوارهای براق نیز برای پوشیدن با صندل لا انگشتی چرم بسیار جالب به نظر می‌رسند. اما همان‌طور که قبلاً توضیح دادیم شلوارهای جین چسبان و این صندل‌ها نیز با هم ترکیب بسیار خوبی خواهند ساخت.
  4. صندل لا انگشتی چرم به علت ظرافت در طراحی از مدل‌های پلاستیکی و حجیم‌تر صندل لا انگشتی در ظاهر شما بهتر جلوه می‌کند و راحت‌تر با لباس‌های مختلف ست می‌گردد.

صندل لا انگشتی چرم را کجاها می‌توان پوشید؟

درگذشته پوشیدن صندل‌های لا انگشتی غیر از در مکان‌های خاصی ( مانند فضاهای خصوصی مانند خانه و …) کار درستی تلقی نمی‌شد. اما امروزه این دیدگاه نسبت به این نوع کفش عوض شده است و با توجه به طراحی و تولید مدل‌های مختلف مانند صندل لا انگشتی چرم، این نوع خاص صندل جای خود را در انواع استایل ها باز کرده و بنابراین حالا مکان‌های بیشتری برای پوشیدن این کفش مناسب هستند.

در ساحل

شاید معروف‌ترین و بهترین مکان برای پوشیدن صندل‌های لا انگشتی در ساحل باشد. البته این موضوع بیشتر برای صندل‌های پلاستیکی مناسب است و برای استفاده از صندل چرم لا انگشتی در ساحل باید مراقب باشید.

اگر چه که صندل‌های لا انگشتی چرمی بسیار شیک و فوق‌العاده راحت هستند اما رطوبت و چرم با هم سر سازگاری ندارند و صندل‌های چرمی ممکن است پس از چند ساعت در هوا و شن و ماسه پر از نمک و رطوبت شروع به خراب شدن کنند.

با این وجود شما محکوم به استفاده نکردن از صندل‌های چرمی در یک ساحل زیبا نیستید. برای محافظت از صندل‌های خود در برابر آسیب رطوبت، باید از واکس‌های ضد رطوبت مخصوص چرم استفاده کنید. با مراقبت و نگهداری مناسب، چرم می‌تواند تا زمان‌های طولانی با حفظ ظاهر زیبای خود برای شما کار بکند.

استفاده روزمره

هنگامی که در محل کار خود نیستید، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید در طول روز و برای انجام امور روزمره (مثل رفتن به اداره پست، پمپ بنزین، فروشگاه‌های مواد غذایی، اغذیه‌فروشی‌ها، کافی‌شاپ یا صرف معاشرت با دوستان و …) صندل‌های لا انگشتی خود را نپوشید.

با لباس های رسمی بهتر است که از صندل لاانگشتی استفاده نکنید.

چه زمانی نمی‌توان صندل لا انگشتی پوشید؟

بسیاری از محیط‌های کاری قوانین خاصی برای پوشش کارمندان خود دارند. اما حتی اگر قانونی برای منع پوشیدن صندل لا انگشتی چرم در اداره شما وجود نداشته باشد نیز، این کفش‌ها ظاهری رسمی و حرفه‌ای ندارند.به طور کلی پوشیدن صندل‌های لا انگشتی در موقعیت‌های زیر مناسب نیست:

  • رستوران‌های مجلل و رسمی
  • رویدادهای مهم (فرش قرمز)
  • مراکز مذهبی
  • تشییع جنازه
  • قرارهای کاری و تجاری
  • قرارهای اول و مهم با افرادی که تازه با آن‌ها آشنا شده‌اید.

نتیجه گیری

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که مردم در نگاه اول، سبک پوشش شما را قضاوت یا حتی مسخره کنند. اما چرا باید به نحوه قضاوت افراد با لباس خود اهمیت دهید؟

در این مقاله درباره صندل لا انگشتی چرم و نحوه ست کردن آن با شلوار جین صحبت کردیم. امیدواریم که برای شما مفید بوده باشد و بتوانید لباس مناسب خود را به درستی انتخاب کنید. بنابراین ، آنچه را که احساس می‌کنید درست است انجام دهید و آن‌طور که می‌خواهید بپوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *